Afrodita ~ Aloe vera HYDRA TONIC

by - Friday, September 26, 2014

I ja sam jedna od onih djevojaka, koja je redovito u rutini njege kože preskakala tonik. Tonik sam koristila dok sam bila mlađa, negdje početkom srednje škole, ali mi se tada činila užasna gnjavaža stavljati ga na lice, nisam tada primjećivala, a niti znala, njegovu svrhu. Zbog toga sam dugo zanemarivala njegovu kupnju i nekako ostajala "slijepa" čitajući sve njegove prednosti i dobrobiti za kožu. 


U Afroditi kao da su to "osjetili" hehe, pa su mi odlučili poslati takav proizvod. Ali ovo nije tipičan tonik koji stavite na vatu/blazinicu i nanesete na lice, ovo je tonik koji dolazi u obliku spreja. Radi se o višenamjenskom i praktičnom proizvodu kojeg sam zavoljela i rijetko kada se dogodi da prođe cijeli dan, a da ga ne poprskam na lice :D


20140921_124034



Afrodita je dala odličan/kratak opis ovog svog proizvoda: 


" Višenamjenski i iznimno praktičan proizvod djeluje iznimnom snagom vlaženja i svježine za sve tipove kože, a posebno za suhu, ispucalu i nadraženu kožu. Ugodno hladi i smiruje od sunca pocrvenjelu kožu, pospješuje njeno obnavljanje, poboljšava njenu elastičnost te joj pruža zdrav, blistav izgled. Neizostavan proizvod na svakom koraku i tijekom svih dana u godini. Budući da naša koža zaslužuje najnježniju njegu, proizvod ne sadrži parabene, parafine, silikone i parfeme."


Svakako se slažem da je ovo jako zahvalan proizvod, kojeg možete koristiti u bilo koje doba dana i godine. Neovisno o tome s kakvim tipom problema se Vaša koža bori, ovaj tonik je toliko nježan, te ju njegova primjena neće dodatno iritirati ili unazaditi, može ju samo poboljšati. Barem je takvo moje iskustvo, jer sam ga koristila u raznim fazama, periodima, vremenskim uvjetima - u svakom od tih perioda moje stanje lica se mijenjalo, te zahtijevalo drugačiji tretman.


20140921_124013


Na gornjoj slici možete pročitati sastojke :) Kao što vidite jedan od najbitnijih sastojaka je ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE koji: koži daje vlagu, umiruje je, pospješuje njezino obnavljanje, smanjuje broj bora, povećava tvorbu kolagena i elastina i štiti kožu od fotostarenja. 


Nisam stručnjak za sastojke i njihovu namjenu, ali ono što sam primijetila je da ovaj tonik svakako odmah pri uporabi umiruje kožu, kao da joj kaže "Sve je oke" :D , te joj daje vlagu, ali više o tom u nastavku posta :)


20140921_123904


Kao što ste već saznali - ovaj tonik dolazi u obliku spreja. Sama ambalaža je ugodna, umjerena i nekako najavljuje o kakvom se proizvodu radi. Sviđa mi se što nije teška i nezgodna za transport i rukovanje, a opet nije nekvalitetna već vrlo čvrsta i prikladna.


Kada stisnete pumpicu ona ispušta ugodan, bogat mlaz tonika. Preporučuje se raspršivanje na udaljenosti od 10 cm, na toj udaljenosti tonik okupa najveći dio lica. Odmah ćete primijetiti njegov ugodan miris, za koju je zaslužna Aloe vera.


Oko jednu minutu, ali i manje, Vaše će lice biti dosta vlažno od samog tonika. Ali on se jako brzo upije i ostavlja osjećaj glatkog/lagano zategnutog lica, te svakako vrlo hidratizirane kože. Ovaj tonik možete stavljati i preko make-upa, ako u toku dana osjetite potrebu za osvježenjem i hidratacijom lica.


Tonik je pogodan za korištenje u ljetnim mjesecima, kada ste u potrazi za osvježenjem i hidratacijom, a ne da Vam se stavljati hidratantne kreme za lice. Isto tako je odličan i sada po hladnijem vremenu, jer nekako umiruje suhe, iritirane, ispucale dijelove kože.


Trenutno sam dosta prehlađena i oko nosa mi se pojavilo crvenilo zbog čestog puhanja u maramicu - kada stavljam ovaj tonik on umiruje to crvenilo, koža me manje peče, hidratizira to područje koje bi me peklo da stavljam bilo koju kremu koju imam. 


Ovaj tonik možete nanositi i na tijelo :)


<3 ovaj tonik zbog toga što:




  • Lagan je za korištenje

  • Lagan je na licu

  • Osvježava i hidratizira kožu

  • Umiruje suhu, ispucalu ili na bilo koji način iritiranu kožu

  • Izjednačuje lice, te je pogodan za korištenje prije šminkanja

  • Na sam dodir koža je "sklisko čista"


 

Cijena - 29,90 kn

Gdje kupiti - Muller, Nama

 

Kozmetika Afrodita 

Aloe Vera HYDRA TONIK

 

*PR proizvod 

 

Jeste li koristile ovaj tonik? Koristite li neki sličan tonik u spreju? 


 

Hvala na čitanju! :) :)

Ivana! <3 <3

You May Also Like

25 comments

  1. I sama koristim ovaj tonik, meni je odlican kao vodica za lice, posebno je bio koristan u ljetnim mjesecima :) bas detaljna recenzija, mislim da ce mnoge privuci ovaj proizvod jer je cijena niska, a super je za hidrataciju lica tijekom dana :) Super sta ti pomaze sad kod prehlade, mislim da cu ga i ja cuvati za to razdoblje jer vjerujem da ce doci sad sa zimom :D

    ReplyDelete
  2. da, baš mu ide u korist i cijena, praktičnost,, i to što se može koristiti u bilo koje doma dana i godine čak :D

    ReplyDelete
  3. Prije sam koristila tonike nakon mlijeka za čišćenje lica, ali sada koristim micelarnu unmjesto, blaža mi je za kožu. Ali ovaj tonik mi se čini baš super, višenamjenski je proizvod i super je što je u spreju. Definitivno ću ga staviti na popis za kupnju :)

    ReplyDelete
  4. da, ovaj tonik je koristan na više načina... a ne oduzima puno vremena kod korištenja,,i lagan je na licu :)

    ReplyDelete
  5. Afrodita ima toliko novih sastojaka i dosta su hvaljeni pa mislim da je vrijeme da nešto konačno probam. Gel za tuširanje ne računam :D Imam strah od proizvoda za lice u spreju, nanosim u grču :D Više volim "pravu" ambalažu :D

    ReplyDelete
  6. hahahah! ti si kao moj dečko, ja mu ovih dana prijetim da ću ga pošpricat s ovim :D haha
    ali ne moraš se bojati ovoga,, evo meni je nekoliko puta završilo u očima i ne peče.. i stisnem nekoliko puta da bi baš cijelo lice obuhvatila :D
    možeš koristiti i na tijelu,, to sam zaboravila spomenuti :D

    ReplyDelete
  7. Čini se odličan proizvod i svakako ću ga isprobati, ali mi je više za ljeto. Inače, volim tonike u spreju

    ReplyDelete
  8. Mogla bih ovo isprobati, volim proizvode u spreju zbog jednostavnosti korištenja :).

    ReplyDelete
  9. da, možda je malo više za ljeto zbog tog osvježavajućeg efekta i mirisa.. ali meni paše i sada, jer imam suhe dijelove oko usana i nosa koje on umiruje :D

    ReplyDelete
  10. istina,,, ovo je stvarno jednostavno i lagano za koristiti :D
    vjerojatno sam ga zato brzo i zavoljela, jer kod mene prolazi sve što je učinkovito, a ne moram se s tim gnjaviti dugo :D

    ReplyDelete
  11. Mislila sam proizvoda, a ne sastojaka :D :D :D

    ReplyDelete
  12. Nisam probala ovaj tonik, a nisam ga ni vidjela za kupiti, drugi put ću pažljivije gledati :D Prema onome što si napisala, ovaj tonik dođe nešto slično kao termalna vodica, samo je puno povoljniji :)

    ReplyDelete
  13. hahah :D
    ja sam mislila da si mislila da su možda nešto mijenjali u sastojcima hehe :D

    ReplyDelete
  14. da, nisam baš primjećivala ni sama,,,ali Muller ga mora imati :D
    da odlična je stvar,, i stvarno je povoljan,,,
    a ne troši se brzo,, ja ga redovito špricam,, i uopće se ne vidi da sam ga trošila :D

    ReplyDelete
  15. definitivno ću isprobat, zvuči super :)

    ReplyDelete
  16. stvarno je :D zahvalan, povoljan, kvalitetan proizvod :D

    ReplyDelete
  17. Ja koristim thayers tonik i taman sam na kraju druge bočice. Baš sam mislila kako ću ga ponovo naručiti jer sam prije njega koristila L'orealov tonik i nije mi bio nešto, ali sad si me baš zainteresirala da isprobam ovaj. I baš mi se sviđa što je u obliku spreja :)

    ReplyDelete
  18. da, skroz je praktičan i s njim nema puno posla i muke :D
    po toj cijeni se isplati probati :D :)

    ReplyDelete
  19. svida mi se proizvod i ima super cijenu :D

    ReplyDelete
  20. isprobaj ga svakako :D vjerujem da ćeš naći barem jednu korist od njega :)

    ReplyDelete
  21. Bas razmatram koji bih tonik kupila, ovaj deluje solidno :)

    ReplyDelete
  22. da, super je ovako za umirivanje lica, ne iritira ga i ne masti.. nakon što ga poprskam na lice, pređem i blazinicom da ga bolje rasporedim i upijem u lice :)

    ReplyDelete
  23. […] za noge o kojoj sam pisala –> ovdje, Aloe Vera Hydra Tonic koji sam spominjala –> ovdje, zatim šareni Cream Shower gelovi za tuširanje, koji čekaju svoju recenziju, te SOS Oil Control […]

    ReplyDelete