Christmas Beauty Essentials

by - Tuesday, December 20, 2016

Danas bih voljela spomenuti neke beauty proizvode koje volim koristiti u božićno vrijeme ili koje ću tek koristiti ovog Božića. Neki su totalni novitet kod mene u smislu da ih imam nekoliko dana, a s nekima se družim već nekoliko godina. Sam Božić nije dan kada stavljam puno šminke, možda zato što sam tad već lagano umorna od predbožićnog ludila. Većinom Božić provedem doma, ili kod bliskih ljudi u kućnoj, toploj atmosferi, tako da potrebe za velikim spremanjem nema. No, taj dan ipak koristim neke kozmetičke proizvode, da se osjećam malo dotjeranije, nego kada sam doma nekim drugim, običnim danom. 


YSL MANIFESTO



Započet ću jednim parfemom, čiji me miris uvijek posjeti za Božić, možda zato što sam ga dobila kao poklon upravo na Božić jedne godine. Spomenula sam ga i u postu Kolekcija mirisa za hladno vrijeme. Ovo je jedan lijepi, topli miris s notama sandalovine, vanilije, a ima u sebi taj neki orijentalni twist koji ga čini posebnim u odnosu na druge bogate, tople mirise koje sam isprobala. Nekako me uvijek vrati u neki božićni luksuz i raskoš. Kod mene parfemi ponekad imaju tu moć da mi diktiraju raspoloženje, tako da ovaj u meni probudi slavljeničko raspoloženje. 


VASELINE LIP THERAPY



Jedna od mojih najdražih youtuberica TheMakeupChair godinama hvali ovaj proizvod kao jedan od najboljih koji joj pomaže pri oporavku ispucanih usana. Ja sam svoj kupila prije više od tjedan dana i zadovoljna sam učinkom. Radi lijepu njegu, a nije težak i premastan na usnama. Nezaobilazan je za ove hladne, zimske dane, kada mi usne i ruke pucaju kao lude. Osim što će usne sačuvati i njegovati, stvorit će od njih lijepu podlogu za bilo koji ruž koji odlučim nositi. Kupila sam ga u Primark-u za  €1.50.


ESSIE WITH THE BAND, P2 HYPNOTIC LIGHTS 3D POLISH 



Naravno da će i nokti biti nalakirani. Lijepa, topla tamno-crvena Essie nijansa - With the Band koja je bila dio Essie jesenske kolekcije za 2015. godinu. Preko nje će ići P2 šljokičasti lak u nijansi Starshine. Vjerojatno ću staviti sliku kada nalakiram nokte :D 

CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION



Toliko sam lijepih stvari pročitala o ovom puderu na drugim blogovima, da sam pokleknula, kupila ga jučer i odmah stavila na lice. Totalno me oduševio. Daje tako besprijekoran izgled i prekrivanje. Stvarno daje taj HD finish, odmah sam se poželjela fotkati :) Koliko sam primijetila na polici 3 od 4 dostupne nijanse su svijetle. Ja sam kupila 030 Sand Beige. Ono što mi se najviše sviđa kod ovog pudera je to što daje taj besprijekoran izgled licu, a nije ni malo težak, nemam osjećaj maske, već se mogu opustiti. 

AURA ILLUMINATE ME SUNLIGHT



Divan proizvod i divan highlighter, koji daje suptilan, divan touch licu. Sve podiže na drugu razinu i pridonosi da lice ne izgleda umrtvljeno, beživotno. Svakako ga koristim ovog Božića, jer ga je lako nanositi i nositi. Svakako će biti posebna recenzija i oda za ovaj proizvod :D


KIKO LONG LASTING EYESHADOW STICK, LOOK BY BIPA LIPLINER ORCHID





Za kraj dva slatka, dekorativna proizvoda. Kiko kremasto sjenilo u stiku je totalni novitet kod mene, ali sam ga zavoljela zbog zanimljive nijanse i laganog korištenja. Ovo je izvrstan odabir za božićne dane, jer se brzo i uredno nanosi, pa može poslužiti kod brzog spremanja i izlazaka iz kuće u "zadnji čas". Nijansa je neka lijepa mauve, s laganim smećkastim podtonom i roskastim česticama koje se presijavaju, lijepo pigmentirana i bogata. Božić nije Božić bez barem malo sjaja :)
Zatim slijedi moja vjerojatno najdraža olovka za usne, koju, naravno, koristim kao ruž. Radi se o Look by Bipa olovci u nijansi orchid, koja je prije negdje dvije godine zapalila većinu blogerica, a meni je i dalje jako draga. Nekako je idealna božićna crvena. Lijepa, pigmentirana rozo-crvena nijansa, koja se lijepo nanosi, traje dugo i idealan je partner kod jela i pića. Nosim ju i ove godine :D :D 

Koji su Vaši obavezni kozmetički proizvodi za Božić?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3


You May Also Like

0 comments