P2 | Hands & Nails products

by - Sunday, October 09, 2016

Nastavljam s recenzijama P2 proizvoda, a danas se osvrćem na njihove proizvode namijenjene njezi ruku i noktiju u jednom :) Napominjem da je P2 moguće zasad kupiti samo u njemačkim DM-ovima, tako su i meni ovi doputovali iz Berlina. No, možda vas ovu jesen / zimu put odvede upravo negdje u Njemačku. Upravo u ovoj sezoni njega ruku je jako bitna, da ih hladan i oštar zrak ne sredi :D Što se meni skoro uvijek dogodi, jer ne pazim na vrijeme :)


Govorit ću o pilingu za ruke i balzamu za ruke. Mislim da se ova dva proizvoda odlično međusobno slažu, a u nastavku ću objasniti zašto :)


ULTRA RICH hand peeling


Nikad do sad nisam koristila peeling za ruke, ali zapravo mislim da je ovo genijalna ideja za proizvod. Konkretno kod mene se ruke najviše "troše", najviše su izložene hladnom zraku i vodi. Odlično je imati ovakav piling koji obavlja posao pilingiranja i njege u jednom. Kao i kod pilinga tijela ili lica, svaki proizvod za njegu i hidrataciju poslije bolje sjedne. Ovaj piling je poseban po tome što kad ga istisnete iz tube ima kremastu pojavu i teksturu, kada se počne utrljavati na ruke počnu se osjetiti sitna zrnca, koja nježno masiraju dlanove i vrše piling. Miris koji se pri tom oslobađa me odmah vrati u djetinjstvo, jer ima miris onih KIKI bombona, koji su se prodavali prije nego što su došle ove nove vrste, po onima gdje je bombon roze boje :D Piling normalno isperem toplom vodom, a ruke ostanu glatke i nahranjene. Ovaj proizvod nikako ne koristim kao sredstvo pranja ruku, već ga nanosim na čiste i oprane ruke. Učini ruke lijepo glatkima i priprema ih za balzam za ruke :)

24H CALM + PROTECT hand balm


Kada su ruke nježno pilingirane, na njih divno sjeda ovaj balzam. Istovremeno njeguje i umiruje. Dok se nanosi na ruke lijepo oslobađa miris zelenog čaja, za kojeg su moje nosnice uvijek raspoložene. Brzo i uspješno se razmazuje po rukama, a ovisno koliko se nanese, toliko i treba pričekati da se upije. Ako se nanese tanak sloj, upijanje je trenutačno. Balzam u sebi ima shea maslac, pa zbog njegove lagane, ali s maslacom bogate teksture, treba pričekati da sjedne na ruke u slučaju da se obilno nanese. Meni je ovo odličan balzam za ruke za imati na noćnom ormariću, u torbi, zapravo za imati uvijek pri ruci, jer će odlično obaviti posao, nije pretežak, niti prevodenast.


Za vrijeme dok sam slikala gornju fotku ruke su mi bile oštećene i suhe. Ponovo sam otkrila kako ova dva proizvoda odlično funkcioniraju zajedno :D

Jeste li koristili ove ili slične proizvode?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3 

You May Also Like

4 comments

  1. Ovaj piling izgleda kao puding, vjerujem da je i miris savršen....volim takve mazalice, nisam probala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. miris baš vraća na miris bombona iz djetinjstva :D zanimljiv proizvod :D

      Delete
  2. Ja nisam korostila a htjela bi baš probati tu marku proizvoda :)

    ReplyDelete