My Makeup Bag Collection

by - Monday, June 27, 2016

Prije nekoliko tjedana na Facebook-u sam Vas pitala biste li bile zainteresirane da napišem post o kolekciji svojih kozmetičkih torbica i nekoliko mojih čitateljica je odgovorilo da bi im to bio zanimljiv post i nešto malo drugačije od uobičajenih tema. Moja kolekcija nije velika, ali jako volim te torbice i mislim da kada se nađe kakva kvalitetna torbica nema potrebe za gomilanjem, iako se nekad teško oduprijeti slatkim i simpatičnim ponudama :D Pokazat ću Vam svoje kozmetičke torbice u kojima nosim dekorativnu kozmetiku. 


Većina ovih torbica su PR pokloni i zapravo su došle kao iznenađenje što ih čini još dražima mi :)



Torbica kojoj sam kupila sama sebi :D Naišla sam na nju u Mulleru, a bila je dio Catriceove limitirane kolekcije naziva "Lala Berlin loves Catrice". Često je moj odabir kada putujem, najviše zbog njene idealne veličine i dobrog, mekanog materijala. Stane mi sva potrebna šminka u nju, većina paleta, kistovi, ... Imam ju oko dvije i pol godine i još uvijek je u odličnom stanju, lako se opere. Nije još izgubila boju, jer ju uvijek perem na ruke. Spominjala sam ju već na blogu, u starijem postu - Dekorativna kozmetička torbica, kojeg možete pročitati --> OVDJE.



Torbica koju mi je dečko kupio u Women's secret trgovini. Ova torbica mi je najslađa i najsimpatičnija oblikom od svih prikazanih. Osim što ima preslatke motive na sebi, ima i simpatičan oblik bombona i glatki, ugodni materijal. Ona je odličan odabir kada nosite neke osnovne komade šminke. Zato sam ju i spomenula u postu - Makeup Bag Staples, koji možete pročitati --> OVDJE. Vaša svakodnevna šminka će u nju stati, no neće stati ako nosite nekoliko različitih paleta, rumenila, ruževa, kistova, toliko mjesta nema :D No, ja ju svejedno često nosim, jer znaju proći i tjedni a da ne nosim full face makeup, posebno sada kada je vruće. Njena dobra strana je ta što unutar sebe ima dva mala džepa, gdje mogu staviti gumice za kosu, ili neke manje špangice :D



Ova torbica je Avene kozmetička torbica i bila je poklon od moje drage Matee, s Miss Kitsch bloga. Blog joj nije već neko vrijeme aktivan, pa ga ne mogu linkat. Tada me totalno iznenadila ovom torbicom, ali i poklonima koje je stavila unutar nje. Torba nije nešto prevelika, ali mi je jako srcu draga i volim ju nositi sa sobom. Ovo je idealna veličina torbice za staviti u svoju veliku torbu. Možete u nju staviti svakodnevne sitnice koje Vam trebaju - neku kozmetiku, mali parfem, lijekove, bombone,,,, I nju sam davno spominjala na blogu, u postu - Miss Kitsch Gift Bag, kojeg možete pročitati --> OVDJE.


S ovom me torbicom Maybelline iznenadio uoči #MAKEITHAPPEN eventa u 2. mjesecu. Torbica je jako zanimljiva materijalom i oblikom. Stane mnogo više stvari nego što se na prvu čini, stane čak i njihova the NUDES paleta :D Jedina mana ove torbe je ta što nije mekana, ima dosta fiksan oblik i količina šminke se mora prilagoditi njemu. Unatoč tome jako ju volim i osjećam se ekstra posebno kada ju vidim, jer ipak je to Maybelline torbica :D


Torbica koju sam dobila na jednom Melvita druženju u proljeće prošle godine i baš prati veselu Melvita - proljetnu tematiku. Moram priznati da još ništa konkretno nisam stavila u nju, no natjerat ću se to promijeniti. Materijal se čini jako kvalitetnim, a jedna od organizatorica mi je rekla da se ova torba slobodno može oprati u mašini, tako da me ne treba biti strah da neću moći nešto oprati s nje, budući da je dosta svjetla. Koliko sam uspjela primijetiti veličinom je slična spomenutoj Catricevoj i isto tako je mekana i oblikom prilagodljiva. Sada kad ju gledam baš mi je krivo što ju češće ne koristim, moram :D


Meni jako draga Wet n Wild torbica <3 U njoj su mi poslali neke proizvode na isprobavanje i time me jako razveselili <3 No, nije mi dovoljno velika ni za osnovne komade šminke, zato sam joj našla drugu namjenu. U njoj nosim uloške :D Super je za njihovu pohranu, ne zauzima mnogo mjesta u torbi i lijepo se zatvara. A i nekako mi je uvijek ljepše kada su u njoj, nego u svom original pakiranju, koje ne izgleda ovako slatko i iz kojeg često ispadnu :D


Najnovija pridošlica :) Torbica u kojoj mi je Catrice poslao neke novitete za proljeće / ljeto 2016. Ova torbica je mrak i stvarno je velika. Ako idem na put i treba mi više kozmetike nego inače odaberem nju. Njena prednost je i u tome što je prozirna pa mogu potrpati sve i svašta, ali sve lako pronađem, jer vidim kroz torbicu. Ovo puno znači kod jako brzog spremanja. Zip joj je dosta kvalitetan. Tek sada vidim prednost prozirne torbice :) 

Jeste li i Vi ljubiteljica kozmetičkih torbica? Koja od prikazanih je u Vašem stilu? 


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3

You May Also Like

22 comments

  1. Joj ja obozavam kozmeticke torbice, imam ih puno pa se igram i svakih nekoliko dana mijenjam ih jer obavezno uvijek nosim po jednu u torbi. Ova tvoja od VS je bas pravi bomboncic. Dragi mi je da ovakvim postovima malo unosis osvjezenja u standardnu tematiku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. baš mi je drago da ti se svidio post :D
      kozmetičkih torbica nikada dosta :D odlične su i kao poklon nekome :)

      Delete
  2. Ajme kako ti je lijepa kolekcija. Imam ih i ja jako puno i bas ih volim, prakticne su mi za svasta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :D
      to je istina, uvijek nađemo šta ćemo u kojoj pohraniti :D

      Delete
  3. Obožavam kozmetičke torbice. Najslađa mi je definitivno Women's secret, baš je cute. A ja sam na ljetovanje ponijela ovu Maybelline torbicu punu ruževa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. baš je zgodna i praktična nekad i Maybelline :D

      Delete
  4. Prva Catrice torbica je preslatka :)
    Također volim WNW torbicu, stane mi u nju sve što trebam, a kad nosim i nešto preparative ove velike Essence/Catrice prozirni neseseri su odlični :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, u te Essence / Catrice stane sve živo :D
      odlična stvar kada želim imati više opcija kod šminkanja :)

      Delete
  5. ja ih obozavam, nekako sam slaba na njih pa ih imam cak i previse s obzirom na ono koliko ih koristom (mislim da bi ih bilo negdje 10 komada) :D

    ReplyDelete
  6. Preslatka je ona kao bombon, a i druge su lijepe. :)

    ReplyDelete
  7. Meni je najnaj ova od dečka, baš je slatka ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. da i meni :D nisam nigdje vidjela takvu, zato mi je još posebnija <3

      Delete
  8. Lijepa kolekcija. Women's secret je predivna, a Catrice super praktična. <3 Meni je Wet n wild stigla obojana, pa djeluje kaobprljava, sam to uspijela skinuti ručnim pranjem, pa skuplja prašinu u ladici. Pod hitno si moram kupiti neku veću s pretincima u koju bi mi mogla stati i preparativa kad idem na vikend. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da i meni je drugi put došla kao malo crna sa strane, ovu sam dobila prvu i oke je :D
      ja imam jednu drugu od wilkinson sworda za preparativu, ali djeluje kao ruksak vreća, skroz neobična :D

      Delete
  9. Baš fora post :) Najviše mi se dopadaju Women's Secret i Catrice torbica :D Nekako su mi posebne prozirne torbice, djeluju moderno, a nekako chic. A ovi zečeki na drugoj su mi preslatki :D Imam nekoliko kozmetičkih torbica, ali ih baš i ne koristim jer u svakodnevnih torbama ne nosim kozmetiku. Kako se našminkam, tako sam cijeli dan osim eventualno ruža ili balzama, a to potrpam u džepiće :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala puno :D da zečići su posebni.. Women's secret ima divne stvarčcie, ali jako rijetko ulazim unutra :D Super je trgodina i za kupiti poklon nekome :)
      i sama jako rijetko nosim u normalnim torbama još i kozmetičku, ali često putujem Sisak - Zagreb, pa dok sam u Zagrebu mi treba neka kozmetika, iako u zadnje vrijeme se nisam propisno našminkala :D

      Delete
  10. Kozmetičkih torbica nikad dovoljno :D Imam ih i sama puno, različitih veličina da mogu sve popakirati i uvijek ostane nešto što mi ne stane u kozmetičku torbicu :D Tvoja zbirka je divna, a najljepša mi je Catrice iz Mullera, iako su mi i ostale jako lijepe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je istina, uvijek se nečeg treba odreći :D
      ali na kraju kada i odeš negdje na put skužiš da ti ne treba ni ovo sve što si ponijela :D

      Delete
  11. Ovih torbica nikad dosta! :D Divna kolekcija <3

    ReplyDelete