L'OREAL | Trenutna njega kose

by - Sunday, September 25, 2016

Danas su tema moje grupne recenzije tri L'oreal Elseve proizvoda koja trenutno koristim i rotiram u svrhu njege moje kose. L'oreal Nutri - Gloss Luminizer masku za kosu i Double Elixir s dvostrukim djelovanjem sam kupila na preporuku blogerice Crossing Beauty, dok sam Total Repair Extreme regenerator kupila sasvim slučajno kada mi je ponestalo proizvoda za njegu kose kod dečka. 


Moja kosa je srednje dužine, vrlo gusta, sklona brzom mašćenju pri korijenu kose i brzom isušivanju vrhova. Dvije godine ju blajham sa sitnim pramenovima. Dok sam se farbala s tamnijim farbama, znali su proći tjedni, a da ne koristim nikakvu masku za kosu. Sada su mi uz masku svakako potrebna i ulja, koja vrlo često nanosim i prije i nakon pranja kose, no to će biti tema nekog drugog posta :) Želim reći da moja kosa, od kada je svjetlija, zahtjeva punu njegu, a kako su mi se pokazala ova tri proizvoda pročitajte u nastavku :)



NUTRI - GLOSS LUMINIZER HIGHLY CONCENTRATED MASK


Od sva tri prikazana proizvoda, masku koristim najduže. Nakon još dva - tri korištenja ću joj doći do kraja. Kosa mi je žudjela za kvalitetnom maskom, pa sam ju na preporuku blogerica Crossing Beauty i Simply Selma i kupila. Dolazi u kvalitetnom pakiranju u obliku posudice, a čep koji ju zatvara je vrlo kvalitetan. Maska dolazi u obliku lagane gel teksture, ne klizi s ruke pri nanošenju. Kada smo kod nanošenja maske na kosu, ono teče bez problema, lijepo se rasprostranjuje duž kose i brzo upija. Lako ju isperem i nemam onaj čudan osjećaj, kao da ostavlja umjetan film po vlasima, već je kosa na dodir prirodno glatka. Kod ove maske volim njen miris koji ne nestaje čak i nakon cijelog dana provedenog u gradskoj gužvi. Miris je nekako voćkast i vedar, ugodan i ne smeta. Volim efekt koji ova maska ostavlja na kosi - učini ju vrlo sjajnom, prirodno glatkom i urednom. Ne ostavlja nikakav otežavajući osjećaj na kosi. Rekla bi da je moja kosa s ovom maskom - My hair but better. Svakako ju  preporučujem ako tražite pouzdanu, kvalitetnu masku :) 



Cijena - oko 40 kn, često bude na sniženju


TOTAL REPAIR EXTREME RECONSTRUCTING CONDITIONER


Ovaj regenerator me totalno izuo iz cipela koliko je dobar :D Tekstura mu je u odnosu na masku nešto kremastija, ali dovoljno lagana i zahvalna da ga lako razmažem. Kod njega je dovoljno da bude doslovno jednu minutu na kosi i da se efekt vidi i osjeti. Ime mu je izvrsno pogođeno, jer ovaj regenerator stvarno rekonstruira kosu - kao da mi je izrasla nova i netaknuta kosa, kosa koju nisu izmaltretirali sunce, toplinski uređaji i sl. Nakon svakog njegovog korištenja je rezultat - super glatka, super sjajna, super lepršava i jaka kosa. Uz sve to kosa nije otežana, niti se masti preuranjeno. Ovaj regenerator je toliko efikasan da mi dosta puta ne treba ulje na vrhovima, a ona su kod mene neizbježna. Kosa stvarno izgleda kao iz reklame i taj efekt se zadržava na njoj sve do sljedećeg pranja. 

Cijena - oko 25 kn


I maska i regenerator odlično surađuju sa Schauma Fresh It Up šamponom za kosu, kojeg sam nahvalila --> OVDJE

DOUBLE ELIXIR EXPRESS CONDITIONER


I sama sam se zasitila Gliss Kur regeneratora u spreju, jer ih godinama koristim, a kada kupim jedan, ne mogu ga potrošiti prije nego istekne pola godine :D
Ovaj L'oreal proizvod mi se učinio zanimljivim da ga testiram. Double Elixir se zove Double, jer ima dvostruku funkciju:

  1. Jača kosu
  2. Olakšava raščešljavanje i pruža zaštitu kose od topline
Sviđa mi se što se ovaj proizvod lijepo raspršuje kod pritiska i ravnomjerno pokriva površinu vlasi. U odnosu na Gliss Kur ne ostavlja neki određeni film, kao da sam raspršila vodu, nemam nikakav osjećaj pod prstima dok raščešljavam kosu. Kosu raščešljavam solidnom brzinom, ne bih rekla da četka samo klizi, no svakako ne dolazi do čupanja. Ima vrlo sličan miris Nutri Gloss maski, no nešto nježniji i ne dominira kosom. Ako sam npr. stavila neki regenerator, masku ili ulje, on neće zagušiti njihov miris, ostat će neprimjetan u pozadini. Ovaj proizvod mi se sviđa jer je lagan, ne ostavlja čudan film, ne masti kosu. Daje joj lijep izgled i sjaj. 

Cijena - oko 30 kn 

Sva tri proizvoda daju divan i zaglađen izgled vrhovima :) 

Jeste li isprobali koji od recenziranih proizvoda? Koje proizvode za njegu kose Vi trenutno koristite?


Hvala na čitanju!! :) :) 

Ivana <3 <3 


You May Also Like

4 comments

  1. super mi se čine, za sada imam i koristim pantene ove dvije zadnje linije i avon neke, također sam i tri vrste tih lorealovih probala, crni, žuti i zlatni-onaj s uljem, super su mi svi, pa tako vjerujem da je i ovaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vjerujem da ću se i ja baciti u isprobavanje drugih vrsta, kada potrošim ovu :)

      Delete
  2. Ja koristim Le petit M. s maslinom i zadovoljna sam, onako, prosječna ocjena :) s njim Nivea hairmilk regenerator, e on mi je super.. Avon intensive repair ulje za kosu i Loreal krema za kosu, to preko dana ponekad stavim :) Kosa mi je na tjemenu baš masna a vrhovi suhi pa rijeetko kad nađem proizvode koji će mi odgovarati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nivea hairmilk regenerator ću baš recenzirat nakon nekoliko postova :D pa otkriti što mislim o njemu :D
      L'Oreal krema za kosu me zanima baš :D
      da, to je i moj problem, suha kosa na vrhovima i masna na tjemenu :/ :)

      Delete