Essie - Go Ginza

by - Tuesday, June 07, 2016

Kada dođe toplije vrijeme godine, ja sam jedna od onih osoba koja, kada se radi o dekorativnoj kozmetici, tamnije boje zamjenjuje svjetlijima, zagasite kričavim, burgundy nijanse se spremaju u kutiju, a izlaze pastelne boje. To je posebno istaknuto kod lakova za nokte. Ono što sam primijetila je da mi u ovom dobu godine posebno odgovaraju jako svijetle, nježne nijanse. No, to ne znači da te nijanse ne moraju biti pigmentirane, svakako mora biti naglašena njihova decentnost. Moj prošlogodišnji ljepotan, kojeg sam prvog ove godine izvadila iz proljetno - ljetne kolekcije lakova, bio je Essie - Urban Jungle, kojeg sam recenzirala --> OVDJE, a danas sezonu otvaram s Essie Go Ginza ljepotanom kojeg sam nosila većinu svibnja :)


Go Ginza je kupljen u Hrvatskoj, tj. nije naručen preko Interneta. Dobila sam ga od prijateljice za rođendan, pa ne znam točnu cijenu po kojoj je kupljen. Koliko znam Essie lakovi se kod nas mogu pronaći u nekim DM, Bipa i Muller trgovinama. Essie lakovi koji se prodaju tu imaju šire četkice od onih koji se naručuju iz Amerike, pa je to slučaj i kod ovog. Moram priznati da mi je bolje nanositi lak s ovakvom četkicom, jer njihova tanja četkica je ipak premala i pretanka za moj ukus. Koliko je tanka možete vidjeti u starijem linkanom postu gore o Urban Jungle :)


Tekstura mu je zahvalna, ona idealna zlatna sredina između rijetke i preguste, taman da se lijepo razmazuje, ali ne i da se prelijeva preko nokta :) Očekivano brzo sušenje je veliki plus za nas koji smo stalno u žurbi i ne da nam se predugo čekati i biti miran.



Boja je stvarno posebna. Nije neka tipična nježno roza, niti lila nijansa već kombinacija upravo tih dviju boja. Na danjem svjetlu izgleda nešto življe nego u zatvorenim prostorima. Kao i Urban Jungle volim ju nositi jer nije napadna, ali opet je lijepi predstavnik ovog perioda :)
Trajnost Go Ginza laka ovisi u kakvom su mi nokti stanju. Ako pucaju i listaju se ni lak ne izdrži dugo na njima, no ako su u normalnom stanju izdrži čak do 5 dana bez da se i na jednom noktu oguli. Ovo je kod mene uspjeh :D Osim lijepe, nosive boje, favorit je i kada se o trajnosti radi :)


Koji je Vama Essie ljepotan ovog proljeća zaokupirao pažnju? Kakvom Vam se čini Go Ginza nijansa?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3

You May Also Like

13 comments

  1. Na mojoj wishlisti su Angora Cardi i Lady Like :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angoru Cardi želim još od zime :D Lady Like je isto prekrasan, poseban :)

      Delete
  2. Stvarno je ljepotan <3 Evo odmah ga stavljam na wl ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe! mene je iznenadio i kvalitetom, a ne oduševljavaju me svi Essie ruževi po tom pitanju :)

      Delete
  3. Odličan post,boja laka je predivna!♥
    My opinion

    ReplyDelete
  4. Predivan je :)) Volim takve neodređene ljubičasto roza nijanse, tako da ću ga svakako škicnuti uživo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja :D
      ovu sam baš sinoć vidjela kod neke druge cure na instagramu i kod nje je više na lila strani,,ali kod mene je baš ono između lila i roze :D zato mi je tak posebna :D

      Delete
  5. Nijansa je prekrasna, upravo po mom guštu :D
    Nemam niti jedan Essie lak i to moram ispravit :)
    Dobro, inače ne nosim često lakove, ali imam ih nešto te sad želim ovaj hahaha
    Moć recenzija xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe znam taj osjećaj, kada vidiš onu idealnu nijansu i želiš da sutra bude tvoja :D

      Delete
  6. Prekrasna je nijansa, baš za ovaj period godine!! Sviđa mi se to što se brzo suši jer mi se manikura obavezno zamrlja!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, ovaj se suši pristojnom brzinom, ne magičnom, ali skroz pristojno da i mi nestrpljivi dođemo na svoje :D

      Delete