Random Favourites ~ Food, Coffee, Youtubers, ...

by - Tuesday, February 17, 2015

Pozdrav svima!


Evo me nakon više od tjedan dana s vlastitim postom :D Ovaj će biti šareniji i raznolikiji nego što je to uobičajeno na mom blogu. Vrijeme je za Random favorite, odnosno Non Beauty favorite ili Ne kozmetičke favorite :D


U nekoj čudnoj fazi sam i nisam se potrudila isprobati puno novih kozmetičkih stvari o kojima bi Vam pisala, zato mi je super sjeo ovakav tip posta, jer kada je u pitanju hrana, kava i neke meni drage sitnice, tu sam puna novosti i dojmova. Nažalost, bilo bi ih previše da sam sve natrpala u jedan post. No, trudila sam se obuhvatiti najdraže, a pri tome raznovrsne favorite. Spomenut ću i dva draga Youtube kanala, koja zadnjih pola godine najčešće i skoro jedino pratim :D


438076961



20150217_122551


Počinjem s juhama. Juha je za mene nezaobilazan dio obroka, odnosno ručka. Obožavam ih u svim vrstama i teksturama. Podsjećaju me na djetinjstvo, kada bi došla promrznuta iz škole, a po kući se širio njihov divan miris ... Iako ništa ne može nadmašiti maminu domaću juhu, danima kada ne stignemo kuhati uvijek posežem za ovima iz Lidl-a. Koštaju oko 3 kn, a stvarno vjerno okusom i mirisom podsjećaju na onu domaću, jedino su malo siromašnije sastojcima unutra :D Posebno volim ovu Chicken (kokošju), ima tako divan miris. Lijepo me nahrani, ugrije i smiri za vrijeme ovih zimskih dana <3


20150217_123242


Iako volim razne vrste zobenih pahuljica i žitarica, ove su mi u zadnje vrijeme favorit :D Nije ni čudno kada su bogate pravim komadićima čokolade i lješnjaka <3 tko ne bi volio ovakav obrok ujutro u kombinaciji sa svježim mlijekom? :) Vrlo su ukusne, bogate i zasitne. Njihova cijena je oko 20 - 25 kn, za 600 g, ali Lidl često na njih stavi pristojna sniženja, pa se ja tada opskrbim :D


20150217_123554


Kava u koju sam zaljubljena i koja je postala moja najdraža od kada se pojavila kod nas, prije nekoliko mjeseci. Navukla sam mamu, i neke prijatelje i poznanike na nju i svima je ukusna. Kod ove kave mi se sviđa što ima onaj lijepi klasični okus instant kave, ali koji nije prežestok, prejak. S druge strane nije preblaga, niti vuče na cappuccino, ili neki drugi slatkasti, topli napitak :D Obično stavim žličicu i pol u veliku šalicu, zalijem s vrućom vodom, a na sam vrh dodam par kapljica hladnog mlijeka. Tad mi je posebno ukusna :)


20141230_144012


Napitak koji sam pila samo dva puta, ali mi se posebno urezao u pamćenje. Preukusna kava, koja je slatka, ali nije preslatka. Moj ukus je takav da volim sve žive čokolade i sve povezano sa slatkim, ali kad se radi o slatkim toplim napitcima, povezanih s kavom tu imam čudan ukus. Svakako probajte ovo, ako budete imali priliku. Dolazi u limenci, što je odlična ideja, jer možete pijuckati dok hodate ili se čak žurite negdje. Mala je vjerojatnost da ćete se zaliti :D Idealna hladnija kava, s odlično odmjerenom dozom slatkoće. 


Sada prelazim na trenutno, dvije najdraže youtuberice. Youtube kanale u zadnje vrijeme jako rijetko gledam, nekako sam izgubila volju i imam dojam da je većina toga već 100 puta rečeno. Fali mi neka svježina u kanalima koje sam vjerno pratila, a nisam više u fazi da tražim i otkrivam nove. Lijena sam škicnuti čak i ako mi netko predloži :D Nadam se da vi nećete biti takvi hehe i da ćete ipak dati šansu sljedećim damama. Naravno, ako ih već ne pratite.



Lily Pebbles - kanal 


Capture 1

Lily Pebbles je jedna divna, jednostavna, pametna mlada žena. Pratim već duže njen kanal, ali me totalno osvojila s Vlogmas videima, koje je snimala u 12 mjesecu, svaki dan do Božića :) Njen osjećaj za snimanje, editiranje, za detalje je tako jednostavan i profinjen. Ulaže ogroman trud i sve radi sama.


Sviđa mi se njena realna borba da smjesti planiranje, snimanje i editiranje videa, u svoju životnu rutinu. U njenom držanju ili tonu glasa, nema ni trunke umišljenosti. Puna je korisnih savjeta i preporuka. Sviđa mi se njena urednost i organiziranost. Cura, koja me i dalje uspije iznenaditi s naslovom novog videa :D



English Roses - kanal


Capture

Ona ne snima toliko redovito, niti spada među profi youtuberice. Otkrila sam ju sasvim slučajno, kada je ostavila komentar kod Lily :D Ona je naj festive osoba na youtubeu. U njenu sobu se želim preseliti, uvijek tematski mijenja ukrase, posteljnu, svijeće po njoj. Sve je slatko i odmjereno. Ma pogledajte samo onaj lisica jastuk iza nje :D Kod nje me osvojilo što se potrudi oko svakog videa, a vjerujem da nije nešto plaćena za to. Koristi uglavnom proizvode koje je dobila od dečka, sestre ili mame. Ali, ona je cura koja iskreno cijeni svaki poklon, svaki znak pažnje. U njenom videu, o božićnim poklonima sam se skoro rasplakala, koliko je bila sretna oko stvari koje je dobila. Svakako joj dajte šansu :D



Slijedi još nekoliko random sitnica, koje su mi uljepšale protekle dane :D


20150112_150018

Ovaj osvježivač prostora, radi upravo svoju svrhu - osvježava i zamiriši prostor, te suzbija neugodne mirise. No sviđa mi se toplija nota u mirisu, začinjene jabuke, koja nije preteška, niti se predugoo zadržava u prostoru. Opet, dovoljno je tu da uživate u njoj i utoplite si sobu, dok vani pada snijeg <3


IMG_20150215_143223


Neki dan me iznenadila nagrada koja je došla na moja kućna vrata. Osvojila sam je kod divne blogerice, koja piše jednako divan blog - The Meadow of Beauty. Broš dolazi iz shopa - Vintage Getaway i mislim da će se prekrasno uklopiti uz jednostavne odjevne kombinacije, te biti poseban i zanimljiv detalj :D Ova Ritter čokolada je preukusna, tako lagana i slatka <3


11009656_10205322509009701_430083884_o


Slatka kozmetička torbica, koju mi je dečko kupio u Women'secret trgovini, kao dio valentinovskog poklona <3 <3 Preslatka mi je i posebna, jer ima mašnice sa strane i cjelokupni oblik podsjeća na zamotani bombon :D Sviđaju mi se i preslatki detalji na njoj, nacrtani zeko Miffy, cupcakeovi, šalice, čajnik <3 Ma sva je slatka... Iznutra ima istočkane male, plave točkice i dva dodatna džepića za pohranu skroz sitnih stvari, koje se uvijek nađu na putovanjima negdje ili nekome :D


IMG_20150211_121513


Nova šalica, s kojom sam se isto pohvalila na Facebook stranici :D Neću je opisivati, dovoljno je pogledati sliku :)



Koji su Vaši trenutni Random / Ne kozmetički favoriti? Dijelimo li neki? 


Hvala na čitanju!! :) :)


Ivana <3 <3

You May Also Like

47 comments

  1. Bas mi je drago da si English Roses spomenula, nadam se da ce se probiti uskoro i doci među profi youtubere :) a Lily je bas divna osoba, bar se tako cini iz videa. Skroz jednostavna i normalna. Meni se jako svidjaju ovi musli i sama ih kupujem, najdrazi dorucak ikad :D i htjela bi probati ovu kavu u limenci, djeluje zanimljivo :) salica ti je bas slatka kao i torbica <3

    ReplyDelete
  2. Kafa nam je zajednički favorit, od kad se pojavila samo nju pijem. Ne znam da li si probala Jacobs Crema Gold, ali meni su skroz slične i obe ih obožavam. Ovaj neseser mi je predivan, nisam ga zapazila kod nas u WS radnjama, ali moraću da pogledam. :)

    ReplyDelete
  3. Šoljica je divna. Kupovala sam ovu kafu što spomenu ali mi je od nje bolja Jacobs Crema Gold mislim da se tako zove pa pokušaj i sa njom nećeš se razočarati :)

    ReplyDelete
  4. ništa instant ne jedem, otkako sam imala problema s probavom dosta toga sam izbacila. sad jedem slatko jer sam od sutra u korizmi a dobro će mi doći da skinem još koje kilo. ove youtuberice nisam pogledala ali budem skicnula kanal pa ako mi se svide... ;)

    ReplyDelete
  5. Volim čitati ovakve postove, malo se maknemo od silnih recenzija!! :) Kava, naravno i uvijek, ponekad imam dojam da malo i pretjerujem u ispijanju kave. Ove Youtuberice, moram priznati, ne pratim.. Za Lily sam čak i čula, ali sam lijena otići i pogledati njene videe, a za ovu drugu curku nisam ni čula.. Ja ti toplo preporučam Essie Button, obožavam ju.. Djevojka je jednostavna i stvarno zabavna.. Isto me osvojila svojim Vlogovima, čim vidim da je uploadala video sve ostavljam i odem gledati.. hmm, a trenutni nekozmetički favorit su mi krafne :)

    ReplyDelete
  6. I ja obozavam Ritter cokoladu, jedna od omiljenih. Soljica je preslatka. :)

    ReplyDelete
  7. Delimo isti favorit- Ritter cokolada! Obozavam je! :)

    ReplyDelete
  8. uvijek imas neke cokoladice u takvim postovima od kojih mi sline pocnu curit :D ambi pur volim i ja, onaj od kokosa (karibi tako nesto) i od vanilije :)

    ReplyDelete
  9. Super post, treba se tu i tamo maknut od kozmetike :D I sama volim muslije s komadićima čokjolade, ali bitno mi je da čoksa pofarba i maskira mlijeko jer ga ne volim samog xD Kakva je situacija kod ovih muslija? Probala sam par puta izaći iz okvira Vitalis muslija koji su mi najbolji od najboljih, čisto da uštedim pare, ali uvijek im se vraćam... Juhe iz vrećice ne podnosim xD Prepune su aditiva i imaju valjda kilu natrija haha tako da uvijek jedem domaću, a nije da se mora dugo kuhati, pola sata najviše.
    Eeee, ovu kavu u limenci već dugo želim probat, ali nekako izbjegavam jer znam da nije zdrava. Haha, sad ti vjerojatno zvučim kao neki health freak, ali pokušavam izbjegavati te gotove stvari što je više moguće, no nekad pokleknem, oh well :)
    Šalica i torbica su preslatke, a Ambi Pur sam nedavno kupila i to onaj od vanilije čini mi se...predobro nešto, tako osvježi prostor :D

    ReplyDelete
  10. Kako ja volin ove postove :D Nekako mi je lipo malo bolje sve cure i momke upoznat priko obični, svakodnevni stvari koje nas sve uveseljavaju :D Ma ja i ti ćemo jednon na kavu morat otić :D Ja pijen oko litar turske kave dnevno, znan, ubit će me ali brate mili nema meni do nje :D <3 Šolja mi je prekrasna, volim i Lidlove žitarice *_* Morat ću bacit oko na youtuberice, nisan čula ni za jednu :D <3

    ReplyDelete
  11. Obožavam Nescaffe Creme i Ritter čokoladice

    ReplyDelete
  12. I ja puno volim supice, ali više volim domaće :) Ness kafu takođe volim, a ovu šoljicu Paris bih ti rado ukrala :D Prelijepa je :)

    ReplyDelete
  13. Jao Lily je meni divna u svakom pogledu! Prizemljena i nekako normalna i izrazito kreativna. Jedna je od rijetkih jutuberica koje pratim.
    Ritter mousse čoksu obozavam, fenomenalna je :D
    Šalicama sam opsjednuta i ovu ću ti ukrasti :P

    ReplyDelete
  14. Ledena kafa je već nekoliko godina jedan od dražih napitaka za ljeto. I da me sad pitaš kako se zove, pojma nemam, znam da ima slamku xD I da je ukusna! :D

    ReplyDelete
  15. English Roses svakako zaslućuje potporu i veću gledanost, ne razlikujem kvalitetu njenih videa od onih koji imaju 300 000 pregleda :D
    Lily je baš super, cura s kojom bi se sigurno družila :D
    da, ovi musli, tko ih jee izmislio <3 svaka čast Lidlu što ih prodaje :D a kava u limenci bi ti se svidjela :D kupovala sam ju u Kauflandu, ne znam gdje još ima :D

    ReplyDelete
  16. uf morat ću probati Crema gold <3 zvuči super i sam naziv joj je super <3
    WS ima svakakve slatke, a različite torbice.. želim ih skupiti sve :D :D

    ReplyDelete
  17. baš ću probati tu Crema Gold, vidim da ju hvalite dosta :D
    šalica je nova ljubav <3

    ReplyDelete
  18. super, ma najbolje izbjegavati ono što ti ne paše, da želudac ne nastrada :D
    javi što misliš o njima, kad ih pogledaš :D

    ReplyDelete
  19. ja sigurno pretjerujem i kavi - to mi govori i dečko i roditelji haha :D ponekad se previše zanesem - posebno kada su ispiti u pitanju :D
    Essie Button vjerno i pobožno pratim, samo ju tu nisam spomenula, jer znam da ju većina znate i volite :D <3 njeni vlogovi su mi ponekad bolji od neke serije, Reggie, Aslan i ona su zarazni <3 <3

    ReplyDelete
  20. da, skoro sve Ritter volim, ali ova je nešto posebno <3
    šalica je predivna <3

    ReplyDelete
  21. Ritter je na najbolja :D uništit će nas, svako malo je na sniženjima, pa mama i ja moramo pokupovati 10 komada barem :D

    ReplyDelete
  22. uf - taj od kokosa i od vanilije moram isprobati :D
    volim papat čokolade - to se svakako kuži u mojim postovima haha

    ReplyDelete
  23. ja volim musle jesti dok su još polutvrdi - a čokolada je toliko vjerna i ukusna, da se mlijeko baš i ne osjeti... pijem minimalno mlijeka, jer mi smeta za želudac :D
    znam kad moja mama radi pravu pileću domaću, treba dugo da se to samo meso prokuha i izbaci svoje sokove, pa doke se dodaju domaće knedlice i povrće, ne znam uvijek je tu dosta posla, a kad mi se na brzinu nešto toplo jede, odmah ove uzmem :D
    ma super je živjeti zdravo, i sama bi ponekad htjela što više toga domaćeg i prirodnog jesti, no nekad nisam u mogućnosti ili sam u žurbi, a nekad mi se neda haha :D

    vidim da hvalite taj Ambi od vanilije, svakako je sljedeći na popisu kupovine <3

    ReplyDelete
  24. i sama kada imam obaveze oko faksa, popijem do litru te turske :D <3 i mene će ubiti, ali nema većeg gušta <3
    morat ćemo svakako popitit :D baš mi javi što misliš o curama, meni su divne <3

    ReplyDelete
  25. i ja sama više volim domaće - no nisam ju imala pri ruci da ju uslikam hehe :D <3
    i ja bi ju od nekog drugog ukrala da vidim da ju ima <3

    ReplyDelete
  26. da baš je sve to <3 ta njena kreativnost nije ni malo kičasta - sve je jako slatko i jednostavno :)
    Ovo je drugi put da sam jela Mousse - tako je ukusna, a nekako lagana i ne preslatka <3
    Šalica je divna - obožavam sve svoje šalice <3

    ReplyDelete
  27. hehe, meni su do sad sve ledene kave bile jako dobre i tu negdje - koju god da kupim ili naručim u kafiću, ne mogu pogriješiti hehe :D

    ReplyDelete
  28. Baš volim ovakve postove :D Youtubere ne gledam zbog nedostatka vremena, nekad ne stignem ni pročitati postove djevojaka koje pratim, a ovo mi je trenutno nedostižno :D Također obožavam juhice, ove Lidlove nisam probala ali cijena je prava sitnica tako da bih mogla uzeti koju :D Slažem se sa svim što si rekla za ovu Ness kavu i sama ju jakooo volim :D

    ReplyDelete
  29. razumijem te što se youtubera, ali i blogova tiče :D ima dana kad ni sama ništa ne stižem pratiti :D
    da, te juhe su jako jeftine, zato me i iznenadilo da su mi ukusne :D
    Ness je postala nezaobilazna iz dana u dan :D

    ReplyDelete
  30. Obožavam ovakve postove, uvjek su nekako posebniji od drugih. <3
    Od ove tvoje hrpice izdvojila bih kavu ~ od kad sam je probala ne kupujem drugu i torbicu koja je preslatka i baš unikatna. :D

    ReplyDelete
  31. hvala ti <3 baš sam imala potrebu ubaciti ovakav post, jer se i sama počnem gušiti kada mi se zareda 20 recenzija :D

    upoznata sam s tim da i ti voliš ovu kavu .. baš je odlična :D
    torbica je skroz posebno.. toliko mi je lijepa, da mi je žao stavljati išta u nju :D

    ReplyDelete
  32. Ne pijem kavu, ali dok sam čitala tvoj opis... ijao! Došlo mi da si smućkam nesicu haha :D
    Dopada mi se ovakav tip tekstova, baš se opustim i saznam svašta nešto :)
    Dugo već pratim i L.P. i E.R. Obožavam britanski naglasak, mogu pričati i o skupljanju tartufa, verujem da bi ih gledala konstantno :D
    :*

    ReplyDelete
  33. hehe, svaka čast što ju ne piješ :D to je super :D
    e da, upravo to haha zvuče tako super,, a i lijepo se izražavaju - lako se navući na videe :D

    ReplyDelete
  34. Jako mi se sviđa ovakav post! Predah od kozmetike uvijek dobro dođe ;). Šalica i neseser su divni (pohvale dečku ;). I drago mi je što ti je fina čokoladica ;)

    ReplyDelete
  35. da, baš su mi slatke te nove stvarčice :D <3
    čokolada je preprefina,, skroz si pogodila <3
    a broš je još ljepši uživo <3

    ReplyDelete
  36. Baš volim da pročitam i ovakve postove. Nekako su baš za opuštanje. :)
    Preslasak neseser ti je dečko poklonio, ima ukusa. ;) A tek šoljicaa, oduševljena sam. :)

    ReplyDelete
  37. Moram te pitati, koliko dugo traje miris ambi pura? Imam pušača u kući, pa me to nekad užasno naživcira. Inače mi ne smeta, ali ipak želim da mi kuća uvijek svježe miriši. Često kad prolazim pokraj sprejeva, kažem sama sebi da moram to probat, i nikad... :/ Super random favoriti, sviđa mi se ovaj oblik posta i uklapanja različitih stvari koje su nam super u zadnje vrijeme. You tuberice ću sigurno pogledati :)

    ReplyDelete
  38. ne traje nešto predugo.. možda 2-3 minute...ali neutralizira neugodne mirise.. i sama imam nekoliko pušača u kući i makne taj dim, normalno otvorim i prozor,, ali brzo ga ambi pur još brže rješava :D :D
    drago mi je da ti se post svidio i nadam se da si našla nešto što te možda zanima, i nadam se da će te zabaviti youtuberice :)

    ReplyDelete
  39. drago mi je da ti se svidio post :D :)
    da, ni sama se ne mogu odlučiti da li mi je slađe šalica ili neseser :D <3

    ReplyDelete
  40. Prije sam uvijek jela juhe iz vrećice, a od kad sam rodila počela sam napokon sama radit juhu :D Definitivno ću isprobati ovaj muesli jer obožavam jest to za doručak, a sa ovima si me baš namamila. I ovaj osvježivač mi se čini super, baš moj miris :)

    ReplyDelete
  41. najbolje su domaće juhe :) no kada ih nema, meni su ove super :D
    svakako probaj ove muesle,,, ako si ljubiteljica čokolade, uživat ćeš u takvom doručku <3

    ReplyDelete
  42. Kava <3 netko će reći da sam luda ali ja obožavam kavu, i gdje god vidim kavu - ona zasjeni sve ostalo :D
    nisam probala taj osvježivač, no volim miris začinjene jabuke, trenutno stan špricam Farmasi osvjeivačem s mirisom jabuke i cimeta....nema veze što je Božićni miris, ja ga volim svakako :D

    ReplyDelete
  43. istina, tako i kod mene - kava uljepšava život <3
    hehe istina,,, takvi mirisi uvijek unesu dašak zime i božićnog ugođaja, a to nikad ne smeta :D

    ReplyDelete
  44. […] simpatije prema ovoj curi pokazala sam već prije, u starijem Random Favourites postu. Tu sam već spomenula da me osvojila svojom jednostavnom pojavom i ponašanjem. Vrlo uredna, […]

    ReplyDelete