New In ~ Beauty & Random

by - Sunday, September 07, 2014

Pozdrav svima! :)


Vraćam se s novim postom, koji će govoriti o svim lijepim, novim stvarima u mojoj kozmetičkoj kolekciji. Osim toga, ubacit ću i koju random stvar, koje nisu vezane za kozmetiku, ali su mi trenutni favoriti i voljela bi ih pokazati :)


Ako pratite moju Facebook stranicu, već ste mogli zaključiti da sam velikii ljubitelj jeseni. Veseli me sve što ona donosi - hladnije vrijeme, miris grožđa i kestena u zraku, ljepša i zanimljivija odjeća, tamniji lakovi i ruževi. Uvijek u ovo vrijeme malo pretjeram s kupovinom, a ove godine se to najviše odnosi na lakove za nokte. Došla sam na svoje i odlučila kupiti sve moguće nijanse svojih berry i bordo boja :)


Prelazim na proizvode, prvo krećem s kozmetičkim, a pri kraju posta nalazit će se i neki ne-kozmetički novitet kod mene :)


1



3


L'occitane me jednog lijepog dana, iznenadio s ovim proizvodima, koji su poslani u svrhu recenzije i koje od tad vjerno testiram :) Radi se o opuštajućim mirisnim vrećicama iz nove kolekcije Aromakologija. Drugi proizvod je predivno obnavljajuće ulje za suhu i oštećenu kosu, ovdje ću samo reći da mu je miris bajan <3


4


Afrodita je isto bila velikodušna, kad su u pitanju poslani proizvodi o kojima već skupljam dojmove i planiram natipkati post. Radi se o Aloe Vera toniku za lice i tijelo, njega sam najčešće koristila i stekla detaljnije dojmove :) Zatim slijedi Sun Care SOS losion koji ima regenerirajuće djelovanje na kožu. Zadnja stvar koju su mi poslali je ujedno proizvod za koji sam bila i sama zainteresirana i planirala ga kupiti, a to je - Aroma krema za jačanje noktiju.


5


6


Slijede novi prekrasni lakovi, posebno sam istaknula Essie Bahama Mama, koji je savršen lak za nadolazeću jesen i zimu. Ovo je moja prva kupnja Essie laka i odmah sam ostala oduševljena svim njegovim svojstvima. Boja je savršena <3


Drugi lak je Max Factor lak iz kolekcije Gel Shine Lacquer, u nijansi Sparkling Berry :)


Zatim slijedi Gabrini lak za nokte, koji će biti idealan top coat, naziva Confetti. Kupila sam ga u susjednoj Bosni i Hercegovini :)


7


8


L'oreal proizvodi, koji su bili poklon od Roseybelle. Color Infaillible sjenilo u nijansi Cosmic Black, te Star Secrets ruž za usne, u nijansi Brillant de Rose :) Ovo su prvi proizvodi, ovakvog tipa, koje sam isprobala od L'oreala i zadovoljna sam :)


9


11


I mene su privukli Golden Rose Velvet Matte ruževi za usne, moj odabir je pao na nijansu 04, koja nije neka moja tipična boja, ali sam htjela uočljivi ruž za vrijeme toplih dana :) ovo je lijepa intenzivna, tamnija rozo-koraljna boja.


20140904_142855


Essence proizvode nisam jako dugo kupovala, ni sama ne znam zašto, nije se javila potreba :) Ali kad sam vidjela ovu maskaru Lash Princess, morala je biti moja. Osvojila me ambalaža, naziv i poseban oblik četkice. Uzela sam i Single Lashes, pojedinačne umjetne trepavice. Nikada ne stavljam umjetne trepavice, ali sam mislila da bi bilo dobro imati ovakve u kolekciji, jer daju prirodniji look, vjerojatno bi podigle Smokey eyes i zaokružile oči :)


20140904_142945


Dugo nisam naručivala iz Avona, ali me sve više privlače njihovi proizvodi, jer barem jednom tjednu pročitam jednu pozitivnu recenziju o njima :)


20140904_143047


Kada su izašli njihovi GEL Finish lakovi za nokte, iznenadila me inovativnost i raznolikost nijansi, koje su tada ponudili. Dobro sam istražila swatcheve na Internetu i odlučila se naručiti nijansu Mauvelous. Po meni je ovo jedna jako posebna bordo-berry-ljubičasta boja, koja je prava jesenska i potrudit ću se što češće ju stavljati na nokte narednih nekoliko mjeseci :)


20140904_143137


Ova toaletna voda je bila malo iznenađenje od mame. Ona na sebi ima roll on kuglicu i na taj način se nanosi. Radi se o čistom, cvjetnom, ali svakako jesenskom mirisu. Nekako ga zamišljam na sebi za vrijeme dnevnih, jesenskih šetnji :)



Sada prelazim na nekoliko Random noviteta :)


 

20140904_143322

 

20140904_143346

 

Duchesse kozmetički rupčići, opisani su kao mekani i nježni, dobro upijaju, izbijeljeni bez klora i sadrže 100 % celulozno vlakno. Kupila sam ih u Mulleru, zbog ove preslatke kutije u kojoj se nalaze. Mislim da je korisno imati ovakvo pakovanje, za eventualne popravke prilikom šminkanja, ili u svrhu puhanja nosa :D ako me zadesi neka prehlada u hladnijim mjesecima :D U svakom slučaju izgledaju preslatko na mom radnom stolu, i vjerujem da ću imati koristi od njih :D


20140828_165454


Trebale su mi nove kućne papuče, u kojima ću se osjećati više cozy :) Zaljubila sam se u ove iz Deichmanna, tople su, velike i udobne. Dodatno me osvojio slatki natpis na njima - I <3 My Bed :)


20140904_143654


Kako se bliži novi početak faksa, tako se u meni "logično" pojavila potreba za novom torbom :D Ova je poklon od mame, prekrasna mi je i drugačija od svih koje sam imala do sada :) Torba je veoma kvalitetna, ima dosta prostora, ali nije preglomazna. Sviđa mi se što je po određenim svjetlom tamnosive do crne boje. Detalj s lancem je ono što ju čini posebnom i modernom :D Vjerujem da će lijepo izgledati uz elegantne i casual kombinacije.


2


To bi bilo sve od mojih noviteta, veselim se isprobavanju, testiranju i pisanju recenzija. Sad kad sam se ponovo vratila pisanju potrudit ću se uljepšati dizajn bloga i držati se nekakvog rasporeda objavljivanja postova :)



Što je novo kod Vas i čemu se najviše veselite? Imate li možda želju da posebno recenziram neki od navedenih proizvoda? 


 

Hvala na čitanju! :)


Ivana <3 <3

You May Also Like

52 comments

  1. Diivnii su ti noviteeti..
    A papuce su mrak, vjerujem da ce ti fino grijati noge u malo hladnijim danima. :D

    ReplyDelete
  2. Super si sve obuhvatila :) moji favoriti odavde su Essie Bahama Mama i definitivno ova toaletna vodica koju si dobila od mame jer je predivna, bas poseban parfem :) eto to dvoje bi htjela prvo vidjeti recenziju :D Slape i torba su preslatki, najradije bi ti ukrala te slape, djeluju bas toplo i udobno :)

    ReplyDelete
  3. Ja sam inače skroz ljetni tip i uvijek početkom jeseni padnem u depresiju :D no ove godine me nešto puklo i baš se veselim hladnijim danima :). Super su ti noviteti, sve mi se sviđa. :) Bahama mama je krasan lak, pravi jesenski. Afrodita i L'occitane stvarčice isto izgledaju super :).

    ReplyDelete
  4. Pur Blanca je divna! Potrošila sam nekoliko bočica i nije dosadio miris. SVježinu koju pruža posebno volim ljeti. Tako blag miris, a opet se osjeti sasvim dovoljno da ne davim sve oko sebe :D Sad želim probati Pur Blancu u rozoj bočici. Mirisna stranica je odradila svoje :D

    ReplyDelete
  5. da, papuče su stvarno super ulov.. zaboravila sam napisati da su koštale 35 kuna :) a stvarno lijepo griju :D

    ReplyDelete
  6. hehe vidim da su šlape favorit posta :D
    imaš ih u Deichmannu svakakvih,, vjerujem da će sad sve trgovine dobit lijep novi asortiman šlapa :D

    ReplyDelete
  7. da, to nekako s vremenom dođe ljudima :)
    primjetila sam da se skoro svi ove godine baš vesele jeseni, jer to je nekako lijep i romantičan period, i uvijek se događaju nekakve promjene, barem kod mene :D
    Bahama Mama je moja nova ljubav <3

    ReplyDelete
  8. da, baš je onako lagan,, ali ima tu posebnost koju nos osjeti :)

    Morat ću provjeriti rozu :D :)

    ReplyDelete
  9. Kod tebe se nakupilo svega divnoga :D Veselim se recenzijama Afrodita proizvoda, pogotovo toniku :) Essie lakove obožavam, a ovo je predivna nijansa. Papuče su baš sweet :D

    ReplyDelete
  10. Bahama Mama, LOccitane i Infallible sjena su moji favoriti! Divan new in, zasluzila si da se pocastis i da budes pocascena! :**

    ReplyDelete
  11. mislim da ću tonik prvi i recenzirati, jer sam stekla određene dojmove o njemu :)
    U essie lak sam stvarno zaljubljena :)
    Papučice će me lijepo grijati :D

    ReplyDelete
  12. Baš sam vidjela na tvojoj stranici kako nosiš Bahamu mamu i odmah sam znala da je ona, jer jedino ona može biti toliko lijepa :D
    Aww hvala ti :) <3

    ReplyDelete
  13. Jao obožavam LOccitane proizvode! A papučice su mi odlične :)) Baš mi se sviđa tvoj blog,zanimljiv je! :))

    ReplyDelete
  14. dijelimo ljubav prema L'occitane :)
    Hvala na pohvali za blog, to mi puno znači :D trebam se samo još malo angažirati oko dizajna :D

    ReplyDelete
  15. Sve same lepote :) Pur Blanca mi je bio omiljeni parfem dok sam isla u srednju skolu i uvek se setim tog perioda kad ga vidim, divan je :)

    ReplyDelete
  16. Super su ti noviteti :)
    Maskara od Essence-a je super, barem meni :D A papuče su preslatke i napokon nisam jedina koja kupuje ove velike kutije s maramicama iz Mullera :D

    ReplyDelete
  17. parfem je stvarno poseban i mladenački :D
    vjerujem da ću ga rado nositi :D

    ReplyDelete
  18. hehe!
    te kutije su stvarno praktične i stalno mijenjaju dizajn, svaki puta je lijep :)
    Essence maskaru sam kupila baš zato jer si mi komentirala da je dobra :D

    ReplyDelete
  19. Super noviteti :) Mene zanima ulje za kosu i maskara kakva je :))

    ReplyDelete
  20. Kad daš takav opis jeseni i meni dođe da je volim :D Odlični lakovi, boje su predobre. Essie je odličan. I gel finish, taman planiram kupiti dva gel finisha, ovu nijansu definitivno uzimam :D A lash princess nisam vidjela kod nas, ali još moram pogledati u dm, možda imaju. Baš me zanima kakva je, pakiranje je preslatko. Piši recenziju :D

    ReplyDelete
  21. hehe, ma moraš zavoljeti jesen, barem malo haha :)
    uzmi ovu nijansu, oduševit ćeš se.. bilo je još ljepih jesenskih za odabrat, ali imam dosta sličnih, pa sam se vodila za nečim posebnim :)
    maskara će biti recenzija :D :*

    ReplyDelete
  22. Super noviteti, ja jedva čekam recenziju ulja za kosu jer ga već duže vrijeme želim pa me baš zanimaju tvoji dojmovi. Essie lak imam i obožavam za jesen/zimu :) Papuče odlične :)

    ReplyDelete
  23. Odavno gledam Essie Bahama Mama i nikako da se odlučim na kupovinu :D imam 2 Essie laka i stvarno su divni :) Veliki lajk ide za mamin izbor torbe, stvarno je super :D

    ReplyDelete
  24. Super noviteti kao i odabir nijansi lakova, svi mi se sviđaju. :)

    ReplyDelete
  25. ulje će ići skoro recenzija :) općenito L'occitane proizvodi :D
    Essie je savršen, može se reći da je klasik postao za ovo vrijeme :)

    ReplyDelete
  26. priušti si jednom Bahamu Mamu, boja će te još više iznenadit uživo, nego na slikama.. stvarno je bogata i ne dosadi :)
    i ja sam bila iznenađena maminim izborom, ni sama ne bi tako izabrala :)

    ReplyDelete
  27. da :D lakovi me najviše vesele :D
    još čekam da mi dođe jedan, koji ću pokazati na stranici :D

    ReplyDelete
  28. Divni su ti noviteti.. Baš me privlače ovi novi MF lakovi, moram barem jedan isprobati.. Zbilja je sve lijepo, al papučice su preslatke.. <3

    ReplyDelete
  29. da Max Factor je izbacio lijepe nove nijanse :D
    svaki dan naletim na neke nove papučice, treba ih sve skupiti :D

    ReplyDelete
  30. Jesen je super <3 :) ... rupčići iz Muller-a su super, a kutija je prekrasna :) ... papuče su baš lijepe i natpis je čisti opis mene :) spavalica velika :D

    ReplyDelete
  31. Anđelija CosmoholicSeptember 8, 2014 at 9:13 AM

    Super noviteti :) Inače mi se uglavnom ne dopadaju Avonovi parfemi i toaletne vode, ima izuzetaka, a Pur Blanca je jedan od njih, divan, nežan miris. Papučice su preslatke :)

    ReplyDelete
  32. stalno škicam Essie Bahama Mama lak i mislim da ću ga konačno kupiti jer više nemam "jesenskih" lakova, super post :)

    ReplyDelete
  33. hehe natpis je baš za period koji dolazi, kad svi želimo samo spavati i grijati se :D
    rupčići su super kvalitete :D

    ReplyDelete
  34. da, meni je parfem nekako poseban i drugačiji od svega što sam imala, ali opet je s druge strane jednostava i nenametljiv :D :D
    hvala za papučice :D

    ReplyDelete
  35. razveseli se kojom "jesenskom" bojom,, ima predivnih nijansi na izbor :D ja bi ih vse pokupovala, ali ne smijem :D

    ReplyDelete
  36. u Deichmanu su za 35 kn :D :D
    bilo je danas slatkih i u Lidlu :D

    ReplyDelete
  37. svidja mi se torba, bas je po mojem ukusu :) lijepi noviteti :)

    ReplyDelete
  38. Aaaaaa šlape, kako su dobre :D Koliko su došle? Dijelim oduševljenje za Avon, počela sam konačno naručivati od njih :) I da, iznenadila sam se koliko Pur Blanca fino miriše jer inače ne volim takve "čiste" mirise, više voćno-cvjetne.

    ReplyDelete
  39. da, torba je baš jednostavna i moderna xD ućivam ju nositi :D

    ReplyDelete
  40. da, totalno je neobičan parfem,, drugačiji od većine, ali na dobar način :D

    ReplyDelete
  41. avonov mauvelous je prekrasan *.*
    a papuče savršene <3

    ReplyDelete
  42. da, on mi je definitivno najljepši/posebniji od Gel finish lakova :D
    drago mi je da su ti lijepe papuče, potraži ih u Deichmanu :D

    ReplyDelete
  43. vidim da su i tebi lakovi i papuče favorit,, a i meni su :D njima sam se najviše razveselila :D

    ReplyDelete
  44. Essie je predivaaaan <3 Uzela sam si slični nijansu Adis laka u Kozmu pošto mi je trenutno Essie nedostupan i ne traje mi dan na noktima. Definitivno sam odlučila da kupujem samo provjerene brendove lakova! Kakav ti je MF lak? Nijanse su im divne, ali čini mi se da još nisam čitala recenzije. I kod mene je pala Avon narudžba :^o Strah me da mi ne pređe u ovisnost:D Kozmetičke rupčiće uvijek imam na stolu i ovi su mi jedni od dražih, em zbog pakiranja em zbog samog proizvoda <3 Papuče su ljubičaste, meni dosta:D

    ReplyDelete
  45. nisam ga još isprovala, nažalost nisam stigla do sada,,
    a onda sam morala pokratit nokte, ali budem uskoro stavila pa javim dojmove :)
    heheh i meni je dosta kad vidim ljubičastu, obožavam tu boju i sve u tim tonovima me osvoji :D

    ReplyDelete
  46. Sjajni noviteti :) Meni se nikako ne da da konacno probam GR mat velvet, samo me mamite slikama sa svih strana! :)

    ReplyDelete
  47. haha i ja sam mu se brzo opirala :D
    al na kraju odlučila kupiti :D

    ReplyDelete
  48. […] početak jeseni :) U svom zadnjem New In~Beauty & Random postu, kojeg možete pročitati–ovdje, sam već spomenula kako volim kupovati u ovo doba godine, od kozmetike, odjeće, mirisnih […]

    ReplyDelete