Moji ljetni parfemi

by - Thursday, June 19, 2014

Kao većina žena, zaljubljenica sam u dobar parfem. Parfem mi može uljepšati dan, podići samopouzdanje, čak i ako stavim samo maskaru i malo pudera skupa s dobrim parfemom, osjećam se sređeno. Imam dosta veliku kolekciju parfema, većina njih su pokloni od mog dragog tate, koji mi barem jednom godišnje priušti neki novi :)


No, danas neću govoriti o mojoj kolekciji parfema, već samo o onima koje volim koristiti ljeti. To su oni parfemi koji me ne guše pri ljetnim vrućinama i sparnim ljetnim večerima, kad sam vani s društvom. Ovi parfemi su lagani, ali itekako primjetni.


Priznajem da mi je pisanje ovog posta veliki izazov, zbog toga što nisam posebno vješta u opisivanju mirisa, ali ću se potruditi dočarati Vam kako ja osjetim ove parfeme :)


20140618_124904


Predstavljam Vam - L'occitane ~ Cerisier Rouge Red Cherry, Giorgio Armani ~ Acqua di Gioia Donna Karan New York ~ Golden Delicious.


L'occitane ~ Cerisier Rouge Red Cherry 


20140618_125016

 

Što kaže L'occitane: 


" Zavedite svoja osjetila cvjetno voćnom harmonijom Mirisnog dodira Cerisier Rouge – Crvena trešnja, koji slavi ljepotu cvjetova trešnje okupanih zalazećim suncem i najavljuje sočne crvene plodove. Inovativna formula u teksturi gela pakirana je u maloj tubi, savršenoj za mirisne dodire tijekom cijelog dana.
Iskričava svježina limuna, naranče i crnog ribizla prošarana neodoljivom cvjetnom harmonijom maline i divlje durđice osvaja osjetila. Ekstrakt drveta crvene trešnje u srcu mirisa povezuje cvjetne note u raskošan mirisni buket." 


O ovom parfemu sam već napisala posebnu recenziju --> OVDJE


Ovo je pravi proljetno-ljetni dnevni parfem. Stvoren je za vruće dane kada ne želite osjećati bilo kakvu težinu parfema na sebi, ali opet želite ugodno mirisati :)


Kao što u samom opisu piše, radi se o parfemu koji miriši na crvene trešnje, taj miris nije ni skroz voćni ni skroz cvjetni, kao da su obuhvatili miris cvijeta trešnje i samog ploda trešnje :D , iako više vuče na voćni parfem. Jako je svjež i ugodan, tu dominira spomenuti limun i naranča.


Ne bih ga preporučila za večer, baš zbog te njegove svježine, mislim da ne bi došla do izražaja, iako to nije pravilo, slobodno ga možete nositi u bilo kojem dobu dana kojeg ste si zamislili :)


20140618_125111


 

 Njegova ambalaža je, kao što vidite, jako posebna. Podsjeća na sjajila za usne, koja dolaze u tubama :D Samo što je puno duža, i u sebi sadrži 15 ml gel parfema. Da, ovo je inovativan parfem, koji umjesto da dolazi u tekućem stanju, on dolazi u gel teksturi.


Treba istisnuti jako malu količinu, i rasporediti na područjima gdje osjećate puls (vrat, ručni zglob), brzo se upija.  Odmah ćete osjetiti predivan, svježi miris crvene trešnje :D Nakon nekog vremena (dva-tri sata), taj miris oslabi i postane nekako više slatkasti. I dalje je ugodan miris trešnje, ali na drugačiji način :)


Ovo je isto tako zahvalan parfem i što se putovanja tiče, jer mu ambalaža nije staklena, već plastična, neće se razbiti i stane u svaku  torbu ili  kozmetičku torbicu.



Giorgio Armani  ~ Acqua di Gioia


20140618_125429

 

Ovaj parfem je zapravo mamin, i ja joj ga poskrivećki malo kradem haha! Ona je kriva što nema kutije u kojoj se originalno nalazila ova bočica. Njoj je naime iz nekog razloga smetala i bacila ju je u smeće haha. A ja sve, ali sve svoje parfeme čuvam u njihovim kartonskim kutijicama, s time se nekako osiguram da su još bolje zaštićeni. 


Ako se želite informirati kako zapravo izgleda ta kutija, stavit ću sliku koju sam preuzela s net-a.


Acqua-di-Gioia-Giorgio-Armani-For-Women-EDP-100ML

Ambalaža je ugodna oku, nekako lagana, prava ljetna. Navedeno je da je bočica izrađena po uzoru na prirodan oblik - kapi vode. Bočica je plosnata i ugodna za rukovanje. Sama bočica je prozirna, ali je čep parfema posebne zeleno-plave boje, i ta boja se prenosi na cijelu bočicu, dajući poseban doživljaj ovog parfema, baš onako kako su zamislili - povezivanje s prirodom, odmor, bijeg od svakodnevnice. 


 

20140618_125517

 

Glavni sastojci ovog parfema su - Lišće limuna, grančice svježih citrusa, jasmin, ružičasti biber, žuti šećer.


Kao što je vidljivo iz sastojaka parfem je pravo citrusno osvježenje, užitak ga je stavljati na sebe u ljetnim mjesecima. No ružičasti biber ( kojeg ima u većini mojih najdražih parfema) je dodatno začinio ovaj parfem, dao mu je određeni karakter, i transformirao ga u miris koji bez problema možete koristiti i kao noćni parfem. Trajan je, jako trajan. Na mami ga osjetim cijeli dan, u jednakom intenzitetu. Žuti šećer mu pred kraj daje određenu slatkoću, koja zajedno s ružičastim biberom daje poseban doživljaj ovog divnog parfema.


Ovo je parfem kojeg bez problema mogu nositi sve generacije, vjerujem da će se većina dama lako sprijateljiti s njim i zavoljeti ga. Kao što smo moja mama i ja :) Naime ovo nam je druga bočica :D 


Često ga možete naći u Bipi na odličnim sniženjima i ponudama :)



Donna Karan New York ~ Golden Delicious 


20140618_125324

 

Kada sam prvi put stavila ovaj parfem na sebe, pomislila sam da ovo neće biti jedan od onih parfema kojeg ću jako jako voljeti. No nakon nekoliko minuta promijenila sam mišljenje. Ovaj parfem je nešto posebno, nisam nikad imala ni blizu sličan.


Ovo je jedan od onih parfema, koji s vremenom postane sve ugodniji i ugodniji i ugodniji.


Bočica koja je u obliku jabuke, odaje njegov glavni sastojak- jabuku. Ali ovaj parfem ne miriši tipično po jabuci, on miriši luksuzno po njoj, kao što i sama njegova zlatna ambalaža odaje.


"Miris se otvara akordima cvijeta naranče, jabukama zlatni delišes i mirabella šljivom. U srcu nastupa bogati buket bijelih ruža, Kazablanka ljiljani, Vanil orhideje i đurđice. Donje note donose senzualnost mošusa, uz sandalovinu i tikovinu."


U parfemu najviše osjetim jabuku i šljivu. Dok shvaćam odakle mošus, koji mu daje određenu toplinu,,, ali ne onu zagušljivu, već ga čini malo zanimljivijim. Sastojci poput cvijeta naranče i đurđica mu daju svježinu, i čine ga prekrasnim ljetnim, svježim, i istovremeno toplim parfemom. Jako čudno za opisati :D Parfem nije tipično svježi, pomalo naginje na toplu stranu, ali je idealan ljetni parfem.


Kao i Acqua di Gioia, idealan je i za dan i za noć :)


20140618_125347


Parfem i ambalaža su zlatne boje. Iako nisam ljubitelj zlata kao nakita, i modnog detalja, kada ga vidim na kozmetici i parfemima, izgleda mi jako fora i luksuzno. Tako da, ova ambalaža mi se dopada. Gornji dio parfema je zapravo ogledalo, i to mi je zadavalo muke pri slikanju, pa možete vidjeti špic moje glave i moj mobitel hehe :D


Bočica je okruglasto-ovalna , ponekad nespretna za držati i treba biti pažljiv. Ali ne sklizne tako lako s ruke, tako da nije problem.


I ono što me posebno oduševljava kod ovog parfema je to što se jako sporo troši, uvijek ga stavim dosta, ali njega i dalje ima dosta :D


slika



To bi bili moji odabiri za ovo ljeto :) Imamo li možda zajedničkih? Koji je vaš omiljeni ljetni parfem/parfemi? 


Hvala na čitanju !! :)


Ivana <3 <3 


 

You May Also Like

26 comments

  1. Svoje parfeme nikako ne dijelim po godišnjim dobima, nego mirišem kako mi se miriše xD Trenutno omiljeni su mi Zara White i Cartier Le Baiser Du Dragon :)

    ReplyDelete
  2. Odličan post, lijepo si nam približila divne parfeme :D Probala sam jedino Acqua di Gioia i obožavam ga te mi je to najdraži ljetni parfem. Leti mi odgovara i Versace Versence :D

    ReplyDelete
  3. ja dijelim, jer parfemi koje koristim zimi su preintezivni, pretopli i teški da ij stavljam na 30 stupnjeva hehe :D
    ali slažem se da postoje parfemi koji se mogu nositi tijekom cijele godine, i nitko se ne treba u tome ograničavati :)
    baš bi trebala isprobati neki Zarin parfem, čula sam same pohvale za njih :D

    ReplyDelete
  4. joj Acqua di Gioia je pravo ljetno savršenstvo :) nema osobe koja ga je pomirisala kod nas, a da joj se nije svidio :)
    Hvala za lijepi komentar na moj post :D

    ReplyDelete
  5. Tek sada komentiram, ali nema veze, kao sto sam rekla slike su super!! Najbolje do sad :) a od parfema me sad bas zanima Acqua di Gioia jer se ne sjecam ako sam ga probala kod tebe, morat cu opet :) a ovaj Loccitaneov je prekrasan, stvarno ih je korisno po ljeti imati i namirises se a nisi napadan. Jucer je kraj mene u H&M stajala zena koja je nosila Chopardov Wish, bas sam ga prepoznala i super mirisi, ali bome na onoj vrucini mi je doslo muka od te tezine i vanilije tako da se slazem da po ljeti treba malo ohladiti i sa parfemima i preci na lakse / vodenaste / vocne mirise. :)

    ReplyDelete
  6. hvala na pohvali za slike :D super je što je sad lijepo vrijeme, pa mogu vani slikati :D ovo je čak bio oblačan dan pa su svejedno ispale oke :D
    budeš probala taj Acqua, moraš!! :D
    da, slažem se,, ne volim govoriti drugima kakve parfeme da stavljalju, znam da hrpi ljudi nosi jedan parfem istu godinu i to je oke,,ali znam osobno da meni moj Armani code bi bio pretežak sad u 6. mjesecu :D

    ReplyDelete
  7. Ništa nisam probala, tako da ne znam kako mirišeš ovo ljeto :D
    DKNY sam imala, Blossom, ali moram reći da mi se bočica nikako ne sviđa, uvijek sam čistila jer se svi otisci vide :D

    ReplyDelete
  8. Moram pomirisati tu Acqua Di Gioiu :D Pamtim taj parfem otkad sma vidjela reklamu za njega, ali ga se nikad ne sjetim škicnut. I DKNY me zanima...nadam se da će me sive stanice dobro poslužit kad ću sljedeći put bit u parfumeriji xD

    ReplyDelete
  9. hehe :D
    na ovom mom primjerku se ne vide :D ali vjerujem koliko to iritira :D

    ReplyDelete
  10. da, isprobaj ga definitvno :D
    a u bipi zna biti na jako dobrim popustima :D
    a kvaliteta i miris je isti kao i naš prvi koji je bio kupljen u inozemstvu :D

    ReplyDelete
  11. Acqua di Gioia je nesto savrseno, imam cak drugu bocicu u zalihi tako da ti je sve jasno :D

    ReplyDelete
  12. Pomirisala sam taj Loccitane miris i moram priznati da mi se nije baš svidio :/

    ReplyDelete
  13. L'occitane miriši baš po trešnji, pa tko nije ljubitelj tog mirisa, neće mu se svidjeti :D
    ali meni je baš odličan za proljeće/ljeto, jako lagan i primjetan :D

    ReplyDelete
  14. Ajme Acqua di Gioia je savršen (ljetni) miris! I ja sam razmišljala o sličnom postu u skorijoj budućnosti, ali to ne bi imalo smisla budući da stvarno ne znam opisivati mirise :D

    ReplyDelete
  15. hehe! probaj se uživjeti :D
    ja sam imala kavu kraj sebe dok sam sva tri detaljno snifala, da ih što lakše opišem :D
    vjerujem da će ti uspjeti :)

    ReplyDelete
  16. Odličan izbor ljetnih mirisa. :)

    ReplyDelete
  17. Ajme slinim na Armanijevu Acqua di Gioia.
    Već mi je dugo na wishlisti. :)

    ReplyDelete
  18. Nažalost nemam baš ove, ali L'occitane bih baš voljela posjedovati u svojoj kolekciji, nekako me najviše mami. G.A. uvijek mirišem u trgovini ali nikad nisam dovoljno hrabra da ga kupim, a D.K. moram priznati ne znam kako miriši :D Pa ću se morati informirati u Mulleru :D

    Puseko! :*

    ReplyDelete
  19. nadam se da ćeš ju uskoro kupiti :) jer isplati se :D pogotovo za ljeto, neće ti trebati niti jedan drugi parfem :)

    ReplyDelete
  20. :) :) da L'occitane je stvarno lijepi parfem, kad budeš u prilici isprobaj :D
    a Donna Karan je skroz poseban parfem (barem meni) nije ni pretežak zimski, niti skroz osvježavajući-citrusno ljeti, već nešto između, jako čudno za opisati hehe

    ReplyDelete
  21. imam dosta mirisa no ne i ove. mogla bi i ja napraviti post sa kolekcijom i svojim izborom mirisa

    ReplyDelete
  22. da, mislim da je takav tip posta odličan način za pomoći nekome tko je u potrazi za ljetnim parfemom :D

    ReplyDelete
  23. volim acqua di gioia, baš mi je prava ljetna... ostatak ekipe nisam probala :D

    ReplyDelete
  24. aqua di gioia je svakim ljetom sve popularniji vidim! baš je klasika za ljeto :D

    ReplyDelete