Yves Saint Laurent ~ Black Opium EDT

by - Thursday, January 07, 2016

Black Opium parfem je ove zime, kao i prošle, osvojio simpatije mnogih žena. Na raznim blogovima i ženskim portalima uvrstili su ga u top 5, top 10, top (neki broj) :) parfema koje morate imati ove zime. Smatraju ga idealnim parfemom za hladno razdoblje i opisuju kao parfem koji idealno prikazuje "mračnu stranu" YSL parfema :) No, danas neću govoriti o YSL Black Opium parfemu, već YSL Black Opium EDT, koja je novost, a izašla je na tržište krajem kolovoza 2015. godine, otprilike godinu dana nakon prvotne parfemske verzije :)


20151223_125457


Ono po čemu se EDT razlikuje od EDP verzije je prije svega sama ambalaža. Nije uključena i iznijansirana samo dramatična crna, već su dodani po malo copper, po malo mauve djelići boje :) Kada sam dobila ovaj parfem, prvo sam mislila da je moja verzija možda neko posebno, božićno izdanje, no kada sam bolje pročitala da piše EAU DE TOILETTE na ambalaži, shvatila sam od kud razlika :D


Sama bočica je totalno magična, privlačna, dramatična :) Vrlo kvalitetna i po malo hrapava da dodir :) Oblikom malo podsjeća na pljosku - neku fancy pljosku koju fancy cure vade iz torbe na party-u :D


Osim sitne razlike u ambalaži, razlika u odnosu na parfemsku verziju je i u glavnim sastojcima. I dalje je u centru pažnje kava, samo što je sada kombinirana sa svježim, zelenim nijansama cvijeća, čaja i voća :) Parfemska verzija mirisa predstavlja mješavinu cvijeća i kave, dok toaletna verzija naglašava zelene karakteristike kave :)


11228030_10207516400095607_7459015065306437532_n


Black Opium EDT se otvara voćnim, slatkastim notama i svježim crnim ribizlom, koji je kombiniram s kruškom, citrusima i korom zelene mandarine.


Srce parfema sadrži ključne sastojke - kavu, koja postaje svježija, s notama čaja od jasmina i slatkastim cvijetom naranče. Ona naglašava senzualnost bijelog mošusa i bijelog drveta, koji suptilno podržavaju cvijeće i voće iz sastava.


To što je ova verzija EDT, ne čini ju manje intenzivnom i prisutnom. Po meni su dva šprica iz bočice sasvim dovoljna da ga osjetim kroz cijeli dan, a na vrhovima kose i odjeći se zadržava dok god ih ne operem :) Parfemska verzija je svakako jača i toplija, no i ova posjeduje pristojnu dozu dramatičnosti i težine, bez da Vam bude pretežak kroz radni dan. Miris koji ćete osjetiti i Vi i drugi, ali bez gušenja i opterećenja. 


Ovaj miris je po meni gurmanski i vežem ga uz blagdane, ili neke svečane prigode gdje je uključena hrana. Možda zbog bogatog sastava, zbog kojeg ovaj parfem ima sve - potrebnu dozu zabavne slatkoće, koju umiruju prisutni citrusi, koji su naglašeni zbog drvenih nota, a one daju toplinu cijeloj kombinaciji i zbog kojih je, vjerujem, ovo i dalje zimski miris :) Svakako ga pomirišite kad budete imali priliku, moj je meni doputovao iz Frankfurta i sretna sam što imam na raspolaganju za potrošiti 90 ml :D



Perfume is like a new dress. It makes you quite simply marvelous. - Estee Lauder :)




Jeste li isprobali Black Opium parfem ili ovu novu EDT njegovu verziju? Koji je Vaš najdraži zimski parfem? Želite li čitati o mojoj, zimskoj kolekciji parfema? 



Hvala na čitanju!! :) :)


Ivana <3 <3


You May Also Like

13 comments

  1. SAVRSENSTVO OD MIRISA... :D JAKO MI SE SVIDJA MORAM GA NABAVITI...

    ReplyDelete
  2. Black Opium baš parfem mi izvrsno miriše, ali nisam sigurna jesam li naletjela na EDT. Kad sljedeći put idem u Muller, obavezno ću pošnjofati :)

    ReplyDelete
  3. Zvuči odlično, morat ću ga pomirišati prvom prilikom. :D Ii palac gore za zimsku kolekciju parfema. <3

    ReplyDelete
  4. može, biti će onda post o njoj :D :D

    ReplyDelete
  5. da, treba vidjeti što piše :D meni su obadva super <3 <3

    ReplyDelete
  6. želim da ga što prije nabaviš :) :D

    ReplyDelete
  7. Imam ovaj parfem i obožavam ga! Ipak, moj najdraži parfem je Escada magnetism.
    Naravno da bih rado čitala o tvojim omiljenim parfemima

    ReplyDelete
  8. nastojat ću ga u skoro vrijeme onda napisati :) :)

    ReplyDelete
  9. Divan je, obožavam ga i skroz si u pravu kad si napisala da je gurmanski. Meni ne bi priličio leti, ali zato ga sada tamanim :D

    ReplyDelete
  10. i meni bi bi opretežak za ljeto stvarno :D sada je njegovo vrijeme <3

    ReplyDelete
  11. Meni je original Opium savrsen al i ovog bi jaaaaako jaaaako rado u svojoj kolekciji jer bas volim volim ovakve parfeme i da uvijek volim citati o parfemima :D

    ReplyDelete
  12. dobro je znati :)
    potrudit ću se što prije o parfemima pisati :D

    ReplyDelete
  13. […] najnoviji je na tržištu i kod mene :D Te je nedavno recenziran na mom blogu –> ovdje. Sviđa mi se što je opet drugačiji od svega što imam u kolekciji, a opet je moj tip parfema […]

    ReplyDelete