Bioskin Young

by - Sunday, August 02, 2015

Prije više od mjesec dana, dobila sam na testiranje zanimljivu kremu, simpatične i vesele ambalaže, koja je namijenjena njezi masne i problematične kože djece i odraslih. Kako sam nekako paralelno s njom počela koristiti i Afroditin matirajući serum, koji sam nedavno recenzirala --> ovdje, Bioskin kremu sam odlučila najčešće koristiti preko noći i samo povremeno preko dana, ako se pojavi potreba za detaljnijom njegom lica.


20150702_162743


Bioskin Young krema je osmišljena i kreirana od strane domaće kompanije Elbi Medikal i zajedno s Bioskin Sensitive i Bioskin Beauty, čini liniju krema gdje su svi sastojci 100% prirodni, a jedan od ključnih je prirodni, pročišćeni vulkanski materijal klinoptilolit (Zeolit). Svaku kremu obogaćuje privlačan i obogaćen print ambalaže, što ih svakako ističe na polici krema :)


Bioskin Young krema namijenjena je svima koji imaju problema s mješovitom, masnom i problematičnom kožom. Hladno prešano yang ulje u kombinaciji sa hidrolatom ružmarina regulira lučenje sebuma te kao dopuna pomaže u tretmanima protiv akni, ožiljaka i seboree. Formula ove kreme bazira se na ljekovitim svojstvima svake komponente zasebno te na njihovom međusobnom djelovanju. Redovitim korištenjem koža će biti intenzivno nahranjena, postepeno će se prekinuti upalni proces već postojećih prištića, ali i zaustaviti stvaranje novih.


Miris kreme je dosta specifičan i osobno sam se morala naviknuti na njega. Nema neki komercijalni, parfumirani miris, već s prvim njuhom osjetite da se tu radi o prirodnim sastojcima. Yang ulje u kombinaciji s hidrolatom ružmarina, daje mirisu ove kreme po malo otežavajuću i po malo osvježavajuću notu. Osjetite malo od obje istovremeno. Dosta neobična kombinacija, no kada sam se navikla počelo mi je odgovarati :)


20150702_162557


20150702_162622


Sviđa mi se kako je proizvod dodatno zaštićen navučenom folijom i smatram da je kod ovakvih proizvoda, gdje su sastojci prirodni to jako bitno da se očuva njihova forma i svojstva. Općenito, lijepo je da bilo koji proizvod, za koji ste zauzvrat dali i neke novce dođe kvalitetno očuvan, jer to je minimalno što, kao kupci, zaslužujemo :)


20150702_162905


Krema ima idealnu teksturu - niti je pregusta, niti prerijetka. Lijepo se rasprostranjuje po licu i razmazuje :) Koristim je najčešće prije spavanja, nakon što detaljno operem lice od masnoće i ostatka šminke. Zatim ga ravnomjerno istočkam kremom, te utrljam. Kremu nanosim obavezno i na vrat, a ponekad, kada se sjetim i na područje dekoltea :D


Krema ima osvježavajuće djelovanje i svakako paše i umiruje lice. Na području nosa su mi se pojavili crvenkasti dijelovi, koji su me pekli (vjerojatno su nastali od sunca) i ona je djelovala umirujuće i osvježavajuće na ta mjesta. S jutrom su nestali.


Kako sam i gore navela, njen miris mi s vremenom sve više odgovara. Sviđa mi se što nakon upijanja - efekt koji daje koži je stvarno prirodno glatki, kao da dirate bebinu kožu. Lice djeluje nekako "ispravljeno", zaglađeno i naglašeno je njegovo zdravlje i čistoća.


Jučer sam ju stavila prvi puta i kao podlogu za šminku. Make - up mi je bio na licu preko 12 sati i puder nije skliznuo. Pred kraj su se pojavili masni, sjajni dijelovi, ali većinom je lice izgledalo svježe, zdravo i mladenačko.


Uz pravilan unos vode u organizam, pravilno i detaljno čišćenje lica, ova krema će sigurno naglasiti još više ljepotu Vašeg lica. Ne radi nered po licu i smatram je sigurnom opcijom i za dnevno i za noćno korištenje. Za noćno korištenje je idealna za nas masnokožce, kojima pri visokim temperaturama bilo što preteško ili premasno za kožu smeta, a ona to definitivno nije.


Idealna je kao izvor njege kože, jer će pružiti licu hidrataciju i njegu koja mu je potrebna, ali neće stvoriti težak film - ne ometa Vas, ostavlja lijep izgled, koji Vas prati tijekom cijelog dana, a onda ju možete slobodno ponovo nanijeti i preko noći :)


20150702_162823



Sastav: 


ROSMARINUS OFFICINALIS WATER, VITIS VINIFERA SEED OIL, AHNFELTIA CONCINNA EXTRACT, GLYCERIN, BEHENYL ALCOHOL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ZEOLITE, POTASSIUM PALMITOYL HYDROLYZED OAT PROTEIN, AQUA, PALM GLYCERIDES, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, SUCROSE PALMITATE, ARCTIUM LAPPA ROOT EXTRACT, TOCOPHEROL, PANTHENOL, SODIUM POLYACRYLATE, BENZYL ALCOHOL, DEHYDROACETIC ACID, ROSMARINUS OFFICINALIS FLOWER OIL, LIMONENE, GERANIOL, LINALOOL. 


* bez parabena


Gdje kupiti? Na Elbi Medikal web shopu i u Elbi Medikal trgovinama


Cijena - 115,00 kn


*PR proizvod



Jeste li čuli za Bioskin? Kako Vam se čini recenzirani proizvod? 


Hvala na čitanju!! :) :)


Ivana <3 <3

You May Also Like

7 comments

  1. Marina Sweet About MeAugust 2, 2015 at 4:58 AM

    Nikad čula za brend :D Ali sviđa mi se kako zvuči krema, definitivno nešto što bi i meni odgovaralo :)

    ReplyDelete
  2. da, krema je zahvalna za ljude s masnijom kožom, ali vjerujem da se i sa suhom ne bi bunili sada u ljetnom periodu :D

    ReplyDelete
  3. Imam beauty verziju, no nisam ju još probala, a sensitive balzam sam isprobala prije neki dan za mazanje peta i sviđa mi se (isto ima specifičan miris)

    ReplyDelete
  4. voljela bi isprobati baš beauty verziju :D iako me zanima efekt obadvije :D

    ReplyDelete
  5. Imam ju i ja :D ali prerano mi komentirati dojmove, haha

    ReplyDelete
  6. prenesi nam dojmove kad ju istestiraš :)

    ReplyDelete
  7. […] Ovu sam kremu nedavno recenzirala i budući da je vrijeme kada sam ju počela koristiti, kao i sad, bilo dosta toplo, odlučila sam ju koristiti u svrhu noćne njege :D Krema je gušće i mrvicu teže teksture, nego ostale u ovom postu, ali nije ni približno teška kao neke masne, zimske, jake kreme. Super mi je što mi kožu prije spavanja nahrani i hidratizira, a kada se ujutro probudim lice ne izgleda masno i kao da vapi za čišćenjem, već izgleda normalno njegovano. Ako mi se slučajno pojavi neki prištić ili me neki dio lica ili ruke peče, ona djeluje vrlo umirujuće na ta mjesta. Ujutro se probudim bez crvenila i koža izgleda mnogo bolje. Ova krema je pogodna i za djecu, tako da može biti dio nekakve kućne / obiteljske njege. Volim glatkoću koju ostavlja na mom licu. Recenzija –> ovdje. […]

    ReplyDelete