MATRIX ~ Exquisite Moringa Oil Blend

by - Thursday, April 23, 2015

Zadnjih godinu dana se razvila moja ljubav prema uljima za kosu, iako sam nekada bježala od njih bojeći se da će mi ju dodatno zamastiti i/ili otežati. Zapravo je moj strah bio opravdan, jer su neka ulja imala takav učinak na moju kosu, a drugi razlog je bio taj što sam se godinama farbala u tamnije smećkaste i mahagonij nijanse, od kojih se moja kosa ponekad zamastila isti dan. Ulja nisu dolazila u obzir, samo sam ponekad kosu počastila maskom.


Današnjom recenzijom ću ujedno spomenuti prvi proizvod (od mnogih), koje sam dobila na Beauty Blog Day-u. Radi se o ulju za kosu, koji dolazi od brenda Matrix, i koji mi je do nedavno bio totalna nepoznanica. Razlog tome je što njihove proizvode nisam mogla uočiti na policama najbliže drogerije, već Matrix kao brend prvenstveno surađuje s frizerima i frizerskim salonima. A nisam ih viđala niti po salonima, koje sam obilazila, iako se u zadnje vrijeme šišam i farbam kod prijateljice, a njene ruke su čarobne :D


20150420_123015


Evo što sam kopirala s MATRIX stranice, njihova priča i misija:


Matrix je vodeći brand na području profesionalnih proizvoda za kosu u Americi, a od 2000. godine je sastavni dio Odjela profesionalnih proizvoda L'Oreal kompanije.
Osnovao ga je 1980. godine u SAD-u, bračni par Arnie i Sydell Miller. Oboje su bili frizeri i htjeli su omogućiti ostalim frizerima da sveobuhvatnom linijom proizvoda razvijaju svoj poslovni model kako bi u potpunosti mogli iskoristiti svoj talent i kreativnost. Sada, tri desetljeća kasnije, njihove ideje i dalje snažno stoje, a Matrix je predan razvoju frizera i frizerskih salona te u ponudi ima širok raspon proizvoda za njegu kose, styling proizvoda, boja za kosu kao i proizvoda za teksturu kose. Danas se Matrix nalazi u više od 250.000 salona i 57 zemalja širom svijeta. Uz pomoć Matrix akademija i trening centara, lider je profesionalne industrije za njegu kose.


Ujedno, na toj istoj stranici možete vidjeti i istražiti raspon proizvoda koje nude. Od MATRIX tima sam saznala da je cijena ovog proizvoda - 109 kn, a radi se o količini od 92 ml.


20150420_123059



Najprije presjek osnovnih karakteristika ovog ulja:



  • Štiti i njeguje kosu za dodatnu mekoću i briljantan sjaj

  • Pomaže u kontroli kose

  • Može se koristiti na 4 osnovna načina: prije šamponiranja, za vrijeme njegujućeg tretmana, tijekom stiliziranja ili preko noći kao tretman za kosu

  • Namijenjen svim tipovima kose


20150420_123124

Ulje ima praktičnu i prijeko potrebnu pumpicu sa skroz malim otvorom. Svaki puta potrebno mi je i stavljam jako malo ovog ulja, toliko malo da često pumpicu ne stisnem do kraja.


Svoju kosu sam posvijetlila, izblajhana je sitnim pramenovima, te je postala puno suša u odnosu na prethodne godine. Skoro svaki dan se družim s uljima, posebno s L’Occitane Aromachologie.


Matrix ulje koristim najčešće nakon pranja i regeneracije kose, a prije sušenje fenom, ili na opranu i osušenu kosu prije peglanja ili stiliziranja. Sviđa mi se kako je ulje lagano i stvarno brzoupijajuće, a efikasno eliminira suhe dijelove kose (vrhova) i lagano ih oživi. Moja kosa na sebi ima mnogo prošaranih pramenova, stoga je iznijansirana, te s ovim uljem svaka boja dolazi do izražaja, svaka se podjednako ističe i stvara se lijep balans tonova.


Zbog tog brzog upijanja mogu brzo posegnuti za peglom za kosu, jer ju ulje neće zamastiti. Do sada je pegla pomalo ljepila moju kosu i kada je kosu nakon nekog vremena trebalo počešljati, to je završilo čupanjem. No, MATRIX ulje nekako vlasi drži (unatoč pegli) odvojene jedne od drugih i one slobodno lepršaju. Isto tako, dok koristim peglu, ona brzo i glatko klizi po kosi, kao da je kosa dobila nevidljivi zaštitni sloj po sebi.


20150420_123800


Ulje ni malo ne masti kosu, zapravo ona ga popije u trenu, ali joj ono svejedno daje njegu, te sjajan i lepršav efekt. Kada sam u prijašnjim postovima spominjala svoju kosu, spomenula sam da je gusta i ima mnogo slojeva. Problem koji se javlja je taj što se najdonji slojevi brzo suše i petljaju, kada 2. dan nakon pranja kose želim ju svezati u rep, to izgleda ružno. Prije sam u stanju bila ponoviti pranje i regeneriranje odmah sljedeći dan, no sada nanesem MATRIX ulje na te donje slojeve, prođem prstima kroz kosu i ona izgleda osvježeno, te ju vratim u život.


Kosa i 3. dan nakon pranja ima zadržan sjaj, urednost i lepršavost. Iako je obično 3. dan operem, lijepo je računati na takvu kosu u slučaju da se moram na brzinu izgubiti iz kuće i nemam vremena oprati ju taj sat kad sam si zamislila.


Naziv ulja je Moringa ulje, a poznato je da je Moringa čudesno drvo i zapravo prirodni antioksidans. Vjerujem da u tome leži tajna produženosti i zadržavanja ljepote kose :) Miris proizvoda je lagani cvjetni, nije mi osobno zanimljiv, ali je ugodan. Osjetit ćete ga neko vrijeme kada Vam se kosa dodirne s nosom, ali ubrzo nestane.


Nisam koristila ovo ulje kao tretman preko noći zbog toga što ne volim imati išta na kosi dok spavam i bojim se da ću zamastiti jastučnicu. A za neke jače/dubinske tretmane uvijek koristim kokosovo ulje i ono mi je dovoljno :)


Ako budete u prilici kupiti ili investirati u ovaj proizvod, imate moju preporuku. Po stranicama sam vidjela da je malo skuplje, ali Vam za jednu normalnu primjenu ne treba čak niti jedna poštena kap proizvoda. Dobit ćete kvalitetno, lagano ulje, laganog mirisa, koje Vam neće mastiti, otežati kosu, a dobit ćete prekrasan efekt uredne, sjajne, njegovane, lepršave kose, koji će se zadržati s Vama duže nego što ste navikli <3



Sastav:


Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Parfum/Fragrance, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa Oil/ ArganiaSpinosa Kernel Oil, Moringa Oleifera Seed Oil, Limonene, Hexyl Cinnamal, Coumarin, Linalool, Butyphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Hydroxycitronellal, Amyl Cinnamal, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Isoeugenol, Benzyl Benzoate, Cinnamly Alcohol (F.I.L 049997/1)


*PR poklon



Jeste li se susretali s MATRIX proizvodima? Koji proizvod ste probali i kakvo je Vaše mišljenje? Jeste li isprobali Exquisite Oil Moringa Oil ili imate želju?


Hvala na čitanju!! :) :)


Ivana <3 <3

You May Also Like

22 comments

  1. Koristim ovo ulje odkad sam ga dobila na BBD-u i stvarno sam prezadovoljna. Stavim ga na mokru kosu prije sušenja, i kosa mi je mekana i svilenkasta, mislim da kad ovo potrošim ću kupiti novo jer stvarno se isplati :)

    ReplyDelete
  2. Imam ga i ja i sviđa mi se :D premda mi je kosa dosta loša u zadnje vrijeme :/ teško se oblikuje i živcira me.

    ReplyDelete
  3. Obožavam ulja za kosu i eto, sad moram kupiti i to :)

    ReplyDelete
  4. Nisam koristila ovo ulje, dopada mi se pakovanje, a po tvom misljenu mi deluje odlicno. :)

    ReplyDelete
  5. Baš sam pročitala recenziju kod Mell pre nego sam svratila kod tebe :) Čini se kao sasvim ok proizvod i imaću ga na umu kad potrošim zalihe svega i svačega :D

    ReplyDelete
  6. Jos ga moram testirati, ali stvarno mi je drago da si zadovoljna, odmah sam sigurnija u njega nekako :) meni su sva ulja za kosu dobra, probala sam zasad Lorealovo i Macadamia ulje i isto kao i to Matrix, ne maste kosu, nego daju fin miris i osvjezenje, sjaj. Sigurno ce i ovo biti super :)

    ReplyDelete
  7. da, jako je bitno da ne maste, a opet daju taj sjaj i izgled kosi koji ne postignemo drugim proizvodima :D

    ReplyDelete
  8. hehe :D te naše zalihe ćemo trebati trošiti sigurno 5 godina, prije nego kupimo nešto novo haha :D
    da, ulje je stvarno ok i volim ga koristiti :D

    ReplyDelete
  9. da, pakovanje je fora.. zaboravila sam spomenuti da je ovo plastična bočica, ali je kvalitetna i nije ni malo krhka :D

    ReplyDelete
  10. hehe :D javi kakvo ti je, ako kupiš :D :D

    ReplyDelete
  11. imala sam i ja takvih faza s kosom,,, onda ju obično ošišam :D

    ReplyDelete
  12. da :D stavljala sam i sama na mokru, čistu kosu,,, i kada osušim fenom kosa dobije baš lijep oblik, volumen i kontrolu :D
    da,, jako, jako sporo se troši :D

    ReplyDelete
  13. Ja sam na BBD dobila sprej za hidrataciju namijenjen suhoj kosi, što moja nije te sam ga proslijedila sestri. Ali koristim njihovo Oil Wonders - Indian Amla Oil i obožavam ga. Može se koristiti na više načina kao i ovo tvoje, no ja ga koristim preko noći kao tretman te prije pranja kose :D Bravo za Matrix i njihove divne proizvode :)

    ReplyDelete
  14. u taj bi sprej meni dobro došao za vrhove :D
    vidim da mnogi hvale njihova, različita ulja :D
    morat ću i ja jednom isprobati taj tretman preko noći :) zanima me učinak :D

    ReplyDelete
  15. S uljima za kosu i nisam u najboljem odnosu, ali ovo si sada toliko nahvalila i lijepo opisala da razmišljam da mi možda treba :D

    ReplyDelete
  16. da, evo nadam se da ako ga nabaviš nećeš imati problema :D
    ja sam imala s nekim uljima problema da su mi još više mastili kosu, ali s ovim ne...
    Zamasti mi se i kad mi se inače zamasti, i kad ne stavljam ulja :)

    ReplyDelete
  17. Davno sam koristila Matrix proizvode i bili su mi jako dobri. Ovo ulje nisam probala, ali ulja koristim poslije svakog pranja kose i još uvijek mi je najdraže Mythic Oil od L'oreala PRO :)

    ReplyDelete
  18. za to ulje sam čula toliko pohvala, nadam se da će u narednim godinama doći na red i kod mene :D budući da jakoo sporo trošim ova koja imam :D
    hvala na preporuci :)

    ReplyDelete
  19. Meni su ulja najbolji izbor za njegu kose, trenutno koristim neko orahovo ali ga planiram zamijeniti kokosovim. Što se tiče ovog proizvoda nisam ga probala ali vjerujem da mi je dostupan da bih ga kupila.

    ReplyDelete
  20. kokosovo ulje je savršeno :D nećeš pogriješiti, ako ga ubaciš u rutini njege kose :D
    ja ga volim staviti prije pranja obilno.. i onda samo dva puta šamponirati i sve isprati.. poslije kokosovo mi ne treba nikakav regenerator niti maska :)

    ReplyDelete
  21. Imam ga u monoi verziji već dosta dugo i obožavam ga. Bila sam napravila čak i slike, ali nikako nać vremena za recenziju. Dok sam imala dugu kosu bio mi je odličan i baš se sva sjajila od njega, a nije ju otežavalo. Sada ga koristim malo rijeđe jer testiram nešto drugo, ali opet mu se vracam sad pred ljeto jer obožavam i efekt i njegov miris :)

    ReplyDelete
  22. za tu monoi verziju sam čula mnoge pohvale :D
    baš me zanima što sad testiraš :D

    ReplyDelete