Proizvodi za odmoran izgled lica

by - Saturday, February 27, 2016

Postoje dani kada izgledam vrlo umorno, neispavano, iscrpljeno. Nekad mi se to događa zbog nesanice, a ponekad ako sam duže bila vani u izlasku. No, obaveze ne čekaju i često i u tim situacijama se moram maknuti iz kuće, odnosno pojaviti u javnosti :D Ovim postom želim prikazati proizvode koji mi pomažu da se vrlo brzo spremim, bez velikog napora, a da pri tome dobijem svjež i odmoran izgled lica. U takvim situacijama nisam raspoložena za razne palete boja za oči, lice, usne, već želim nešto jednostavno i brzo čime ću stvoriti iluziju da sam se baš tako probudila i da se nisam pretjerano trudila zamaskirati svoje lice :)


12767302_10207845931893696_305317344_n


Spomenut ću samo dva preparativna proizvoda, jer njega i čišćenje lica je nešto što prakticiram svaki dan, bez obzira kako izgledala :D Ali dva koja ću spomenuti mi posebno pomažu da postignem upravo taj odmorni izgled lica :)


12784438_10207845926693566_1661638347_n


Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit je gel koji tu i tamo kupujem već niz godina. Ovaj proizvod volim koristiti jer jako lijepo i temeljito očisti masnu kožu mog lica, što je uvijek lijep osjećaj na početku dana... Ali jednako tako volim njegov osvježavajući miris grejpa, koji me osvježi i razbudi. Koliko god umorna ili pospana bila njegov miris će me trgnuti i nekako motivirati. Dobijem sklisko čistu površinu lica, koje je spremno za druge proizvode :)


MONU Recovery Balm je stvarno odličan balzam koji mi služi za SOS oporavak kože. Detaljno o njemu pisala sam u postu --> ovdje, tako da možete sve bitne informacije saznati klikom na njega. Ovdje ću samo spomenuti da isto volim njegov lijepi vintage miris ruže i bergamota. Nanosim ga u vrlo tankom sloju ako vidim da mi je lice u koma stanju. Blokira crvenilo, nekako ispegla lice da izgleda normalnije i odmornije. Što je meni najbitnije, taj izgled me prati ostatak dana :)


12804172_10207845931453685_263297518_n


O L'oreal True Match puderu sam dosta pisala ovdje i ovdje. Moj najdraži tekući puder iz jednostavnog razloga - vrlo je lagan, možete ga nanijeti u tankom sloju za prirodniji izgled, a možete ga nadograđivati ako želite savršeno prekrivanje. Ni u jednom ni u drugom slučaju neće izgledati neuredno, neće sklizati s lica ili se čudno nakupljati na nekim mjestima. Koža slobodno diše i do skidanja ostaje uredna. Upravo zato ga volim stavljati i kad izgledam i osjećam se umorno :)


Novi proizvod kod mene je Maybelline Fit Me korektor. Uvijek posežem za korektorom ako imam tamnija mjesta oko očiju. Koncentriram se na unutrašnje dijelove oka blizu nosa, jer sam primijetila da su upravo ona najtamnija, više su tamna nego područja direktno ispod očiju. Ovaj korektor mi se sviđa jer lijepo prekriva i posvjetljuje ta područja, tako da oči instantno djeluju odmornije. Sviđa mi se i to što je vrlo hidratantan, odnosno neće se osušiti oko očiju, niti čudno nakupljati. Tekstura mu je lijepo kremasta i razmaziva, voljela bih imati tekući puder s takvom teksturom :)


12804057_10207845927133577_246939478_n


Maskara za oči uvijek pomogne da mi oči izgledaju veće i otvorenije, a bjeloočnice dođu do izražaja. Trenutno koristim L'oreal Superstar False Lash maskaru, koju sam recenzirala --> ovdje. Brzo sam zavoljela ovu maskaru, jer je zasad vrlo nježna prema mojim očima, pa čak i kada su vodenaste i peku me. Ona ih ne iritira dodatno. Ima u sebi taj bazni dio, koji djeluje kao zaštitni sloj. No unatoč tome, ova maskara daje vrlo dramatičan izgled očima, skoro kao da imate umjetne trepavice :)


Olovka za obrve je must have svaki dan, a posebno kada izgledam umorno i nikakvo, jer daje definiciju obrvama, koje zapravo definiraju i uokviruju cijelo lice. Izgledam nekako više sređeno. Moja nova olovka je Bourjois Sourcil. Daje vrlo prirodan izgled mojim trepavicama, tj. vrlo prirodno, ne toplu, tamniju smeđu boju. No nije mi bolja od moje stare Catrice Eyebrow Stylist Brown Eyed Peas, jer mi je mrvicu, mrvicu tamnija od prirodne boje mojih trepavica, a Catriceova mi je bila taman. I više mi se sviđa tip češljića kakvog je imala Catriceova, imam dojam da je urednije i preciznije začešljavao od ovog kod Bourjois olovke.


12784531_10207845926933572_1710304752_n


Za kraj mom umornom licu ipak treba malo boje. Proizvodi koji su mi najbolji za tu primjenu su na gornjoj slici. 


Maybelline Baby Lips u nijansi Cherry Me je moj prvi Baby Lips i jedini koji sam kupila dva puta :) Daje vrlo nježnu, suptilnu crvenkastu boju usnama. Daje im lijep sjaj i dimenzionalnost. Usne ne izgledaju više čudno i umrtvljeno, već izgledaju zavodnički :) Njegov zarazan miris po trešnjama svakako pomaže započeti dan :) Još uvijek moj najdraži Baby Lips <3 <3


Na obraze volim staviti Catriceovo Multi Matt rumenilo u nijansi Love, Rosie :) Nanosim ga s Real Techniques blush brush kistom :) Daje lijepu, vrlo nježnu rozu boju obrazima, koja uistinu imitira prirodno rumen izgled lica. Kada sam umorna lice mi je vrlo bijelo, bezbojno tako da je ovo rumenilo siguran odabir. Nikada ne mogu pretjerati s pigmentacijom, a dobra je stvar ta da čak i u situacijama kada se nadograđuje neće preopteretiti lice, niti mu dati brašnast izgled. Ako niste cura za rumenilo i bojite se aplikacije istih, započnite s Love, Rosie :D



Koje proizvode Vi volite koristiti za postizanje odmornog i svježeg izgleda lica? Dijelimo li neke zajedničke?


Hvala na čitanju!! :) :)


Ivana <3 <3

You May Also Like

15 comments

  1. Love, Rosie sam zavoljela od prve upotrebe, upravo zbog blage boje i što je teško pretjerati. Iako ne koristim rumenilo baš uvijek i nije obavezno u mojoj rutini šminkanja, na ovom se ipak vidre tragovi upotrebe :D

    ReplyDelete
  2. Isti izbor nam je neutrogena i true match :) volim ta dva proizvoda :D i sada bih rado isprobala maybelline korektor..baš me zanima da li je rumenilo dobilo ime po filmu..obožavam taj film :D

    ReplyDelete
  3. da, stvarno je nemoguće za pretjerati. Ne samo sa samom pigmentacijom, već i s količinom proizvoda, odlična je tekstura mu :D
    i kod mog će se uskoro vidjeti tragovi upotrebe, a baš kao i ti nisam neki fanatik za rumenila :D

    ReplyDelete
  4. i ja volim taj film <3 <3 Baš me ugodno iznenadio :)

    ReplyDelete
  5. Imam True Match i jako ga volim, morat ću isprobati i novu verziju pa usporediti. Također imam i ovo Catrice rumenilo i jako ga volim, predivno je :)

    ReplyDelete
  6. odlična tema! iako mrzim isprobavati nove pudere, morat ću si nabavit true match, ako kažeš da ti paše na masnu kožu... kod mene na malo duže staze uvijek pale vitaminski serumi (npr. Apivita Radiance, i love that shit), a kao instant preparativno rješenje obožavam Novexpert Repulp masku <3 U 15 minuta riješava SVE, ali SVE!!! Na takve "umorne" dane uvijek ide BB krema i obavezan je hajlajter. Bez hajlajtera ništa! Podočnjaci su mi trademark, pa ih više ne doživljavam, ali za Fit me sam pročitala toliko rejvova, da ću ga morat nabavit, nema mi druge :D

    ReplyDelete
  7. nisam ni sama isprobala novu verziju :D samo da je dobra ili bolja od ove
    da, stvarno su pogodili s ovim rumenilom :D

    ReplyDelete
  8. hehe ni ja nisam baš za isprobavanje novih pudera :D od true matcha se ne odvajam, a druge isprobavam samo ako ih slučajno dobijem :)
    sad si me jako zainteresirala za Noveexpert masku :D
    i sama sam FIT ME kupila zbog drugih recenzija, nekako mi je djelovao kao već kultni korektor :D

    ReplyDelete
  9. Neke stvarčice i sama koristim i jako sam zadovoljna :)
    Jaaako mi je žao što fit me korektor više ne prodaju kod nas. On mi je najviše odgovarao jer imam jako suho područje oko očiju :/

    ReplyDelete
  10. da, ni ja ga baš ne viđam po drogerijama.. svoj sam naručila s feeluniquea :D

    ReplyDelete
  11. […] Za kraj ovog posta i mjeseca – Moja selekcija proizvoda za odmoran izgled lica :) Taj post možete pročitati –> ovdje.  […]

    ReplyDelete
  12. Super mi je ovaj post. I ja kupujem Neutrogenu već nekoliko godina i baš je odlična za jutarnje razbuđivanje :) Voljela bi isprobati ovaj korektor mada ga već neko vrijeme nisam vidjela u mom DM-u :(

    ReplyDelete
  13. Mrzim takve dane, ali imam ih :/ Volim nanijeti c serum ili masku za blistavost s c vitaminom jer mi to da licu zdravi sjaj i ukloni sivilo. U takvim danima ne stavljam nekakav jaki make up, nego nekakvo neutralno sjenilo i maskaru, popunim obrve i obavezno rumenilo u roza nijansama jer ona osvježe lice. Volim staviti i malo jači ruž pa da mi svi gledaju u usne, a ne u oči :D Odličan post draga :)

    ReplyDelete
  14. vjerujem da je c vitamin odličan za kožu :) dobar ti je trik i s ružem, no ja ga izbjegavam, jer ne volim tad ništa puno imati na usnama :D
    hvala ti najdraža <3 <3

    ReplyDelete
  15. hvala ti <3 <3
    da, taj miris neutrgenin ne može dosadit i uvijek iznova je novo osveženje :)
    mislim da tog korektora nema kod nas, svoj sam na feelunique naručila :)

    ReplyDelete