Uljni odstranjivač šminke ~ Loko prirodna kozmetika

by - Thursday, September 11, 2014

Ovo nije prvi put da spominjem Loko prirodnu kozmetiku na svom blogu, početkom ljeta sam recenzirala njihov odličan proizvod za kosu, a radi se o SOS Hair kremi za kosu. I danas sam jednako oduševljena tom kremom, možda čak i više, jer me iznenađuje činjenica da iako vrijeme prolazi, ona jednako dobro djeluje na moju kosu. Dosta puta proizvod mi je na početku fenomenalan, ali s vremenom se kosa nekako navikne na njega i gubi se taj WOW efekt. No s ovom kremom se to nije dogodilo :) Ako ikad budem pisala favorite za njegu kose, ona će biti među njima :)


No da ne bi ponovo pisala istu recenziju :D osvrnut ću se na još jedan njihov proizvod, a radi se o uljnom odstranjivaču šminke. Potaknuta trendom i pozitivnim iskustvima odstranjivanja kozmetike prirodnim uljima, posebno me obradovalo što sam dobila na recenziju ovakav proizvod.


20140908_133343



Ovaj uljni odstranjivač dolazi u izdašnoj količini od 100 ml, obzirom da treba jako malu količinu istisnuti, vjerujem da će potrajati jedno duže vrijeme. S druge strane, ne treba pretjerano štedjeti na njemu, jer mu je rok trajanja 8 mjeseci. Rok je nešto kraći, nego kod ostalih odstranjivača šminke, koji obično traju po 12 mjeseci. Vjerujem da je to slučaj, zbog toga što se radi o prirodnim sastojcima u ovom odstranjivaču.


Sastav je čista fantazija za ljubitelje prirodne kozmetike, ali i za one poput mene, koji ne pridaju tome pretjeranu pozornost, zbog toga što je na kraju dana lijepo znati da nanosite na lice prirodne sastojke, od kojih neke možete i jesti :D



Sastav:  


Ulje suncokreta, ulje marelice, sintetski emulgator, eterično ulje naranče. 

Loko prirodna kozmetika su na svojoj Facebook stranici naglasili da zbog  sintetskog emulgatora, ovaj MakeUp remover nije potpuno prirodan proizvod.

 

20140908_133324

 

Sviđa mi se ambalaža Loko prirodna kozmetika - proizvoda. Za svaki tip proizvoda su osmislili drugačije pakiranje.


Ambalaža ovo uljnog odstranjivača mi djeluje kao da se radi o čistom, home-made proizvodu, domaćem pripravku naše bake ili susjede. Prirodno i jednostavno.


Boca je plastična i na sebi ima klasičnu pumpicu za doziranje ulja, koja se može otključati i zaključati, što je odličan dodatak, jer sam neki dan nosila ovo ulje u torbici prilikom putovanja.


20140908_133429




Kako koristim ovo ulje? 


Samo onim danima kada imam našminkano lice :) Istisnem jednu pumpicu do dvije ovog proizvoda, malo protrljam kroz dlanove da se ugrije, te nanesem na lice.


Ne morate se bojati da će vas oči peći, ako na njih direktno nanosite ulje. Bez straha ga samo hrabro utrljajte. Primijetit ćete kako uspješno skida vaše tamno sjenilo i maskaru zbog toga što više neće imati svoju žuto-narančastu boju, već tamno sivu :D


Nakon toga ruke isperite pod mlakom vodom, te s još uvijek vlažnim rukama nastavite utrljavati ulje, masirajući oči i lice. Ulje se pretvara u rijetko mlijeko, koje zbog svojih uljnih karakteristika savršeno prianja uz Vaše lice, razbija talog šminke i čisti Vašu kožu. 


Kada s mlakom vodom isperem čitavo ulje, obrišem ga čistim ručnikom, na kojem prilikom brisanja ne ostaju tragovi maskare ili tuša, super je čist :D


Isto tako ne morate brinuti da ćete teško isprati ovaj proizvod s  obzirom da je baziran na uljima - topla voda rješava sve :D


Nakon primjene lice je nestvarno lijepo i glatko, bez pretjerivanja :D Iako u Loko prirodna kozmetika preporučuju da se nakon primjene ovog ulja ne trebaju koristiti nikakvi dodatni gelovi niti sapuni za čišćenje, ja još jednom za svaki slučaj očistim lice sredstvom za čišćenje lica, koje koristim u tom trenutku :)


Osim čistog, glatkog i savršeno lijepog lica, rezultat koji daje ovo ulje je i svakako hidratizirano područje oko očiju, te njegovane i mekše trepavice.




Miris : 


Jedan od sastojaka ovog ulja je eterično ulje naranče, koje u početku kada istisnete proizvod ne osjetite uopće. No tijekom utrljavanja ulja, kako vrijeme prolazi miris naranče se sve više oslobađa. Budite pripremljeni na potpuno prirodan, osvježavajući miris naranče. Ljubitelji citrusnih mirisa su došli opet na svoje :D :D



Svakako preporučujem ovaj proizvod ako na kraju dana želite čisto lice, oslobođeno od kozmetike i prljavštine koja se nataloži tijekom dana. I ukoliko želite malo izmijeniti svoju rutinu skidanja šminke i maknuti se od klasičnih dvofaznih odstranjivača ili micelarnih otopina :)



Cijena: 40 kn 


*PR proizvod 




Koristite li nešto od brenda Loko prirodna kozmetika?  Jeste li isprobali ovaj ili neki sličan proizvod? 



Hvala na čitanju!! :)


Ivana <3 <3


You May Also Like

24 comments

  1. Voljela bih probati ovo ulje :) izgleda jako ljepo i ambalaža i sadržaj :)

    ReplyDelete
  2. da, stvarno predivan proizvod i izvana i iznutra :D
    kada potrošim ovaj sadržaj, kupujem sama ponovo :D

    ReplyDelete
  3. Loko ima ambalažu za pohvalu, volim pumpice i uvijek bih platila nešto više ako treba, ali da je pumpica tu :D Ulje badema kao odstranjivač je nešto najbolje što koristim i teeeeško da ga bilo šta može mijenjati :)

    ReplyDelete
  4. nisam još isprobala ulje badema u svrhu skidanja šminke, ali vjerujem da je odlično :D volim ga u losionima za tijelo :D i miris mu je divan <3
    pumpice i ja volim kod ambalaža :D

    ReplyDelete
  5. njami njami, sve mi se čini da mi je zamirisala ta naranča :D
    kad micelarna zapne upotrijebim jojobino ulje, moja ga koža voli :D
    moram pohvaliti i ulje pšeničnih klica, koje sam uzela na Lenkinu preporuku, i koje je zbilja odlično

    ReplyDelete
  6. Bas su super sastojci, jednostavni skroz :) djeluje kao dobar proizvod. Meni su inace uljni odstranjivaci najbolji nekako, najbolje skinu sve necistoce :) fora je sto ima pumpicu, to je veliki plus kod mene hehe.

    ReplyDelete
  7. Dugo sam koristila uljne umivalice ovakvog tipa: prvo iz radionice Zimzelene kozmetike, a potom sam svoje miksala. U potpunosti se slažem da skidaju svu šminku bez problema u jednom potezu bez straha od isušivanja, peckanja i ostalih pi*darija. Mislim da bi odgovarale svakom tipu kože, a posebice suhom. Moja je koža posljednjih par mjeseci navalila s lučenjem maščobe, stoga sam je izbacila iz rutine i prešla na micelarnu otopinu, ali mislim da ćemo se ponovno družiti tijekom zime :)

    ReplyDelete
  8. Ovo ulje zvuči super :).
    Ja sam zadovoljna s micelarnim otopinama u svrhu skidanja make up-a no sve me više privlače ovakve alternative u zadnje vrijeme :).

    ReplyDelete
  9. Baš tražim ulje za skidanje šminke, mogla bih probati ovo :)

    ReplyDelete
  10. Za tu cijenu stvarno mislim da se isplati probati. Ja sad koristim green girl za čišćenje, ali vjerujem da ću isprobati i ovo :)

    ReplyDelete
  11. da, miris naranče je odličan xD
    Hvala na preporuci za ova ulja xD

    ReplyDelete
  12. da, sastav je predobar, ima svega nekoliko dijelova xD
    i sama sam sve više zaljubljena u ovakve proizvode, iako imam masnu kožu lica

    ReplyDelete
  13. probaj svakako i ovakav način skidanja, pogotovo ako primjetiš da ti je koža suha,, i mislim da su ovakva ulja super u hladnom periodu godine xD

    ReplyDelete
  14. kod tebe sam baš danas vidjela Zimzelenu kozmetiku i isto me privlači,, nekako je pojavom slična Loko prirodnoj kozmetici xD
    imam masnu kožu i zasad mi ne smetaju ovakva ulja.. ali ako primjetim da je podivljala, onda ću malo kombinirati i micelarnu xD

    ReplyDelete
  15. isprobaj svakako ako te privlači :)
    cijena i količina su stvarno za svaku pohvalu :D

    ReplyDelete
  16. da, cijena je savršena :D
    već duže vrijeme planiram nabaviti nešto od Green girl.. recenzije su i više nego pohvalne,, pogotovo me privlače pilinzi za lice :)

    ReplyDelete
  17. Obožavam naranču :D Zanimljiv proizvod po pristupačnoj cijeni :D Po meni je velik plus što ima pumpicu zbog lakšeg doziranja :D

    ReplyDelete
  18. i ja obožavam naranče, i jesti ih mirisati,, tako da je ovo za mene odlično :D
    da, ovdje pumpica igra ogromnu ulogu, jer na rukama ne završi previše ulja :)

    ReplyDelete
  19. Misliš Loko je slična Zimzelenoj ;) Neću ulaziti u to koja je verzija bolje jer Loko nisam isprobala, ali ne samo što je Zimza ˝stariji˝ brend od Loko kozmetike nego je i prva izbacila uljnu umivalicu na naše malo tržište :)

    ReplyDelete
  20. hehe da imaš pravo, krivo sam se izrazila :)
    Svakako ću isprobati nešto od Zimzelene, jer nisam još ništa nažalost :D a ove uljne umivalice su me osvojile, pa možda krenem s njom :D

    ReplyDelete
  21. Bas je privlacno pakovanje, a pumpica vrlo funkcionalna. Rado bih probala nesto ovog tipa. Jedno vreme sam skidala sminku bademovim uljem i to mi se super pokazalo.

    ReplyDelete
  22. vidim da mnogi hvale bademovo ulje, morat ću ga isprobati :D
    pumpica je vrlo praktična, pogotovo kod ulja :)

    ReplyDelete
  23. […] od kada sam otkrila ulje za skidanje šminke od Loko prirodna kozmetika, o kojem sam pisala u zadnjem postu […]

    ReplyDelete