Afrodita WHY MASK

by - Wednesday, November 02, 2016

Nekako sam u svoje rituale večernjeg ispijanja čaja, gledanja serija ili čitanja te uživanja u mirisu zapaljenih svijeća, poželjela uklopiti i neku dobru masku za lice. Kod blogerice Zipa This sam otkrila Afroditine WHY maske za lice te su me privukle njenom recenzijom. Kozmetika Afrodita je moj najdraži preparativni brend, no njihove maske još nisam stigla isprobati i odlučila sam to napraviti. 


Odlučila sam se za Fresh & Well Rested Look masku za područje oko očiju i SOS Calming umirujuću masku za lice, jer su mi opisom djelovale najbliže rješenju problema s kojima se moje lice tu i tamo susreće. Ove maske uvijek stavljam navečer, jer tad imam najviše vremena i strpljenja nositi ih na licu i ostaviti na miru. Stavljam ih na očišćenu i toniziranu kožu lica kako je i preporučeno i kako bi što bolje i efikasnije djelovale. Količina ovih maski je velikodušna i stvarno bogato natope kožu. Obadvije su Paraben, Paraffin, Silicone Free. 


FRESH & WELL-RESTED LOOK maska oko očiju


Maska koju se preporučuje nanositi samo na područje oko očiju, a namijenjena je smanjenju podočnjaka, vrećica ispod očiju i natečenosti. Meni ne treba nužno točno za ove nabrojane stvari, no svakako mi ovako nešto dobro dođe kada znam da se ujutro rano budim, a opet želim imati donekle svjež i odmoran izgled oko očiju. Maska dolazi u tri odvojene sekcije, pa se može iskoristiti tri puta. Ima teksturu lagane, hidratantne kreme kada se razmaže. Prilikom svog djelovanja lijepo hladi područje oko očiju i umiruje ga. Nisam primijetila da pecka za oči, no primijetila sam da kada se ispere područje oko očiju ostane nekoliko minuta crveno u odnosu na ostatak lica. To ne potraje dugo i crvenilo se brzo povuče. Ova maska lijepo zagladi i osvježi područje, no nisam sigurna hoću li je ponovo kupiti ili ću se okušati u nekoj drugoj za tu namjenu.

SOS CALMING umirujuća maska za lice 


Ova maska je namijenjena smirivanju znakova nadraženosti, crvenila, akni, prekomjernog ljuštenja kože, a piše i da djeluje blago antibakterijski. Osim na kožu lica, preporučuje se nanositi ju na vrat i područje dekoltea i ako ste u mogućnosti to slobodno napravite, jer maska dolazi u izdašnoj količini. Pakovanje se sastoji od dvije sekcije. Njena tekstura je lijepo gusta i bogata, no lagano se nanosi i razmazuje. Najviše ju koristim zbog crvenila i ljuštenja kože lica oko usana, ali i da mi osvježi i regenerira kožu lica. Prilikom djelovanja se osjeti blago peckanje. Isperem ju dobro toplom vodom i to potraje, jer je uvijek završi dosta na licu. Sviđa mi se kakav efekt ostavi - koža je veoma glatka i hidratizirana te izgleda odmornije i življe. Sutradan se svi proizvodi bolje nanose i klize po njoj (poput dnevne kreme i pudera). Crvenilo je ubijeno, a i neugodno peckanje i ljuštenje kože se smanjilo. Nastavljam ju kupovati :)


Cijena oba proizvoda - 11,99 kn 

Jeste li isprobali Afroditine maske? Koja je Vaša najdraža maska za lice?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3 

You May Also Like

8 comments

  1. Ova druga maska je kao naručena za mene!! Da li imaju kakav miris??

    ReplyDelete
    Replies
    1. ima nekakav jako blagi miris lavane i ja tu osjetim još pistaciju, iako nisam sigurna jel to taj miris haha
      miris je meni oke i ne smeta,,

      Delete
  2. Afroditine proizvode koristim godinama i kad sve ostalo zakaze Afrodita je neka vrsta sigurnosti. Imala sam priliku isprobati Afroditine maske za profesionalnu upotrebu u kozmetickim salonima i definitivno preporucujem mednu masku na bazi gline, ocisti i osvjezi kozu i smiri iritacije, idealna za masnu, dehidriranu, aknastu kozu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zvuči primamljivo,, upravo treba tako nešto mojoj koži :D

      Delete
  3. Nazalost, slabo koristim maske za lice. Svaki dan kazem sebi da moram to ispraviti ali mi se jednostavno ne da ili nemam vremena. A kada djeca zaspu, budem umorna i nije mi bas do nanošenja maskw

    ReplyDelete
    Replies
    1. da.. i sama sam često lijena za maske,, definitvno znaju proći mjeseci da ih ne stavljam,, ali u zadnje vrijeme mi lice traži baš tu neku dodatnu njegu i tretman :D

      Delete
  4. Obožavam ih i koristim obe. Jako su dobre i drago mi je da i tebi prijaju. Naročito mi se dopada Fresh & Well Rested Look, uvek je imam u zalihama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. odlične su i stvarno naprave razliku u izgledu lica :D

      Delete