L'oreal Professionnel Mythic Oil

by - Sunday, October 23, 2016

Nedavno su do mene stigla tri predivna proizvoda za kosu obavijena u zlatno. Radi se o L'oreal Professionnel Mythic Oil - luksuznim i glamuroznim proizvodima za kosu obogaćenim prirodnim uljima u najvišim koncentracijama za profinjeno iskustvo i ljepotu kose. Jako su me zanimali ovi proizvodi, jer sam se prije susrela s Mythic Oil šamponom, u međuvremenu su promijenili sastav, ali se sjećam da me tada taj šampon osvojio predivnim mirisom i posebnim sjajem koji je davao mojoj kosi. Taj osjećaj podarenog luksuza kosi se ne zaboravlja <3


U novom Mythic Oil nalaze se ekstrakti čak 11 prirodnih ulja: arganovo, uljane repice, šafranike, mirhe, đumbira, suncokreta, jojobe, avokada, mirisnice, badema i naranče. Svako od tih ulja je pažljivo odabrano prema njegovim svojstvima jačanja, njege, zaglađivanja, naglašavanja i/ili zaštite kose. 

Proizvodi su dostupni u ekološki odgovornom pakiranju s do 25% PET plastike. 

Sva tri proizvoda imaju vrlo laganu teksturu i ostavljaju vrlo lagani efekt na kosu, ne otežavaju ju. Šampon i balzam za njegu su namijenjeni za neposlušnu i debelu kosu, dok je univerzalna krema namijenjena svim tipovima kose. 

ŠAMPON


Šampon ima izrazito laganu i svilenkastu teksturu, gotovo da je neprimjetna. Onako je lagan pod jagodicama i lako se rasporedi po kosi. Pojava ovog šampona je neodoljiva, kao da u ruci držim bočicu tekućeg zlata. Vizualno, stvarno osjećaj pravog, luksuznog tretmana. Ovo je onaj tip šampona kojeg volim koristiti kod drugog šamponiranja. Razlog je taj što svaki put kada idem prati kosu ona u sebi ima što dodana, što prirodna ulja, ima ostatke tekućeg regeneratora, spreja za kosu ili nekog drugog leave in proizvoda. Kada se ovaj šampon stavi na to sve, jednostavno se ne zapjeni dovoljno dobro i nekako nemam osjećaj da je prekrio cijelu površinu vlasi. Zato prvo koristim neki koji će prvo dobro sve oprati i maknuti i kod drugog šamponiranja stavljam Mythic Oil. Nekako svojim uljima kosu vrati u njeno normalno i njegovano stanje. Ako mi taj put kosa nije jako oštećena, nekad nemam potrebu stavljati čak ni regenerator, samo stavim tekući radi lakšeg raščešljavanja. Kosa je lijepo mekana i lagana. 
Informativna cijena - 110 kn


3 U 1 VIŠENAMJENSKA KREMA


Iako sva tri proizvoda mirišu nevjerojatno dobro, ono miris kao da ste uronili u najfiniji parfem, najveći luksuz, ova krema miriši još za skalu bolje. Stvarno će ju zavoljeti nos. Ja sam si već poželjela mirisnu svijeću koja tako miriši :)

Krema se može koristiti na tri načina: 
  • njega prije šamponiranja
  • njega koja se ispire
  • krema za feniranje
Kao njegu prije šamponiranja ovu kremu stavljam na još suhu i prljavu kosu. Nosim ju tako što duže mogu i dok šetam po kući. Krema je zahvalna za apliciranje na suhu kosu, neće padati na odjeću, laka je za razmazivanje, jer je vrlo lagana i lijepo razmaziva. Nakon toga lijepo šamponiram kosu dva puta i ne nanosim nikakav dodatni regenerator ili masku, već samo regenerator za raščešljavanje te ju posušim. Vrhovi su lijepo zaglađeni, kosa je mekana, lagana i sjajna. 
Kao njegu koja se ispire ovu kremu nanosim nakon što sam dva puta šamponirala i oprala kosu. Ponaša se kao lagana maska za kosu. Ne ostavlja nikakav umjetan ili čudan film. Kosa kao i kod prethodnog načina apliciranja je lagana, mekana, uredna i sjajna. 
Kao kremu za feniranje stavljam ju na opranu i dobro posušenu kosu ručnikom i u ručniku. Kada se koristi na ovaj način, na kosi se najbolje osjeti i ostaje miris kreme. Kremu u umjerenoj količini stavim na kosu, zatim kosu prosušim fenom i onda krenem s detaljnim feniranjem. Rezultat je sjajna, uredna, glatka i gusta kosa, koja lijepo pada :)
Informativna cijena - 160 kn 

BALZAM ZA NJEGU


Ovaj balzam za njegu koristim na način kako bi koristila neki regenerator. Isprobala sam ga nakon šamponiranja, na čistoj i vlažnoj kosi i nakon nekoliko minuta njegovog djelovanja temeljito isprala. U odnosu na kremu ima nešto gušću teksturu, no kod razmazivanja ona je vrlo lagana i neprimjetna. Uvijek pazim da ga dobro isperem, da mi se slučajno kosa ne bi uranjeno zamastila. Kao i prethodni proizvod ne ostavlja nikakav poseban film, ali ostavlja kosu u lijepom i njegovanom stanju. Ono što sam primijetila je kada koristim ovaj balzam, nije mi potreban poslije regenerator za raščešljavanje. Četka nekako lijepo klizi i bez njega i ne čupa kosu. To mi je pokazatelj da balzam dobro odrađuje svoj posao. Još ako sam prije njega stavljala Mythic Oil šampon, taj efekt je još bolji. 
Informativna cijena - 140 kn




Proizvodi su dostupni ekskluzivno u L'Oreal Professionnel frizerskim salonima. Navedene cijene su informativne, a svaki salon za sebe ima mogućnost određivanja cijene proizvoda.

*PR proizvodi

Jeste li isprobali koji proizvod iz Mythic Oil linije? Koji Vas najviše privlači?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3 

You May Also Like

10 comments

  1. Nisam probala te proizvode ali mi se čine odlični :) i jaako mirisni :)

    ReplyDelete
  2. Prvo da pohvalim novi izgled bloga koji mi se jako sviđa jer je pregledan i prozračan :D Imam ulje za kosu iz te linije i jako ga volim tako da vjerujem da su i ostali proizvodi odlični :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti puno <3 dizajn mi je nekako potpuno po mom ukusu :D
      uh ulje stvarno želim isprobati :D

      Delete
  3. Šampon sam dobila u drugoj verziji, ali slične dojmove imam kao i ti :) i super se ovaj post uklapa uz novi izgled bloga, sve zlatno :D

    Ovu masku imam od prije, tj. kremu za kosu, bit će ti super kod peglanja / kovrčanja kose, meni je za to savršena jer štiti i od topline visoke...uglavnom baš su dobri proizvodi, imamo slične dojmove :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, to sam i sama pomislila kad sam objavila post, kako ide uz dizajn :D
      da, krema je odlična kod tog stiliziranja, nekako imam osjećaj da bolje štiti kosu od topline od leave ib tekućih regeneratora :D

      Delete
  4. Ambalaza je bas primamljiva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina :D stvarno lijepo izgleda :D potrudili su se :)

      Delete
  5. Divna ambalaža :) u zadnje vrijeme sam totalni hair freak pa moram isprobati sve za kosu, a ova 3u1 krema mi se čini kao nešto što moram imati :) kao i balzam...i šampon :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D i sama sam u zadnje vrijeme poludila za proizvodima za kosu :D što se vidi i na mojim postovima :D
      ako imaš preporuku nekog dobrog spreja za kosu javi :D u potrazi sam

      Delete