EOS | Coconut milk

by - Tuesday, April 25, 2017

EOS balzame za usne sam prvi put vidjela prije nekoliko godina, najčešće dok ih je koristila Michelle Phan pripremajući svoje usne za makeup tutoriale. Odmah su mi imali fora izgled - zanemaren je tipičan valjkasti oblik i pojavio se kuglasti. EOS skraćenica znači - Evolution Of Smooth. Cijena u našim drogerijama im je nešto više od 40 kn, ali mogu se s vremena na vrijeme naći na sniženjima. Uz ovu, Coconut milk verziju, koristila sam i Sweet mint koja me ostavila nekako ravnodušnom. Nju ću posebno komentirati na Facebooku.




Iako smo navikli da je balzame za usne koji dolaze u okruglim ambalažama zamišljeno nanositi prstima, EOS je ovdje napravio evoluciju, jer se njihov proizvod unutar ambalaže nanosi normalno na usne. Aplicira se u sklopu ambalaže, nema potrebe koristiti ruke, jer proizvod unutar nje stabilno stoji. Ova Coconut milk ambalaža mi je tako simpatična - zbog preslatkih boja na njoj i zbog fora reljefa koji se osjeti dok dodirujem kutijicu i otvaram ju. Iako je proizvod u obliku kugle, pri dnu ima ravnu površinu i zato je pogodno držati ga na stolu. Meni je već danima nezaobilazan dio opreme na radnom stolu :)


U odnosu na Sweet mint teksturu koja mi je nekako dosadnjikava, ne osjetim nešto wow dok ju koristim, Coconut milk tekstura me oduševila. Divno i mekano sjeda na usne, ostavljajući tanak i dovoljan sjajni trag iza sebe. Usne izgledaju prirodno njegovano i sjajno, a proizvod se ne troši pretjerano. Nema onog seljačkog, masnog završetka na usnama, već zavodljivog sjajnog. Miris je isto razlog zašto sam stekla naviku redovito ga aplicirati - kad ga prislonim nosnicama zamišljam Pina colada puding. Miris je lijepo osjetan, ali ni malo pretjeran i agresivan, jer sve što ima jak miris izbjegavam koristiti, posebno na usnama. Ovih dana su mi usne bile poludjele, suhe su i peckaju (kao i lice), pa sam odmah mogla vidjeti djeluje li ovaj balzam i radi li ikakav pomak. Rezultat se vidio nakon jednog dana korištenja - usne su umirene, glatke, njegovane i hidratizirane. Pripremljene su za nošenje proljetnih ruževa i sjajila. Unatoč tome, ovih dana mi je najbolja makeup kombinacija - hrpa maskare na očima, rumenilo na licu i ovaj balzam na usnama :)

Koristite li EOS balzame? Koju verziju najviše volite i preporučujete drugima? 


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3 

You May Also Like

2 comments

  1. Probala sam samo jedan i to onaj crveni Summer Fruitte mi nije bio baš nešto njegujuć. Ovaj tvoj kokosasti me baš privlači jer obožavam kokos :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tako ni mene sweet mint nije impresionirao i nisam razumjela hype oko EOS balzama, ali kokosasti je promijenio priču :D

      Delete