Wet n Wild ~ Disturbia

by - Wednesday, March 09, 2016

Lakovi za nokte iz Megalast linije su mi jedni od najdražih Wet n Wild proizvoda i lakova općenito. Za 20,90 kn dobijem izvrstan lak za nokte, količine 13,5 ml, koji me po formuli često podsjeti na Essie lakove, ali su Megalast trajniji. Dobro su pogodili i izbor nijansi, mnoge od njih su must have kod mene, s tim da nisu ni malo staromodne. Od nijansi imam Undercover i Through the Grapevine, a kada su me iz Wet n Wild-a pitali što želim da mi pošalju na recenziju, prva na pameti bila je - Disturbia <3


12834983_10207925973174678_1817502569_n


Kada god dođe proljeće (ili jesen) u svojoj kolekciji lakova zaželim tamno ljubičastu boju. U tim periodima često pada kiša i nekako volim tada nositi takve nijanse. Imala sam do nedavno Golden Rose ~ Classics Charming 86, no osušio se i nije bio opet toliko taman koliko sam htjela. Disturbia je divna tamnije ljubičasta, s prekrasnim sjajem i na suncu se lagano reflektiraju sitne, crvene čestice. Tako da boja ima dva lica - jedan kada je tmurno kao danas, i jedan na suncu i obadva izgledaju lijepo i volim ih :)


12822074_10207925970894621_1115204949_n


Volim izgled ovih lakova i masivnost bočica. Ambalaža je definitivno ono po čemu odskaču od drugih proizvoda iz Wet n Wild asortimana, jer je puno kvalitetnija.


Ono zbog čega uživam u korištenju Megalast lakova i ne izbjegavam ih je prije svega samo mućkanje proizvoda prije korištenja. Jasno se "čuje" to mućkanje i nekako ste sigurni da ste izjednačili formulu, a ne kao kod nekih drugih gdje se ništa ne čuje i ne možete procijeniti kad stati s mućkanjem :D


12833192_10207925971294631_1753098589_n


12834544_10207925971094626_1985147809_n


Megalast lakovi imaju širu četkicu i savršeno su pogodili gustoću dlačica. Četkica omogućuje ravnomjerno nanošenje boje - brzo i precizno. Kod nekih lakova nisam fan gustih i širokih četkica, jer naprave preveliki nered kod mojih noktiju, no ova mi savršeno odgovara.


I sama tekstura laka je odlična, nije pregusta, nije prerijetka, lijepo i ravnomjerno prekriva nokat. Treba pripaziti da se ne pretjeruje s količinom, jer u tom slučaju kada nanosim drugi sloj preko prvog, može doći do toga da tekstura postane pomalo ljepljiva, no i u tom slučaju završnica je uredna.


Sušenje je stvarno brzo i to je isto jedan od razloga zašto volim često posezati za Megalast lakovima. 



Volim Megalast lakove zato što:



  • imaju lijepu, gustu bogatu teksturu

  • uredno se apliciraju na nokat

  • zahvalna četkica

  • lijep sjaj boje

  • brzo sušenje

  • trajnost od četiri dana (ne koristim top coat)

  • formula sadrži kalcij i minerale


Nastavljam uživati u svojoj kolekciji, a sljedeća nijansa koju nabavljam je - Wet Cement <3

*PR proizvod

Koristite li Wet n Wild Megalast lakove za nokte? Koja nijansa Vam je najdraža?


 

Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3

 

 

You May Also Like

5 comments

  1. Sviđa mi se ova nijansa, u zadnje vrijeme mi najviše pašu ovako neke tamne, crne boje :) nisam još probala nijedan iz ove kolekcije al kad su ovako trajni moram :)

    ReplyDelete
  2. da i meni pašu,, iako sam se sad već poželila nekih pastelnih, više proljetnih :D
    Disturbia je odlična boja za imati u kolekciji :D

    ReplyDelete
  3. Od jeseni ove godine sam se bas navukla na tamne nijanse, prije sam nosila stalno sareno.. Ova nijansa mi se bas svida :)

    ReplyDelete
  4. i kod mene, kad jesen krene, daj samo tamnije lakove :D
    tako sam sad, kako se bliži proljeće, u potrazi za nekim nježnijim, pastelnim :D

    ReplyDelete
  5. […] Lak koji sam voljela u ožujku je Wet n Wild – Disturbia. Njegovu recenziju možete pročitati –> ovdje.  […]

    ReplyDelete