DOVE ~ Intensive Repair - sprej za njegu kose

by - Monday, September 29, 2014

Kada se radi o sprejevima za njegu kose, odnosno regeneratorima za kosu koji dolaze u obliku spreja, do sada sam koristila i trošila samo Gliss Kur tekuće regeneratore, a moj kratak osvrt na jedan njihov regenerator možete pročitati u zadnjem Empty products #4 postu :)


Isprobala sam skoro sve vrste njihovih sprej-regeneratora i bila uglavnom zadovoljna s njima, jer su mi lijepo otpetljavali kosu nakon pranja, pružali joj dodatnu njegu, dali joj određeni oblik i sjaj. Dodatan plus je išao i mirisu, jer je svaka vrsta mirisala drugačije, pa sam ih sezonski voljela zamijeniti :D


S vremenom sam se zaželjela promjene i na tom području i iznenadila se kada sam na polici Mullera vidjela ovaj sprej koji dolazi od Dove-a. Dove kao brend obožavam, imaju mi najbolje gelove za tuširanje (pogotovo Shea maslac), njihove sapune za ruke volim koristiti za čišćenje ruku i lica, a njihov Invisible Dry-roll on mi najbolje pomaže u borbi protiv znojenja i tragova na majci. No, s njihovim proizvodima za kosu nisam do sada imala kontakta, pa sam ovaj sprej odmah ubacila u košaricu i odlučila koristiti/istestirati.


20140923_134304




Privukla me i sama ambalaža u kojoj dolazi proizvod, identična je onoj u kakvoj dolaze Gliss Kur regeneratori u spreju, ali kod ove mi se sviđa što je tekućina prozirno bijela - stvara se dojam da se radi o nježnom i laganom proizvodu. Dove proizvodi su uvijek bili izrazito nježni za moju kožu, tako da sam od ovoga očekivala da će biti nježan prema mojoj kosi.


Sprej dolazi u količini od 200 ml i moje iskustvo s ovakvim tipom proizvoda je pokazalo da mogu trajati jako dugo. Čak i kod mene koja imam gustu kosu i koristim ih nakon skoro svakog pranja. Rok trajanja mu je 12 mjeseci. 


20140923_134705


Pumpica lijepo raspršuje regenerator, stvaraju se sitne sitne kapljice koje nježno i ravnomjerno prekrivaju mokru kosu. Pumpica puno nježnije izbacuje proizvod iz ambalaže u odnosu na Gliss Kur regeneratore koji direktno padaju na određeno mjesto u kosi.


Nedavno sam stavljala puno sitnih plavih pramenova na kosu, ona je u odnosu na prije puno suša, puno teže ju je raščešljati nakon pranja, a vrhove zahtijevaju jaču njegu. Iz tog razloga moram 5-6 puta istisnuti ovaj regenerator da bi prekrila cijelu kosu i uspjela ju raščešljati. Preporučujem da odmah nakon doziranja regeneratora krenete s raščešljavanjem, jer ako ostavite da djeluje neko vrijeme nećete uspjeti tako lako raščešljati kosu, barem ja nisam :)



20140923_134507



Nakon što ste oprale, regenerirale, isprale i ručnikom posušile kosu - vrijeme je za primjenu ovog regeneratora. Potrebno ga je dobro promućkati prije uporabe kako bi se izmiješale formule koje se nalaze unutar ambalaže i stvorila bijela pjena kao na gornjoj slici. Zatim pošpricate regenerator na područja kose za koje znate da su problematični kod češljanja. 


Proizvod je jako nježan za kosu, nije težak, nije umjetno uljast/silikonast niti išta slično. Nanosite ga na vrhove kose, ali se ne morate ustručavati nanositi ga i na dijelove bliže korijenu kose.


Uspješno raščešljava kosu, kada ju posušite uredno će padati i imat će lijep, prirodni sjaj. 


Miris ovog regeneratora je nježan, neće se dugo zadržati na kosi, ali ćete ga osjetiti nekoliko sati nakon sušenja fenom.



Zadovoljna sam ovim regeneratorom, zbog toga što obavlja sve za što je meni i potreban:



  • Pomaže kod češljanja mokre kose

  • Lagano ju dodatno regenerira

  • Ostavlja lijep, blagi miris

  • Nije teret na kosi, ne ostavlja ju teškom, masnom

  • Kosa mi se ne masti uranjeno od njega 

  • Izrazito "lagan" proizvod za kosu, koji ju neće preopteretiti




Sastav/Ingredients:


Aqua, Cyclopentasiloxane, Phenyl Trimethicone, Dimethicone, Glycerin, Trehalose, Gluconolactone, Adipic Acid, Sodium Sulfate, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Centrimonium Chloride, Polyquaternium-16, Sodium Chloride, Sodium EDTA, Benzophenone-4, Parfum, DMDM Hydantoin, Butylene Glycol, Iodopropynyl Butylcarbamate, Alpha-Isomethyl Ionone, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butyphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool



Cijena - 27,90 kn, Müller



Koristite li DOVE preparate za kosu? Jeste li koristili recenzirani? Koji regenerator u spreju najviše volite? 



Hvala na čitanju!! :) :)


Ivana <3 <3


You May Also Like

29 comments

  1. Definitivno ovaj kupujem sljedeći, djeluje bas njezan i ugodan, malo mi je vec dosta Gliss Kur mirisa i svega sto smo pricale...trenutno koristim Aussie i super je, ali volim mijenjati ovakve proizvode :) i mene je isto privukla bijela boja, djeluje nekako cisto i svjeze, kad vidim ruzicasti sprej nekako vec ocekujem i jak parfem u njemu :D

    ReplyDelete
  2. da i ja sam se malo zasitila Gliss Kur-a, pa reko čisto radi neke promjene da kupim drugi brend :D
    sviđa mi se što ovaj sprej nije napadan, lijepo ovavi svoju funkciju i ode :D ne otežava mi i ne smeta mi na kosi :D

    ReplyDelete
  3. Pa kod nas već dugo nema ništa od Dove proizvoda za kosu, a prije su bili u skoro svakoj manjoj trgovini :) Skoro sam i zaboravila da su nekad i bili, a sad si me podsjetila. Regenerator u spreju nisam nikad koristila, nisu me nikad ni privlačili. Ali, ne kažem da neću nikad :D

    ReplyDelete
  4. da, upravo sam saznala da ih nema u BIH :) :/
    Nadam se da će doći.. meni cijela ove Intensive repair linija djeluje privlačno..
    hehe, meni su oni najbolji za raščešljavanje kose uvijek bili,,, a pogotovo sad kad je suha ko barut i zapetlja se odmah :D

    ReplyDelete
  5. Da, kod nas u BiH su se iz nekog razloga odlucili da nam vise ne uvoze Dove za njegu kose, a steta, bas bih ga voljela probati. Moracu pogledati u manjim privatnim prodavnicama koje uvoze svasta nesto sto drogerije nemaju, znam da se jos jedino tu ponekad zna naci nesto od Dove za kosu. Kad gledam bocicu odmah zamislim da mirise kao njihov deo. :-)

    ReplyDelete
  6. daa :D miris regeneratora je stvarno onako nježan i totalno tipičan za Dove... samo se ne zadržava dugo i intezivno,, što meni sasvim odgovara za ovakav tip proizvoda,, pogotovo ako sam predhodno stavljala mirišljavu masku :D

    ReplyDelete
  7. probaj, zanima me što ćeš misliti :D

    ReplyDelete
  8. Ja obicno koristim samo njihove gelove za tusiranje i mlijeka za tijelo. odlicna su mi.a ovo jos nisam isprobala. Svida mi se :D

    ReplyDelete
  9. i ja isto tako,, uglavnom stvari za tijelo.,,
    zato sam uzbuđena zbog proizvoda za kosu koje ću tek otkriti :D

    ReplyDelete
  10. Dove proizvode za kosu nisam nikada koristila. Ovaj djeluje stvarno dobro. :)

    ReplyDelete
  11. hehe čast mi je da sam nešto isprobala prije tebe heheh! kad budeš u prilici probaj, pa javi kakav ti je! :D

    ReplyDelete
  12. Super recenzija, definitivno kupujem :) Šta mogu kad sam laka na proizvode za kosu :D

    ReplyDelete
  13. Nisam nikada koristila Dove proizvode za kosu, ali nakon ove recenzije ću malo istražiti :D Svijećnjak u obliku fenjera mi je predivan :D

    ReplyDelete
  14. hehe :D i ja imam te faze kad mi se samo oni kupuju

    ReplyDelete
  15. da, baš sam primjetila da malo tko od nas ih koristi :D
    svi koristimo samo za tijelo :D
    hvala, imam ih i u drugim bojama, :D čekaju da budu fotografirani :D

    ReplyDelete
  16. I ja jako volim Dove sapune i tuširalice, ali nikad nisam isprobala njihovu liniju za kosu.
    Ja sam inače opsjednuta proizvodima za kosu, trenutno doma imam 3-4 ovakva spreja i ovaj će se sigurno naći u košarici, samo da se dočepam Mullera :D

    ReplyDelete
  17. hehe :D super onda što sam ti pomogla da proširiš kolekciju :D
    ja sam ju našla u Mulleru,, ali možda ima još negdje :d

    ReplyDelete
  18. Mooolim? Nisam imala pojma da imaju ovakav proizvod u asortimanu, a i ja obožavam Dove <3 Kao i ti i ja sam koristila Gliss Kur i super su mi regeneratori u spreju za moj tip kose. Sigurno ću ga škicuti ;)

    ReplyDelete
  19. imaju razne nove stvari za kosu :D i ja sam bila pozitivno iznenađena,, mislim da ću sve malo po malo isprobati :D
    i meni Gliss Kur super odgovaraju,, ali ono ovo mi je super došlo kao promjena :D

    ReplyDelete
  20. ma da, nisam ni znala da imaju i ovakve stvarčice u ponudi :D
    moja je kosa gusta i teško se češlja pa si rado pomažem sprejevima :D

    ReplyDelete
  21. hehe drago mi je da sam prenijela novost :D
    da, ti sprejevi su stvarno spas za kosu,, još kad ju ne maste dodatno, pun su pogodak :D

    ReplyDelete
  22. Interesantno. Nisam znala da Dove ima ovakve stvarčice :).

    ReplyDelete
  23. da, i za mene je novost :D
    planiram isprobati i ostatak stvari u asortimanu :D

    ReplyDelete
  24. Bas lepa i detaljna recenzija. Kod nas prakticno da ne mozes naci dove proizvode za kosu :(

    ReplyDelete
  25. hvala ti :*

    ni kod nas nije bilo sve do možda pola godine-godinu,, tj. nisam vidjela ovaj sprej nigdje, ni tu cijelu novu liniju,,
    mislim da se tu i tamo dala naći maska za kosu, koja je isto odlična :D

    ReplyDelete
  26. […] Trenutno koristim Dove Intensive repair sprej za njegu kose, kojeg sam recenzirala – ovdje . Ova četka vrlo uspješno raščešljava moju kosu, puno bolje nego No Tangle. Zapravo djeluje […]

    ReplyDelete
  27. […] dodatnim maskama i regeneratorima. On je sam sebi dovoljan. Ono što nanesem poslije njega je blagi Dove regenerator u spreju, da ju lakše raščešljam mokru. Ako primijetim da mi kosa ima nekih ispucanih dijelova, što je […]

    ReplyDelete
  28. […] sprej za njegu kose sam isto tako recenzirala –> ovdje. Sviđa mi se jer se radi o laganom proizvodu, koji lagano leži na kosi, ali ju lijepo […]

    ReplyDelete