Illamasqua ~ Glamore lipstick - Luster

by - Wednesday, August 26, 2015

Svaki put kada pišem recenziju ruža za usne osjećam se kao amater i svaki puta si kažem da ću se češće natjerati pisati o ruževima, da uđem u štos :D Danas mi je posebno to zahtijevan zadatak, jer pišem o tipu boje koju ne nosim često i koju ne bih na svoju ruku kupila u trgovini. Jednostavno, pink nijanse volim vidjeti na drugima, ali kada se radi o mojim usnama, nekako sam mislila da nije "moja boja". Najdalje što odem su tamnije, prozračne pink nijanse, poput one Baby Lips Electro, nijansa Pink Shock.


Nijansu Luster od Illamasque sam dobila prošle jeseni na ItGirls @ Illamasqua eventu i odlučila da ćemo se ovog ljeta morati malo podružiti, jer sam htjela da se ovaj brend ponovo nađe na mom blogu, u boji koja se isto tako ne nalazi često na mom blogu :)


20150818_153547


Luster nijansa dolazi iz Glamore Lipstick linije ruževa i na službenim stranicama je opisana kao Candy Pink tip roze nijanse, koja je plavog podtona, satenskog finisha s vrlo svijetlim sjajem koji nosi u sebi. Vjerojatno od tud naziv nijanse - Luster, koje ima značenje Luster :D koji obasjava prostoriju, ili jednostavno Sjaj, Sijanje :)


20150818_153809


Ako već imate iskustva kod Illamasqua proizvoda, ili ih samo gledate u izlogu, vjerojatno već poznajete specifičnosti njihove ambalaže. Većina proizvoda je obavijena u crnu, elegantnu, tvrdo - plastičnu ambalažu. Tako je i kod ovog ruža - ambalaža je vrlo fotogenična i oku ugodna, a sam proizvod, tj. ruž kvalitetno zatvoren i nema straha od otvaranja u torbici. Ako želite posebno čuvati njihove ruževe, možete kao i ja ostaviti si ovu kartonsku kutiju, da ih dodatno zaštitite. Stvarno mi se sviđa kako izgleda kutijica u kojoj se nalazi ruž i voljela bih da je više moje kozmetike u tako elegantnoj, a minimalističkoj ambalaži.


20150818_153717


Miris ruža je ugodan i miriši blago slatkasto, po vaniliji. Nije prenapadno. 


Na samom početku nanošenja ruža, vidi se da je pigmentiran i boja odmah dolazi do izražaja. Treba pripaziti da se svuda ravnomjerno nanese, jer se brzopoteznim nanošenjem mogu stvoriti rupe, tj. negdje može ostati mnogo proizvoda, a negdje ni malo. Treba si dati vremena da se sve uredno nanese i izjednači.


20150826_135438


20150825_135147


Iako na početku ruž može izgledati kao da ga ima previše na usnama, s vremenom sve nekako sjedne na svoje mjesto i dobije se zavidna pigmentacija boje, ali ne i napadnost.


Iako je plavog podtona, usne ne izgledaju mrtvački, već boja ruža cijelo lice nekako podigne i osvijetli. Budući da je ruž sam po sebi intenzivan ne zahtijeva ništa drugo, nego da bude kombiniran uz crni tuš i mnogo maskare, a lijepo izgleda i ako svemu dodate i malo tamnoplave boje na waterlineu.


Trajnost mu je dobra. Nikada nisam vješta u brojanju trajnosti ruža, ali mogu reći da ako ne jedete i ne pijete previše može potrajati satima. S usana blijedi, odnosno nestaje ravnomjerno, tako da Vam na kraju ostaje blagi stain na usnama, koji daje romantičan izgled.


O njegovoj trajnosti mnogo govori gornji swatch na ruci, koji sam morala ribati s ruke sapunom i vodom :D


Tekstura mu je kremasta i ni malo ne isušuje usne. S vremenom kada se osuši nije toliko kremast, ali je i dalje ugodan na usnama i lijepo se presijava.


Sviđa mi se što ovaj ruž mogu nositi onim ljetnim danima / večerima, kada mi se ne da puno toga stavljati na lice, jer je on sam po sebi dovoljan. Odlično izgleda i uz Dewy finish i uz Matt finish lica.


20150818_153326


Proizvod je težak 4g, a trajnost mu je 18 mjeseci :)


Cijena - 213,00 kn. Našla sam na službenoj Illamasqua stranici.


*PR poklon



Koristite li Illamasqua proizvode? Koji Vam je najdraži? Koristite li njihove ruževe i koju nijansu biste mi preporučili? Kako Vam se čini nijansa Luster?


Hvala na čitanju!! :) :)


Ivana <3 <3

You May Also Like

19 comments

  1. Ajmeeee, nijansa je predivnaaa, obozavam takve ruzeve

    ReplyDelete
  2. je, nijansa je stvarno nešto posebno :D
    drago mi je što ju imam u kolekciji :D
    mislim da ću i sama češće nositi takve ruževe :D

    ReplyDelete
  3. Nikad nisam imala nijedan njihov ruž, ali ova nijansa mi je preeedivna! *.* i još miriši po vaniliji, savršenstvo :D

    ReplyDelete
  4. Trebala bi češće nositi takve nijanse jer ti stvarno odlično stoji. :D

    ReplyDelete
  5. da, miriši onako lijepo slatkasto, ali ništa prenapadno :D

    ReplyDelete
  6. hehe vjerujem :D sudeći po tvojim postovima :D

    ReplyDelete
  7. hvala ti puno :D <3 tjerat ću se češće ih nositi :D

    ReplyDelete
  8. Meni je ruž predivan i definitivno bih ga nosila :) Super recenzija kao i uvijek :)

    ReplyDelete
  9. hvala puno :D
    vidim da Vam je mnogima ovaj ruž potencijalni miljenik :D

    ReplyDelete
  10. Odlična recenzija i ne znam zašto bi se osjećala kao amater, ja sam baš uživala :) Nemam još ništa njihovoga, ali uvijek su me privlačili tim minimalizmom i elegancijom. Lijepo ti stoji, a sviđa mi se i što miriši po vaniliji mmm.. :)

    ReplyDelete
  11. hvala ti jako <3 ma kad ne pišem često o njima, onda se zbunim kada neki dođe na red hehe :D
    da onako slatkasto / vanilasto miriši.. nikako ne smrdi ruž :D

    ReplyDelete
  12. Ma kakav amater, post je odličan i iscrpan :) Obožavam takve nijanse ruževa, tako da mi je ovaj predivan, a i trbi jako lijepo stoji i trebala bi češće nositi takve boje :D

    ReplyDelete
  13. hvala ti baš <3 ohrabrila si me da nastavim s ruževima pisanje :D
    stvarno ću ga češće nositi, jer je poseban i lijepo pristaje :D otvori odmah lice :D

    ReplyDelete