BIOBAZA ~ HYDRADIANCE Clean it All - gel za umivanje

by - Tuesday, September 08, 2015

U trećem mjesecu, ove godine, na Beauty Blog Day - u smo dobile i neke poklone / proizvode od Biobaze, a jedan od njih ću recenzirati danas. Dio je, tada nove, Biobazine Hydradiance linije, koja je zasnovana na tri osnovna sastojka - Peršin, Boražina i Vitamin E. Radi se o gelu za umivanje, koji sam počela koristiti prije nekih mjesec dana, taman kada sam potrošila AlpStories-ov od kadulje i mente (recenzirala sam ga --> ovdje).


11998186_10206800399396037_401302872_n


Odmah mi se svidjelo kako je proizvod upakiran, nešto malo drugačije nego većina gelova za umivanje :) Bočica u kojoj dolazi je mekano - plastična, a pumpica s kojom se dozira gel se može otključati / zaključati, tako da je pogodno za putovanja. Jedina mana je to što je dosta tamna plastika, pa se proizvod teško vidi kroz nju, no ako ga usmjerite na jaku svjetlost, moći ćete uočiti s koliko još gela raspolažete. Iz Biobaze su mi objasnili da je ambalaža morala biti tamna, jer se radi o fotosenzibilnom proizvodu, te se tako zadržala postojanost sastojaka proizvoda, koji je bez konzervansa i stabilizatora.


Proizvod mi je na prvu mirisao kao tipičan začin u kuhinji, odnosno prvo sam osjetila taj peršin, što i nije čudno, budući da se do sada nije pojavljivao u mojoj preparativnoj kozmetici. Na svu sreću, taj miris je brzo splasnuo i već s prvim korištenjem prevladala je boražina, odnosno više biljni (herbalni), ugodan miris. 


11995538_10206800397515990_1238796486_n


Njegova tekstura podsjeća na skroz rijetki i lagani gel. U Biobazi su je opisali kao laganu i prozračnu i to stvarno je. Budući da je gel tako lagan, kada moram detaljnije i malo jače oprati lice, pumpicu uvijek stisnem dva puta kod doziranja. S dvostrukim doziranjem se napravi malo jača pjena, koja nije bogata, ali je dostatna za jedno normalno pranje lica. Gel jako dobro skine masnoću s kože i ostavi je lijepom i čistom. Puder ne skida temeljito, tako da kad sam našminkana, lice prethodno malo bolje očistim s micelarnom i nakon toga posegnem za gelom :)


11998736_10206800399276034_704566280_n


Primijetila sam da ovaj proizvod ponekad zna isušiti moje problematične dijelove oko donje usne, pa to brzo saniram Elixir uljem. Osim toga, nisam uočila neke druge ne željenje pojave na licu. Kako ga koristim mjesec dana, vidim da mi je ten ujednačeniji, lice izgleda čišće i uredno i glatko. Glatka, zdrava koža je idealna podloga za bilo koju kremu ili serum poslije, te puder - kojeg u zadnje vrijeme stavljam sve manje, jer jednostavno ne vidim potrebu da opterećujem zdravu kožu.


Ovaj gel mi je idealan za svakodnevnu upotrebu, obavlja dobro svoj posao i daje koži jedan na drugačiji način, lijep izgled. Unatoč tome, predlažem s vremena na vrijeme jedan dubinski piling, dubinsko čišćenje lica, posebno za nas s masnom kožom :)


11995538_10206800398996027_1210592635_n


Cijena - 44,90 kn


Gdje kupiti? Kozmo, DM, Bipa, Billa, Metro, Kaufland, Drogerija.hr


*PR poklon



Jeste li čuli za Biobaza Hydradiance liniju? Koje ste proizvode isprobali ili bi voljeli isprobati?


Hvala na čitanju!! :) :)


Ivana <3 <3

You May Also Like

7 comments

  1. Imam u plan isprobati, ali još nije došao na red :/ Prokletstvo blogera, kada toliko proizvoda čeka na red, više se ne znam gdje okrenuti :) Ali imam ga u planu i nadam se da će mi pasati...a ti si pogubna za moj novčanik :) hahaha

    ReplyDelete
  2. Moje iskustvo s njim je da stvarno dobro i temeljito cisti kako i sama kazes, samo mi nije skroz odgovarao za moj tip koze, ali mislim da je za masnu odlican...bas super post, sve si temeljito pokrila :) evo iskreno kako mi ne odgovara za lice, koristim ga za ciscenje kistova za sminku i super je po tom pitanju, sve ocisti do temelja, a osjećam se sigurno da s njima ponovno nanosim makeup nakon što ih je očistio proizvod koji je i tako za lice namijenjen. :)

    ReplyDelete
  3. hehe poznato mi je to :D ali sam odlučila sve redom do kraja potrošiti, pa kad stigne stigne na red :D hehe, nadam se da će ti ono što kupiš na moju preporuku biti oke :)

    ReplyDelete
  4. hvala ti na pohvali za post <3
    dobro da ako očisti šminku s kista.. meni s lica ne skida sve. super da si mu našla drugu namjenu :D

    ReplyDelete
  5. Meni je ova njihova linija proizvoda doista savršena i baš uživam u njoj. Gel za umivanje mi je toliko lagan i tako dobro očisti lice da sam oduševljena. Baš mi je mekana koža lica nakon njega, ali u kombinaciji s fluidom pun pogodak. :)

    ReplyDelete
  6. da, baš je koža mekana i to vidljivo mekana :D lice izjednačeno i čisto :D
    fluid još nisam probala, ali planiram i njega jednom :D

    ReplyDelete
  7. […] no ja svejedno posegnem za Biobazinim gelom za umivanje, kojeg sam recenzirala –> ovdje, čisto zbog toga što se želim uvjeriti da sam maknula sve viškove s […]

    ReplyDelete