Wet n Wild | Novi, Cruelty Free proizvodi

by - Thursday, September 01, 2016

Wet n Wild je u kolovozu najavio i izbacio nove proizvode. Wet n Wild je povoljan, drogerijski brend koji pomno prati beauty trendove i u većini slučajeva se brzo složim s njihovim proizvodima te oni postanu redoviti dio moje postave za šminkanje. Ovoga puta je naglasak na Cruelty Free u kojem iz Wet n Wild-a najavljuju i obećavaju da ne testiraju i nikada neće testirati na životinjama. Noviteti se protežu kroz cijelu njihovu policu, a mene su najviše zainteresirali 1 Step Wonder Gel lakovi za nokte, posebno nijansa Under My Plum o kojoj ću nešto više reći na kraju posta :)

ColorIcon Blush - Apri-Cot in the Middle


Prvo rumenilo koje koristim od Wet n Wild-a i koje me odmah osvojilo. Nanosim ga s Real Techniques Blush Brush-om i proizvod se minimalno trusi, svilenkasto i lako nanosi te lako nadograđuje. Ambalaža mu je dosta lagana te se dobro zatvara, tako da nije naporan putnik u kozmetičkoj torbici. 



Nijansa je vrlo nježna, lijepa boja marelice i ima u sebi mnogo sitnih, zlatnih čestica. Kada se rumenilo aplicira na lice te čestice ne djeluju kičasto već daju određenu dimenziju i svježinu licu koja dolazi do izražaja čak i na fotografijama. Iako su čestice prisutne ovo rumenilo može biti vrlo staložen dodatak licu, može se lijepo složiti s tamnijim nijansama i veselim ljetnim pinky nijansama na usnama. Sviđa mi se kako ovo rumenilo lijepo sjedne na licu i daje make-up looku "ono nešto" čak i kada nosim minimalno šminke :)
Cijena - 33,90 kn


MaxFanatic Cat Eye Mascara


Smatram da su Wet n Wild maskare najslabiji adut brenda, najmanje su me impresionirale i po mom mišljenju kvaliteta im je svjetlosnim godinama daleko u odnosu na njihove ruževe, sjenila, lakove za nokte,... Razlog tomu je što s njihovim maskarama nikako da dobijem konkretan izgled, već najviše doguram do laganog, svakodnevnog izgleda trepavica. Zato sam sa znatiželjom išla isprobati Max Fanatic maskaru.



Ono što me uvijek na prvu zainteresira za korištenje nove maskare je neobičan izgled njene četkice, a ova maskara definitivno ima neobičan oblik - to se najbolji skuži kada ju počnete koristiti. S jedne strane izgleda kao jedna normalna, gumena četkica a s druge strane kao dva mala češlja. Koristim ju na način da s gumenim djelom oslobađam pigment maskare i bojim trepavice, a s češljastim dijelom ih uređujem, češljam i rasprostranjujem pigment. Kada sam prije znala posegnuti za češljastim djelom, trepavice sam više gurala prema gore nego češljala, zbog toga što nisu na sebi imale dovoljno proizvoda. Ova maskara svakako spada u one koje vrhunski uredno obuhvate svaku trepavicu kao u reklamama, no opet, zbog toga što su moje trepavice kratke i idu prema dolje meni tu fali pigmenta, fali mi neke dramatičnosti. Kod nanošenja ove maskare treba pripaziti da se malo osuši, jer su preslikavanja na kapke moguća. S druge strane preko dana se ni malo ne trusi. Vrlo lako se skida s micelarnom ili nekim drugim skidačem šminke. 
Mislim da je ova maskara odlična za osobe koje imaju prirodno ili guste, ili dugačke, ili prirodno uvijene trepavice. Tada se s njom može dobiti jako lijep i uredan izgled trepavica. Meni kojoj treba dodatne pomoći ovo može biti oke dnevna maskara, iako nekad čak ni to ne, jer čak i u danima kada nosim minimalno šminke, trepavice mi moraju biti bogate maskarom :)
Cijena - 44,90 kn 

MegaGlo Contouring Palette


Iako je lak za nokte bio taj koji me najviše zainteresirao od noviteta, kada je došla ova paleta za konturiranje i posvjetljivanje lica obuzela je svu moju pozornost i mislim da sam nju najviše puta testirala od svih navedenih proizvoda. Dobila sam nijansu Dulce De Leche, a postoji još nijansa Caramel Toffee, koja mi se čini dosta toplijom i zbog toga mi je drago da me ona zaobišla :D


Paleta nema tipično smiješan kist / kistove, kako inače znaju doći. Pakiranje je kao i kod rumenila, lagano i dobro se zatvara. Tekstura proizvoda je putrasto praškasta. Kod ovog proizvoda me malo smeta što se dosta trusi, kojim god kistom da ga zahvatim. Ako npr. prvo uzimam tamniji dio za konturiranje on će zaprljati onaj svjetliji. U samu teksturu proizvoda kada se radi o licu sam zaljubljena. Pri nanošenju se lijepo širi na licu, ali zbog tog putrastog djela u sebi jako lijepo sjeda i prianja uz lice. 



Na pozadini ambalaže imate odličan vodič na koji način koristiti ovaj proizvod. Kako nisam cura od ekstremnog konturiranja, tj. picture perfect konturiranja, za mene je ovo odlično rješenje, jer s ovim proizvodom dobijem suptilno, prirodno, lako i najbitnije brzo konturiranje lica. 
Nijansa s kojom posvjetljujem lice upravo tome služi - za posvjetljivanje. Ne radi se o svjetlucavom highlighteru već o boji koja je za nekoliko nijansi svjetlija od mog tena, ali koja će blendanjem predivno posvijetliti i naglasiti dijelove lica koje želim. Super je i za posvjetljivanje kuteva očiju i za blendanje uz obrvu. Volim ju koristiti samo uz puder i maskaru, za no makeup - makeup look :)
Proizvod za konturiranje nije pretopao, ali nije opet ni presiv. Po meni je odličan i za samo konturiranje, ali i za nanošenje na način kako nanosim i bronzer. 
Ovaj proizvod je multifunkcionalan i vjerujem da će biti dio stalne postave moje kozmetičke torbice :D Sigurno je zvijezda ove grupne recenzije :D
Cijena - 44,90 kn

1 Step WonderGel - Under My Plum


Kada god je jesen u blizini poželim svježi, novi, tamniji lak u kolekciji :D Tako da sam odmah zaželjela nijansu Under My Plum. Lak koji obećava gel efekt bez potrebe da koristite potreban pribor za geliranje noktiju. 
Ambalaža ovih lakova je nešto drugačija u odnosu na većinu. Naime, ona je izvana omotana tankim slojem najlona / papira u boji, tako da ono što vidite na omotu nije pravi proizvod, već materijal u boji koji bi trebao predstavljati nijansu određenog laka :)



Lak ima četkicu idealne širine, dovoljnu široku da proces apliciranja laka bude što brži i ujednačeniji, no opet ne preširok da pola sata nakon lakiranja se mora čistiti koža oko noktiju za nas koji imamo uže nokte. Nanošenje je uredno, a sušenje laka uspješno brzo. Nijansa je lijepa šljivasta, no u odnosu na npr. Essie Bahama Mama nijansu ima više ljubičastog podtona. Boja ima predivaan sjaj, tako da neće proći nezamijećeno :)
Što se trajnosti tiče meni traje oko 4 dana, ni blizu dva tjedna kako je najavljeno. Možda je tome razlog što sam nanosila dva sloja laka već po navici, pa je bilo previše laka na noktu, koji se s vremenom počeo guliti. Svakako ću to provjeriti, jer kod ovog laka se i s jednim slojem dobije lijepa boja i prekrivenost :)
Cijena - 22,90 kn 

Wet n Wild proizvodi se mogu kupiti u odabranim DM i Accessories trgovinama :)

*PR proizvodi

Jeste li već proučili nove Wet n Wild proizvode? Koji Vas najviše zanimaju? 


Hvala na čitanju!! :) :)

Ivana <3 <3

You May Also Like

12 comments

  1. paleta za konturiranje me najviše zanima i razmišljam o njenoj kupnji. kojim tj kakvim kistom radiš konture?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako želim baš konturu onda uzmem Body & Soul kist za rumenilo iz Mullera :)

      Delete
  2. Ja sam isprobala lak u bijeloj boji. Iako mi se na prvu cinio da je nesto izmedju roze i bijele, na noktima je ispao cisto bijeli. Poceo se i brzo guliti sta mrzim kod lakova. Ali dat cu mu jos jednu sansu jer sam ga kao i ti, nanijela po navici u dva sloja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, to sam zaboravila napisati da kod ovih lakova se ne vidit točna boja, već su omotani onako kao trakom :/ ne vidi se prava boja proizvoda, budem to dopisala :D
      da, možda je stvarno u tom kvaka :D možda je formula napravljena za jedan sloj :)

      Delete
  3. Lakovi za nokte su im savršeni, ova nijansa mi se posebno sviđa.

    ReplyDelete
  4. Volim njihova rumenila i lakove za nokte :D Tvoja nijansa je divna, idealna za jesen, a četkica je odlična, baš onakva kakve volim :D

    ReplyDelete
  5. Jako me zanima paletica za konturisanje ! Moracu je potraziti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. paleta je odlična i praktična stvar, ali treba izbjegavat nositi ju na putovanja, jer se proizvod istrusi :/

      Delete