Wet n Wild ~ brow & eye liner - E651 Black Black

by - Monday, February 03, 2014

Do sada sam od Wet n Wild - a recenzirala njihov lak za nokte, sjenila i ruževe.


Dobila sam na recenziranje i jednu olovku za oči. Iako piše da je olovka namijenjena očima i obrvama, ja ću ju koristiti samo na očima, jer je previše crna i pigmentirana da ju stavljam na obrve. U Wet n Wild brošuri sam vidjela da ove olovke imaju u raznim nijansama, između ostalog imaju i nijanse Taupe, Mink Brown  i Dark Brown - te nijanse su po mom mišljenju bolji odabir ako tražite multifunkcionalni proizvod koji će vam služiti i za obrve i za oči :)


olovkawnw

Sve nijanse Brow&Eye liner olovki

20140131_120301

Prvo što sam primijetila na ovoj olovci je to da je jako dugačka, duža je od svih olovki koje imam u svojoj kolekciji. Proizvod je težak 1,4 g i naglašeno je da nije testiran na životinjama. 

Olovka dolazi zapakirana u prozirnu foliju, a na sebi ima proziran čep. Površina olovke je jako glatka. Čep ne pada s olovke, nego čvrsto stoji na njoj.


olovkawnw1

Što kažu u Wet n Wild-u : 


" Bogata i dugotrajna formula pogodna za nanošenje na vanjski i unutarnji rub. Zbog široke palete boja izbor je mnogih celebrity-a i šminkera."


olovkawnw2

Slažem se s onim što su naveli. Tekstura olovke je masna i mekana. Olovka se lijepo razmazuje i ostavlja bogat crni pigment - jako je pigmentirana :)


Prilikom šminkanja se nisam mučila s time da ju nanesem ravno i precizno, jer je s njom lako baratati. Lako ju je razmazivati i nanositi uz sam korijen trepavica, što mi je prije s olovkama bio problem.  S ovom olovkom je lako povući ravnu preciznu liniju, upravo zato što je mekana i ne morate se bojati da ćete oštetiti kapke.


olovkawnw3

Budući da je jako pigmentirana, masna i lako se razmazuje i nanosi, pogodna je da služi kao baza za razne smokey-eyes look-ove. Primijetila sam da je dugotrajna i ne iritira mi oči.


Već vidim da će biti dio stalne postave u mojoj kozmetičkoj torbici, zbog toga što je višenamjenska - mogu je koristiti za jednostavne dnevne look-ove gdje mi treba za laganu definiciju oka, ali mi može poslužiti i za dramatične večernje look-ove :) Isto tako s njom je veoma lako izvesti tehniku - tightlining, zato što je mekana.  Stvarno je kvalitetan i koristan proizvod, i nadmašila je moju višegodišnju ljubav - Bourjois  olovku za oči Khol-Contour :)


Cijena ove olovke je 14,90 kn :)


Kako vam se čini ova olovka? Jeste li ju već isprobale? :)


Hvala na čitanju! :)


Ivana <3 <3

You May Also Like

19 comments

  1. Lijepo si napisala recenziju, ne mogu vjerovati da je pobijedila Bourjois olovku haha, morat cu se sama uvjeriti, ali vidi se da je pigmentirana na slikama :)

    ReplyDelete
  2. Izgledna odlično, a nije skupa ! :)

    ReplyDelete
  3. da, stvarno je jako dobra :D
    pigmentirane su podjednako negdje, čak mislim da WnW malo vodi,,, ali WnW je puno mekša, i lakše ju je nanijeti

    ReplyDelete
  4. da, stvarno je jeftina, a mislim da može vječno potrajati :)

    ReplyDelete
  5. Meni je Bourjois isto naj. Baš me zanima hoće li i meni bit bolja ova...

    ReplyDelete
  6. Naravno da moram kupit sve što ti preporučiš!! Neću te više čitat! :-) :-)

    ReplyDelete
  7. da Bourjois olovku sam koristila nekoliko godina, mislim da je to moj najiskorišteniji proizvod što se tiče dekorativne kozmetike hehe

    ReplyDelete
  8. hehe :D :D
    sva sreća nisam se još dotakla skupljih stvari hehe
    al stvarno su i mene iznenadili WnW proizvodi, nisam očekivala da će mi baš svi proizvodi bit odlični

    ReplyDelete
  9. ajme kako mi je dobro došla ova tvoja recenzija. taman sam razmišljala kako si moram kupit novu olovku za oči i dođem tu i ovo me dočeka. glupo će ti zvučati, ali fala ti puno, hihi :**

    ReplyDelete
  10. joj baš mi je drago da sam ti pomogla:) trudim se biti što više realna i informativna u recenzijama :D
    ova olovka nije skupa, budeš se iznenadila kad vidiš koliko je ima :)
    budeš mi javila dojmove, kakva ti je :*

    ReplyDelete
  11. Nisam nikad koristila tu olovku ali se sa slike i iz recenzije koju si napisala može zaključiti da je jako dobra .

    ReplyDelete
  12. da stvarno je :) budem ju koristila još neko vrijeme, pa ću odlučiti da li ulazi u favorite :D

    ReplyDelete
  13. Nisam još probala njihove olovke, ali budem, jer sam stvarno zadovoljna njihovim proizvodima. Odličan omjer cijene i kvalitete :)

    ReplyDelete
  14. Da slazem se. Vec sam isprobala dosta stvari njihovih i jako sam zadovoljna :-)

    ReplyDelete
  15. probat cu je sutra odmah odo u dm....treba mi mekana olovka za razmazivanje...mislim da ce ova biti ok :D

    ReplyDelete
  16. ja se nadam da će ti biti dobra, stvarno sam zadovoljna njom :)
    javi dojmove :)

    ReplyDelete
  17. […] Wet n Wild ~ brow & eye liner – E651 Black Black –  crna olovka, koju koristim za oči, nipošto za obrve :D Davno sam joj posvetila recenziju na blogu. Ovo je najduža/najveća olovka za oči koju sam vidjela. Pogledajte koliko je duža od Eveline tuša i Catrice olovke za obrve :D Olovka je kvalitetna, ostavlja lijepi crni pigment, nije suha, već onako taman masna, da je lako s njom baratati. Po trajnosti je isto tako odlična. Ne peče me za oči, što mi je isto tako bitno. Ako još uvijek niste financijski samostalne kao ja, preporučujem ovu olovku. Imat ćete stvarno kvalitetan, jeftin proizvod, koji dolazi u prepristojnoj veličini :D Recenzija olovke – ovdje.  […]

    ReplyDelete
  18. Imam ovu olovku u nijansi taupe i planirala sam je koristiti isključivo za obrve jer mi je nijansa savršena za njih, međutim, koristila sam je svega 2 ili 3 puta. Zašto? Baš zato što je toliko masna i "razmazljiva" na obrvama mi nikako ne funkcionira. Obrve izgledaju užasno umjetno, sljepljeno, masno i ako potegnem prstom po njima, razmazuju se, a mislim da to nitko ne želi od obrva. :P Za oči mi također ne funkcionira jer je boja presvijetla i nije dovoljno uočljiva na očima. Zato sam stvarno razočarana jer sam bila oduševljena kad sam vidjela tako veliku 2u1 olovku za toliko malo novaca... :( Ali mogla bih ipak kupiti ovu crnu i koristiti ju samo na očima s obzirom da je tako mekana i, kao što si rekla, pigmentirana :)

    ReplyDelete
  19. da, vjerujem da ti je bila koma za obrve.. jednostavno je premasna.. mislila sam da je tekstura kod drugih olovaka malo tvrđa, ali vidim da nije :/
    mene čudi što je uopće ova olovka zamišljena za obrve, jer ima svakakvih nijansi tipa svjetloplava ilki tirkizna koja ne vjerujem da ikome odgovara :)
    ja ti predlažem da si uzmeš crnu, ova koju ja imam je baš pigmentirana, ne peče me za oči i traje :D

    ReplyDelete