Afrodita | 4D Collagen

by - Thursday, April 13, 2017

Donosim grupnu recenziju tri proizvoda iz nove Kozmetika Afrodita linije za njegu lica - 4D Collagen. Linija sadrži ukupno šest proizvoda, no danas ću pričati o kremi za normalnu-mješovitu kožu, hidratantnom serumu i sleeping maski za lice. Ovo je jedna od novijih Afroditinih linija, a na njenom službenom predstavljanju sam i sama bila prisutna u veljači.


Linija sadrži naprednu, višeslojnu KOLAGENSKU FORMULACIJU morskog kolagena i biološki aktivnih peptida, koja na površini kože pruža trenutačni učinak liftinga, a u dubljim slojevima kože dugoročno potiče sintezu kolagena. Posljedično, dovodi do smanjenja vidljivosti linija i bora te vidljivog poboljšanja tonusa kože. Namijenjena je njezi SVIH TIPOVA KOŽE nakon 35. godine.
Iako linija nije namijenjena osobama moje dobi (27 god), svejedno sam bila znatiželjna, jer nekad i mojoj koži treba onaj glatki izgled i finish. Ni jedan dekorativni proizvod ne može zamijeniti mladolik i svjež izgled lica. 
Proizvodi imaju vrlo ugodan, profinjen miris i mislim da će se većina nosnica složiti s njim. 


Krema za normalnu-mješovitu kožu



Potiče bolje vezanje vlage i smanjenje površine bora za 31 % u sat vremena, snaga biološki aktivnih peptida povećava sintezu kolagena i utječe na smanjenu pojavnost bora, a dodan hydra complex jamči svjež i mladolik izgled kože.
Krema ima na dodir vrlo laganu teksturu. Preporučuje se nanositi je na lice, vrat i dekolte. Pogodna je i za dnevno i za večernje korištenje. Kako je moja koža mješovita do masna, ova krema mi je za dnevnu uporabu ipak preteška. Ne bih rekla da mi lice od nje postane premasno, ali se definitivno više sjaji. Uvijek težim da krema bude što neprimjetnija na njemu, a ovoj nije funkcija matiranje već vlaženje kože. Zato je odlična za noćnu upotrebu, jer je ipak lakša od većine noćnih krema. Lice izgleda zaglađenije i ten je uravnotežen. Za maksimalan osjećaj hidratacije preporučuje se korištenje hidratantnog seruma, prije nanošenja ove kreme. 
Više o kremi --> OVDJE 
Cijena --> OVDJE

Hidratantni serum



Smanjuje površinu bora za 31 % u sat vremena, vidljivo poboljšava tonus kože i potiče sintezu kolagena, dodani vitamin E i hydra kompleks kožu izdašno vlaže te pružaju zaštitu od gubitka vlage.
Serum dolazi u meni dragoj i već prepoznatljivoj Afroditinoj valjkastoj ambalaži. Od sva tri proizvoda ovaj serum sam najčešće koristila. Poslije sam pročitala da se za masnu kožu preporučuje kao samostalna njega, bez potrebe stavljanja kreme preko. Kada koristim ovaj serum najčešće ga koristim kao podlogu za šminku, a skoro nikad kao podlogu za neku kremu, jer bi to bilo previše na mom licu. Stvara lijepu površinu za puder i daje njegu i hidrataciju licu kroz dan. Ima rijetku i laganu teksturu koja se brzo upije u kožu, no svejedno ne treba pretjerivati s doziranjem. Za mene je jedan stisak pumpice sasvim dovoljan. Serum neće sanirati suhe dijelove oko usana, ali je odličan proizvod za dozu vlage koju lice treba kroz dan. Svakako čini lice glađim i vizualno i na dodir. 
Više o serumu --> OVDJE
Cijena --> OVDJE

Sleeping maska


Priznajem da ne preferiram stavljanje noćnih maski, jer ne volim osjećaj da mi je išta na licu dok idem spavati i spavam, isto tako smeta me ako maska dira čistu jastučnicu, a kako ne volim spavati sa svezanim repom, tako mi maske završi na kosi. No, zbog potrebe ovog posta isprobala sam ovu masku i spavala s njom. U paketu dolaze dva paketića maske. 
Preporučuje se izdašno je nanijeti na očišćenu i toniziranu kožu lica prije spavanja i ostaviti je da se upije i djeluje preko noći. U jednom paketiću dolazi poprilična količina proizvoda i nisam ju uspjela potrošiti jednim nanošenjem (a obilno sam ju nanijela). Maska ima teksturu bogate, hidratantne kreme. Nije masna, nije ljepljiva, nema mi čudan miris, pa mi nije bio problem zaspati s njom. Svakako treba pričekati jedno vrijeme da se skroz upije. Kada sam se ujutro probudila lice se sjajilo od nje, tako da je potrebno odmah ujutro ponovo ga očistiti i tonizirati, kako bi se makli ostaci maske. Maska ostavlja lice hidratizirano i zaglađeno istovremeno. Lice je na dodir puno glađe u odnosu na prethodni dan. Maska je namijenjena svim tipovima kože.
Više o maski --> OVDJE
Cijena --> OVDJE

*PR proizvodi

Jeste li isprobali koji proizvod iz Afroditine 4D Collagen linije? Koji Vas najviše zanima?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3

You May Also Like

9 comments

  1. Maska se čini zanimljiva, iako sam ista kao ti, ne znam kako bih izdržala da mi je cijelu noć nešto na licu..volim kad je sve čisto i kad ništa ne smeta haha :) I serum mi se čini dosta dobar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, vrlo je neobično. No, na svu sreću ova maska nije masna, pa nije ostavila nikakve tragove :D
      serum je sasvim oke za ovakvo dnevno vlaženje kože :D

      Delete
  2. Imam serum, nisam još počela s korištenjem, mislim da će mi za ljeto biti ok po tvom opisu. :)

    ReplyDelete
  3. Bas me ovaj serum zanima. Inace mi je koza mjesovita, ali dehidrirana, pa bez obzira na osjecaj masnoce na licu, volim svega staviti prije spavanja, samo da malo izgubim osjecaj zatezanja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, potpuno se slažem, preko noći može svega, a po danu teški minimalizam kod proizvoda :)

      Delete
  4. Meni je normalna- suva koza, ova krema i mandelj hranljiva su za moju kozu savrsenstvo...umivanje, krema i bez ikakve sminke izlazim...maskara se podrazumeva 😉

    ReplyDelete