SAN prirodna kozmetika ~ Dnevna hidratantna krema za lice

by - Friday, July 04, 2014

Prije nekoliko mjeseci, recenzirala sam SAN prirodna kozmetika ~ Noćnu hranjivu kremu za lice. S ovom kremom mi je bilo najlakše i najbrže započeti testiranje, zbog toga što imam masnu kožu lica i smatrala sam ako preko noći nanesem masniju, hranjiviju kremu na lice, to mi neće stvarati problem s masnim sjajem, jer ionako spavam ili sam u privatnosti svog doma :D Međutim, s ovom Dnevnom hidratantnom kremom za lice sam započela puno pažljivije, jer je namijenjena, naravno, dnevnoj njezi lica.


Sve informacije o "SAN prirodna kozmetika" brendu i zanimljivosti vezane za njegov nastanak, možete pročitati --> ovdje  i ovdje :)



20140702_144736




Najjednostavnije mi je krenuti s opisom ambalaže :) Za razliku od noćne hranjive kreme, koja dolazi zaštićena u tamnoplavoj kartonskoj kutijici, ova dnevna dolazi u nježno zelenoj, koja može nekome vući i na svijetloplavu :D Na sebi ima već prepoznatljivi "SAN prirodna kozmetika" logo.



20140702_144917


Krema dolazi u tipičnoj ambalaži kreme za lice :) Kutija je bijela i mat, dok je čep sjajniji.



20140702_145353


Kod njihovih krema mi se sviđa, što dolaze zaštićene ovim dodatnim poklopcem, kojeg uvijek možete skinuti i baciti nakon otvaranja, ali možete i ostaviti kako bi krema bila bolje zaštićena, te ne bi gubila svoja bitna svojstva i teksturu.



20140702_144929



"SAN prirodna kozmetika" kaže : 


"SAN dnevna hidratantna krema za lice njeguje, štiti, hrani i pomlađuje vašu kožu. Njena brzoupijajuća svojstva i bogatstvo vitamina i antioksidansa čine je idealnom za svakodnevnu uporabu, odlična je podloga za šminku te: pomaže oporavku i zdravlju vaše kože, zadržava prirodnu vlažnost i mekoću kože cijeli dan, uspostavlja prirodni sjaj vašeg lica, usporava starenje vaše kože."


"Namijenjena je za svakodnevnu njegu kože lica i vrata"



Kremu sam koristila skoro svaki dan, unazad dva mjeseca. Meni je odgovarala za svakodnevno korištenje, jer mi je davala svu potrebnu dozu hidratacije i osvježenja u ovim toplim danima. Ovo osvježenje, dolazi od samog mirisa kreme, koji je po meni njen najveći adut. Miriši toliko lijepo, citrusno, po limunu. Kad ju nanosim na kožu prisutan je osjećaj kao da pijem neki voćni sok od limuna ili neki slični osvježavajući limunski napitak, jer miris ulazi direktno u nosnice i dobijete takav dojam. Nije ni čudno što je miris toliko stvaran i opijajući, jer krema u sebi sadrži eterična ulja naranče i limuna  :)


Davala mi je potrebnu hidrataciju i vlažnost koži, ona je djelovala puno odmornije, zdravije i svježije. Stvarno mi je davala taj neki "prirodan sjaj", kojeg i obećavaju. 


Kao podloga za šminku funkcionira samo ako pustite da se skroz upije, ali skroz, jer se može dogoditi da se pomiješa  njena tekstura s teksturom BB/CC kreme ili pudera i onda ispadne čudno i meni konkretno koža izgleda masnije. Ovo je stvarno jedna od onih krema kojoj trebate dati vremena da se upije i odradi svoje, ako ju poželite koristiti kao podlogu



20140702_145444



Njena tekstura je uglavnom gelasta, s malim udjelom kreme. Kada umočite prst primijetit ćete da je krema onako dosta mokra, odnosno vlažna. A kada ju nanesete na lice, ono će tu prvu minutu imati onaj neki "mokri, osvježeni" izgled, sve dok se nakon nekoliko trenutaka krema ne upije, pa ostane samo "osvježeni" izgled. 



20140702_145728



Način primjene: 


" Nanijeti na lice i vrat te lagano umasirati ujutro ili tijekom dana." 


Ugrabim  jako malu količinu kreme, otprilike ovakvu kao na slici, te istočkam cijelo lice s njom, osiguravajući se da sam ju svugdje podjednako nanijela. Zatim ju, naravno, umasiram. Odmah dobijem prirodni, svježi, hidratizirani izgled lica, koji potraje veći dio dana.


Ova krema mi je dobro došla za ovo toplo vrijeme, kada preferiram svježi, prirodni izgled lica, kada ne stavljam nikakav puder, već samo CC kremu. U danima kada se poželim matt izgleda lica, vjerojatno ju neću koristiti toliko, bar ne u onim danima kada se budem šminkala, i kada mi make-up bude trebao trajati veći dio dana. Tada ću vjerojatno koristiti Garnier Moisture Match ~ Oh! so matte, jer smatram da ona duže drži moju masnu kožu lica pod kontrolom od masnog sjaja.



SASTOJCI/INGREDIENTS: 


Acqua, Olea europea fruit oil (Olive oil extra virgin), Prunus amygdalus dulcis oil (Almond oil), Butyrospermum parkii butter (Shea Butter), Theobroma cacao seed butter (Cacao Butter), Glycerin (Vegetable), Petrolatum, Lanolin, Triticum vulgare germ oil (Wheat germ oil), Cera alba (Beeswax), Urea, Algae (Red alga), Cholesterol, Tocopherol(Vitamin E), Citrus aurantium dulcis peel oil 0,1% (Orange essential oil), Citrus Limon peel oil 0,1% (Lemon essential oil), aler,  komponente iz eteričnih ulja: limonen, citral, udekanal. 



Sadržaj pakiranja: 50ml


Cijena: 45,00  kn



SAN prirodna kozmetika 


SAN prirodna kozmetika - Facebook stranica



PR proizvod




Jeste li isprobali "SAN prirodna kozmetika" dnevnu hidratantnu kremu za lice? Jeste li isprobali neke druge kreme iz njihove ponude?


 

Hvala na čitanju!! :)

Ivana <3 <3



You May Also Like

12 comments

  1. Dobra je krema stvarno, slazem se sa svim sto si napisala. Meni je taj miris isto prekrasan i cijeli dan se osjecam svjeze od njega :D

    ReplyDelete
  2. da, baš imaš osjećaj da ti je cijelo tijelo popilo taj miris hehe :D
    super hidratantna kremica :D

    ReplyDelete
  3. Svoju kremicu još uvijek testiram, ali sam primijetila da ako ju nanesem ujutro to znači da se tek popodne mogu našminkati jer se jako sporo upija u moju masnu kožu :D

    ReplyDelete
  4. da.. nekako nije krema za one dane kad stavljamo puder, ili nam šminka treba biti postojana cijeli dan :)
    više je za relaksaciju doma, ili "svježi" look :D

    ReplyDelete
  5. Pa cijena je zaista odlična! :)
    Ja u zadnje vrijeme stavim kremu dnevnu odmah poslije njege i pustim dva sata i tek onda nanosim puder! Ali kako je ljeto nikako ne stavljam puder po danu :D Sunce i more se brinu za moje lice :)

    xo

    ReplyDelete
  6. da, najpametnije ovaj period odmorit kožu od svega toga :D
    a i znoj nam ne dozvoljava da puder dugo ostane na licu hehe
    cijena je super stvarno :D

    ReplyDelete
  7. Zvuči odlično, a posebno mi je privlačna zbog opisanog mirisa. :)

    ReplyDelete
  8. da, miris je stvarno kvalitetan i neodoljiv :)

    ReplyDelete
  9. Još jedna zanimljiva kremica :). Žao mi je samo što je meni, u Beogradu, nedostupna :D.

    ReplyDelete
  10. ajoj baš šteta, možda budu bili u mogućnosti poslati ti tamo :)

    ReplyDelete
  11. ovako na daljinu, sve što mogu reći je kako mi ambalažica preslatko izgleda :D

    ReplyDelete
  12. haha slažem se! to je jedino sigurno :D

    ReplyDelete