Aura Absolute Matte ~ My Beloved

by - Sunday, May 29, 2016

Recenziram prvi put na blogu neki kozmetika Aura proizvod :) Prije nekoliko mjeseci su došli u Hrvatsku i dobila sam priliku testirati nekoliko članova njihove kolekcije. 
Iako sam prvo počela koristiti njihov tekući illuminator, nekako je ispalo da je prvo došao na red na recenziju njihov tekući ruž za usne Absoulte Matte u nijansi My Beloved :)
Nijansa My Beloved je najsvjetlija u Absolute Matte kolekciji. Nekako mi je bilo drago da sam nju dobila, jer ono što najčešće nosim jesu svjetlije boje na usnama, a ova mi je djelovala kao dobra svakodnevna nijansa za proljeće / ljeto. 

Baršunasta long-lasting formula s izrazitom matt završnicom. Dolaze u količini od 7 ml, a rok trajanja je dvije godine od otvaranja. Mogu se kupiti u odabranim Kozmo drogerijama. 

Aplikator je zgodan, taman je mali koliko treba biti, pa je odličan za cure koje imaju manje usne poput mene. Ima i udubinu, pa se super prilagođava obliku usana koji nije ravan. 
Formula je kremasta, ali nije gusto kremasta, već srednje do rijetko. 
Kada se nanese na usne osjećaj je ugodan, kremasto-vodenasti. Usne se zasjaje. Problem se stvara u tom što koncentracija boje nije svugdje jednaka, tj. proizvod se ne raspoređuje jednako. Skoro uvijek s rubova usana moram maknuti višak boje. Na nekim dijelovima usana je skroz sjajno prozirna, dok se na nekima točno vidi ta breskvasto roza nijansa. Ono što je potrebno činiti da ne dođe do toga jest da proizvod treba nanositi malo po malo. Najčešće stavim jedan tanak sloj na donju usnu, pa razmažem i po gornjoj, a ako želim da pigmentacija bude nešto jača ponovim to. 

Nakon nekoliko minuta proizvod se suši na usnama i pretvara se u tu polu matt završnicu. Dobra strana ovog proizvoda je što recimo dok pijem kavu ili vodu nikada mi se ne preslikava na šalicu (to mrzim hahaha). No, iako se proizvod osuši i trebao bi biti neprimjetan, svejedno osjetim njegovu prisutnost, jer cijelo vrijeme ostaje nekako ljepljivkast.
Nijansa nije nešto pigmentirana, s nadogradnjom će se više vidjeti na usnama, no s tom nadogradnjom dolazi i više proizvoda na usne, a ja jednostavno ne mogu funkcionirati ako imam previše toga na usnama
Kada se osuši, nijansa dobiva topliji, zanimljivi podton, poput ovog gore na slici
Trajnost nije neka velika. Ako ne pijem i ne jedem ništa izdržat će pristojno vrijeme, no nakon jela sve odlazi dolje u mom slučaju :D 
Ono što me isto smeta je to što ako je proizvod duže na mojim usnama i ako previše pričam, on se uvlači u usne i nekako čudno nakuplja i onda ga poželim skinuti. 
U mom slučaju ovaj proizvod je oke koristiti kao tanak sloj i trag boje na usnama. Ipak nešto duže izdrži od tipičnog sjajila. No, ne mogu se pouzdati u njega ako poželim nešto dugotrajno i pouzdano na usnama. 
Možda je ovo slučaj samo sa svjetlijim nijansama, možda su tamnije zahvalnije.

Cijena - 38,99 kn 

*PR proizvod

Kakva su Vaša iskustva s Aura Absolute Matte kremastim ruževima? Koju nijansu mi preporučujete?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3

You May Also Like

0 comments