theBalm | INSTAIN blush - Toile

by - Thursday, May 04, 2017

Rumenilo koje recenziram je drugo po redu koje sam isprobala od theBalm kozmetike, prvo je bilo popularna Hot Mama s kojom sam bila jako zadovoljna i njene recenzije se možete prisjetiti --> OVDJE. Današnje rumenilo dolazi iz INSTAIN linije rumenila, koju krasi šest potpuno različitih nijansi i vjerujem da bi svatko našao jednu po svom ukusu. Mene se posebno dojmila nijansa Pinstripe, jer je posve originalna i nekako je stvorena za jesen, no danas recenziram nijansu Toile koja je savršena upravo za proljeće u kojem se nalazimo.



Ambalaža rumenila je slatka, mala i kompaktna, nešto je manja od ambalaže Hot Mama rumenila, ili Bahama Mama bronzera, a sadrži 6.5 g proizvoda, dok Mame sadrže 7.08 g proizvoda. Kada se otvori uz sam proizvod nalazi se i ogledalo, koje je nezaobilazno kod theBalm ambalaža i uvijek korisno. Oduševio me prekrasni vintage, cvjetni print koji obrubljuje rumenilo. Uvijek zamišljam da starije dame imaju namještaj presvučen s ovakvim ili sličnim uzorcima i zato kada god otvorim rumenilo osjećam se damski i profinjeno. Toile na francuskom znači platno, pa vjerojatno je od tud poveznica s ovom ambalažom :)


Nijansa je statement za mene i nije nijansa s kojom igram na sigurno. Kada ju nosim tada je svakako u fokusu lice, dok oči i usne neutralnije našminkam. Radi se o crvenkasto - rozoj nijansi, koja u sebi ima i nešto koraljne. Nije potpuno matt, već će dati laganu svježinu licu. Od početka korištenja ove nijanse, nanosim ju s Real Techniques blush brush kistom i nisam imala problema s previše pigmentacije na licu. Kist ostavlja vrlo lijep, vidljiv, ali suptilan trag boje. Malo sam čitala na netu dojmove drugih i puno puta se naglašava da je nijansu najbolje nanositi sa što većim i gušćim kistom, jer u suprotnom na lice završi previše pigmenta, koje je teško izblendati. Nadogradnja s RT blush brushom je uspješna, ako niste zadovoljni s vidljivošću rumenila na licu. 
Meni se nijansa svidjela, jer se jasno vidi na nosim rumenilo, ali sve je vrlo suptilno i stopljeno s kožom, tako da nije napadno. U kombinaciji s ovim rumenilom dovoljno mi je neko neutralno sjenilo, puno maskare na trepavicama i bezbojni balzam na usnama. Ovo rumenilo će učiniti da izgledam kompletno našminkano i sređeno uz vrlo malo proizvoda na licu :) 

TheBalm proizvodi se mogu pronaći u Bipi, Martimexu i Mulleru.

*PR proizvod

Jeste li isprobali ovo ili neko drugo theBalm rumenilo? Kakvi su Vaši dojmovi?


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3 

You May Also Like

4 comments

  1. Meni se skroz sviđa ova nijansa. Prije sam uvijek mislila da ću izgledati kao klaun, sada sa radošću stavljam slične nijanse pogotovo na proljeće i ljeto. Imam sličnu nijansu od Diora i zadnjih dana je baš jako korištena :) Ps. slike su ti super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i meni je ovo rumenilo promijenilo mišljenje o ovakvim i sličnim nijansama. Bitno je da se ne trusi previše i da se dobar kist koristi :D
      hvala ti :D ti u zadnje vrijeme rasturaš s makeup look-ovima :D

      Delete
  2. Boja na prvi pogled izgleda prejako, ali posle kad sam videla otisak na ruci mogu reci da je fantasticna! Odlican post :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. a na licu izgleda još i najbolje, samo što mi fotić od mobitela to jednostavno ne može dobro uhvatiti :D
      hvala ti :D :*

      Delete