tianDe | Prirodna spužva "Konjac"

by - Wednesday, January 25, 2017

Na početku posta bih odmah spomenula da je ovo prva Konjac spužva koju sam isprobala i iako sam duže vrijeme imala želju isprobati ovakav proizvod za čišćenje lica tek mi se nedavno pružila prilika. Zbog toga ovu spužvu ne mogu usporediti s nekom drugom, već ću čisto opisati moje iskustvo korištenja iste. Proizvod dolazi od brenda tianDe i za mene su relativno novo ime. Asortiman njihovih proizvoda možete pregledati --> OVDJE. Uz ovu spužvu od njihovih proizvoda ću spomenuti i maske za lice u nekom idućem postu :) 


Proizvod je biljnog podrijetla i namijenjen je za njegu kože lica, a glavni sastojak je Amorphophallus Konjac
Spužva dolazi vrlo dobro zapakirana i zaštićena, samo što sam ju u toj fazi zaboravila uslikati :) Ono što me iznenadilo je to što je kod otvaranja bila navlažena, no vjerujem da je to zato da očuva svoju formu i mekoću. Naime, nakon korištenja ove spužve preporučuje se dobro je isprati, a nakon što se ispere i stavi na sušenje ona se poprilično stvrdne, pa vjerujem da su kod pakiranja proizvoda nastojali to spriječiti. 


Prije upotrebe spužvu dobro namočim toplom vodom, nanesem sredstvo za pranje lica na lice i kružnim pokretima spužve počnem ga umasiravati. Lijepo i lagano pjeni proizvod i nije nestabilna u ruci, lako je s njom baratati. Sviđa mi se što na dodir, lagano podsjeća na kvalitetne spužve za pranje suđa, ali je puno gušća i nemam dojam da će se tako brzo raspasti. Nakon što sam dobro izmasirala / oprala lice - spužvu isperem i dobro procijedim pod toplom vodom te ju stavim sušiti. Obično zakačim ovaj konac na slici od nešto i ona se tako dobro osuši i ponovo stvrdne. No, ne treba brinuti, kada spužvu ponovo počnem koristiti, odnosno stavim ju pod toplu vodu ona ponovo lijepo omekša i spremna je za čišćenje. Spužva je nakon ispiranja uvijek skroz čista i nisam primijetila da je ikad umrljana ili prljava. 
Volim osjećaj koji pruža licu - stvarno se osjeti kvalitetno čišćenje, no spužva nikada nije gruba prema tankoj i osjetljivoj koži, nikada ne izazove crvenilo ili iritacije mi. Rezultati su svakako vidljivi - sviđa mi se što lice izgleda vrlo čisto i pravilno korištenjem ove spužve i to prije nego pređem tonikom ili nekom kremom za matiranje i ujednačavanje kože. Razlog tome je što ova spužva nježno, ali efikasno čisti pore i to se vidi na boji i sjaju lica, koje je lijepo ujednačeno i bez makeup-a.
Nastavljam koristiti ovaj proizvod, jer sam primijetila da je lice bolje očišćeno njegovim korištenjem, a i izgleda ljepše i zdravije. Ova spužva vrlo uspješno skida i ostatke pudera. 

Cijena proizvoda - 56 kn

TianDe proizvodi mogu se naručiti putem web stranice --> OVDJE ili kupiti na adresi Zagrebačka cesta 185, Zagreb. Proizvodi se mogu naručiti i putem tianDe Facebook stranice --> OVDJE.

*PR proizvod 

Jeste li isprobali Konjac spužvu? Kakva su Vaša iskustva? 


Hvala na čitanju!! :) :) 

Ivana <3 <3 

You May Also Like

6 comments

  1. Nisam ali već dugo planiram isprobati Konjac spužve i inačice. Jako sam znatiželjna kako će funkcionirati na mojoj masnoj koži.

    ReplyDelete
    Replies
    1. imam masnu kožu i mogu reći da ju stvarno dobro očisti i razlika u izgledu lica se vidi :D svakako isprobaj, ova je još k tome i jako nježna prema koži, ali vjerujem da su općenito konjac spužve takve :D

      Delete
  2. prvi puta čujem za ovaj brend/firmu.
    također želim probati bilo koju konjac spužvicu,ali nikako da kupim, uvijek nesšto drugo uzmem..
    morat ću je sljedeći mjesec kupiti-nema druge!
    ANETA

    ReplyDelete
    Replies
    1. svakako probaj.
      Ona se preporučuje koristiti 2-3 puta tjedno, ne pri svakom pranju, pa može i potrajati dugo :D

      Delete
  3. Nsam probala, to već znaš, ali evo baš guglam tu biljku od koje se radi spužva skroz je neobična :) a spužva super zvuči, trebalo bi mi takvo nešto sada...

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, super ju je koristiti s vremena na vrijeme, nekako obavi dobro čišćenje i detox lica :D :D

      Delete