Golden Rose ~ Rich Color 13

by - Thursday, June 11, 2015

Svaki put kada dođe novo proljeće / ljeto u meni se probudi želja za novim, friškim rozim lakom. Razlog tome leži u činjenici da u drugim godišnjim dobima ne nosim rozu boju niti u jednoj od njenih varijanti. Možda se negdje oko Valentinova probudi želja za nježno, puderasto rozom, no nju brzo ušutkam nekom bogatom crvenom, berry ili ljubičastom nijansom :)


Ako se dogodi da se dočepam one lijepe, idealne roze nijanse, tada će ona vjerojatno biti na mojim noktima većinu ljeta (naizmjence s raznim mint, baby blue, koraljnim, narančastim nijansama).


20150529_165722



20150529_165532


No, ova roza nije tipično roza. Posebno ju čini to što je skroz neodređena. Uživo ima malo jači rozi podton, koji na kameri, usprkos svom trudu nisam uspjela uhvatiti. Nekako u suradnji s vanjskom svjetlinom više baca na nekakav koraljni podton. Uživo je prava kombinacija neodređene roskasto, koraljne po malo nježno crvene nijanse, no u mojim očima svakako dominira taj rozi podton :) Budući da Golden Rose ne daje imena svojim nijansama, ja ću sama nalijepiti naljepnicu - "Bonbon", haha, jer me neodoljivo podsjeća na boju crvenkasto-rozih tvrdih bonbona :D


20150529_165758


20150611_114604[1]


Posebno su mi dragi Golden Rose lakovi. Posebno ovi iz kolekcije Rich Color - zbog te fancy četvrtaste staklene bočice u kojoj dolaze, velikom rasponu nijansi, koje prate trendove inovativnih boja i primamljive cijene koja se kreće između 20-22 kune. Nijansa o kojoj danas govorim je broj 13 :) I iako je možda 13 poznat kao "nesretan broj", moj kućni broj je 13, često sam u školskom imeniku bila broj 13, zbog toga mi je nekako posebno drag :D


20150529_170009


Četkica laka je široka, kako je i poznato za Rich Color liniju, ali mi se sviđa što nije nerealno široka, kao kod nekih drugih lakova. Ne zapinje mi u kutove nokta i ne preslikava se na prst, već upravo služi svrsi - da precizno i ravnomjerno raširi boju po većini nokta.


Tekstura je idealna - niti prerijetka, niti pregusta. Nanošenje laka ide s lakoćom, no predlažem uvijek barem dva sloja, jer u prvom se mogu još vidjeti prijelazi na nekim noktima :)


Sušenje teče između brze i srednje duljine sušenja. Nećete se načekati, ali svakako ćete morati biti mirni nekoliko minuta, ništa strašno :)


Trajnost je zavidna. Uvijek kao bazni lak stavljam Eveline 8 u 1 i s tom kombinacijom mi potraje dobrih četiri dana, te se onda počne lagano guliti na vrhu nokta. Moje ruke i nokti su jako aktivni u vodi, tako da je za mene ovo uspjeh :D


Skidanje obavim vrlo jednostavno s Aveo zelenim odstranjivačem iz Mullera i naučila sam da najbolje i najurednije skinem lak tako da blazinicu povlačim po dužini nokta, ne po širini. Potrošim minimalno blazinica i ne zamrljam prste sa skinutim lakom :D


*PR proizvod



Jeste li isprobali koji Golden Rose lak? Koja Vam je najbolja i najdraža nijansa? 


Hvala na čitanju!! :) :)


Ivana <3 <3

You May Also Like

24 comments

  1. Mislim da u zadnjih godinu-dve samo njih i kupujem. Obožavam ove četkice! Omiljena nijansa...31 ili 13 ili 22... ma,sve!

    ReplyDelete
  2. Jako volim rich liniju i imam dosta nijansi. Ovu nemam, ali stvarno mi je jako lijepa :)

    ReplyDelete
  3. uf ovaj 31 je baš po mom ukusu :D ,,,a 22 isto tako :D
    ma imaš pravo, svaki im je divan, svaka boja je lijepa i bogata :D

    ReplyDelete
  4. Golden Rose ima stvarno jedno pravo malo carstvo lakova i to mi se baš sviđa kod njih :D
    Inače mene ova nijansa vuče na crvenu,lijepa je :)

    ReplyDelete
  5. Stvarno zanimljiva nijansa, na prvim fotografijama mi djeluje nježno crvena dok se na zadnjoj baš primjećuje ta njegova roza strana. :D

    ReplyDelete
  6. da, na slikama ispadne crveniji, uživo je rozi više :D
    slažem se, divni su svi,, želim cijelu policu :D

    ReplyDelete
  7. da :D dobro si to primjetila :D
    nikako nisam uspjela uloviti koliko je zapravo roza uživo,, iako ni uživo nije skroz roza :D

    ReplyDelete
  8. Dobri su mi lakovi iz ove linije, a ovo je bas lijepa i boja, po mom ukusu :) super su ti slike ispale, uklopilo se cvijeće s bojom laka :)

    ReplyDelete
  9. Marina Sweet About MeJune 11, 2015 at 11:39 AM

    Divna nijansa. I slažem se, baš je fancy bočica :)

    ReplyDelete
  10. Nemam nijedan ali sigurno ću nabaviti koji, volim ovakve nijanse ;)

    ReplyDelete
  11. da.. mislim da si sve možemo u ovoj liniji naći nešto po svom guštu :)

    ReplyDelete
  12. da.. bočica je mrak :D i lijepo čuva lakove :D

    ReplyDelete
  13. da, boja je divna :D i napokon sam iskoristila ovo za lakove što si mi dala :D

    ReplyDelete
  14. Sad si me podsjetila na moje GR lakove koje sam zaboravila i nadam se da se nisu osušili :D
    Ovaj lak mi je predivan. Pravi ljetni ♥

    ReplyDelete
  15. hehe, daj im malo pažnje sada :D
    da, baš je pravi ljetni :D <3

    ReplyDelete
  16. GR lakovi su ekstra, imaju odlican izbor nijansi. Ova je bas za leto. :D

    ReplyDelete
  17. Super post! Odlicna boja, prava letnja :)

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  18. hvala ti :D da baš doziva ljeto :D

    ReplyDelete
  19. da... ja bi najradije sve pokupovala, ai neću stići to sve nositi :D

    ReplyDelete
  20. Divna nijansa laka. Savršena za ljeto i ove vruće dane.

    ReplyDelete
  21. istina :D totalno sam rapoložen za nju :D

    ReplyDelete
  22. Nemam omiljenu nijansu GR laka, ali ih zato imam nekolicinu i sve ih jednako volim. :D Lijepa mi je ova tvoja nijansa i slažem se s tobom za četkicu. :)

    ReplyDelete
  23. da... kod njih ne možeš voljeti samo jednu :D sve su dobreee :D i divne <3

    ReplyDelete