mini New In ~ Early Autumn

by - Monday, September 22, 2014

U ovom postu pokazat ću i ukratko opisati proizvode koje sam dobila i/ili kojima sam se opremila za sam početak jeseni :) U svom zadnjem New In~Beauty & Random postu, kojeg možete pročitati--ovdje, sam već spomenula kako volim kupovati u ovo doba godine, od kozmetike, odjeće, mirisnih svijeća, zanimljivih slatkiša, stationary stvarčica i to ludilo se nastavlja :)


Iako je naslov ovog posta - mini New In, smatram da ovo nikako nije malo stvari i za svaku djevojku bi ovo trebalo biti dovoljno za počastiti se s vremena na vrijeme, ali sam stavila "mini", jer u odnosu na prošli New In post ima tri puta manje stvari :)


Opet je u pitanju nekoliko lijepih suradnji, pokoji kupljeni komad kozmetike koji mi je zapeo za oko, te jedan lijepi poklon :)


20140921_122356





Afrodita ~ Hyaluron 


20140921_122516

Afrodita je izbacila pet novih proizvoda za tuširanje i njegu tijela. Najviše me privukao i zainteresirao ovaj dvojac iz Hyaluron linije, zbog toga što je naglasak na ekstremnoj hidrataciji vrlo dehidrirane kože. Moja koža nije vrlo dehidrirana, ali dolazi hladno vrijeme, hladni i oštri vjetrovi znaju biti nemilosrdni, pogotovo prema mojim nogama, gdje prvo primijetim crvenilo i oštećenje zbog promrzlosti.


Poslali su mi gel za tuširanje i losion za tijelo, kao dvostruku njegu i zaštitu. Proizvode počinjem ubrzo koristiti i testirati, te bi recenzija trebala biti uskoro.


Ostale nove proizvode i njihovu ulogu možete vidjeti i pročitati --> ovdje.



Yves Rocher 


y

Yves Rocher i moj blog su nastavili suradnju i veoma mi je drago zbog toga, zbog toga što me njihovi proizvodi do sada nisu razočarali, a iznenadili su me svojom kvalitetom na svakoj razini :)

Opet su poslali kozmetiku po mom izboru, koju sam bila zainteresirana isprobati. Ovoga puta izbor je pao na Biljni ruž za sjaj - nijansa Crna višnja, još jedna nijansa koju ću moći pridodati svojoj jesenskoj kolekciji ruževa, ovdje ću samo spomenuti da je ovo ruž s najboljim mirisom koji posjedujem do sada :)


Kraj ruža se nalazi Sjajni lak za nokte - nijansa Lila Puder, kojeg sam već nosila i spremam njegovu recenziju :)



Elizabeth Arden ~ 5th Avenue


20140921_122928


Jednog dana me teta iznenadila ovim poklonom :) Nikako se nisam nadala novom parfemu, jer mi svi govore da ih ionako imam previše :D Ovo je prvi parfem od Elizabeth Arden koji posjedujem. Radi se o vrlo jednostavnom, nenametljivom, ali svakako posebnom cvjetnom parfemu, koji u sebi ima nešto voćnog sastava i toplih nota, poput - tibetskog mošusa i vanilije :) Ovo svakako spada u one svevremenske parfeme, koji zbog svoje nenametljivosti bi odgovarao većini žena i djevojaka. Istovremeno je osvježavajući i grije. Ovo je parfem koji ću najvjerojatnije nositi češće kada dođu topli mjeseci, ali mogu zamisliti da ga nosim za vrijeme toplih, jesenskih dana :)



Essie ~ The Perfect Cover Up


e

I mene je oduševila nova Essie kolekcija - Fall 2014 :) Na prvu mi je došlo da naručim sve nijanse, ali sam se za početak odlučila za nijansu - The Perfect Cover Up. Swatchevi na Internetu su me oduševili, jer se radi o prekrasnoj bogato - dubokoj, tamnozelenoj nijansi, koja pod određenim kutom baca na sivkastu. Boja je tamna, neodređena i moderna, zato je kod mene odličan kandidat za jesen. Obično posežem za berry, ljubičastim, crvenim nijansama - zato mislim da će ova nijansa uvesti tu i tamo promjenu na mojim noktima i njena inovativna jednostavnost će se uklapati uz mnoge odjevne kombinacije i torbe koje imam :)


Naručila sam ga s Ebay-a, po cijeni od $8.49, Seller --> ovdje :D



Neutrogena ~ Visibly Clear Pink Grapefruit Facial Wash


20140921_123158


Gel za umivanje od Neutrogene, koji sam davno koristila. Sjećam se da je jako dobro očistio moju kožu lica i dugo ju spašavao od ponovnog mašćenja i sjaja. Osim toga, ima prekrasan, osvježavajući, čisti miris grejpa koji pojačava dojam čistoće.


Neutrogena kaže: " Visibly Clear Ružičast grejp za umivanje lica pomoću snažne Micro Clear tehnologije svakodnevno dubinski čisti kožu, eliminirajući tako njene nesavršenosti kože poput prištića i mitesera. Rezultat - čista i zdrava koža sa snažnim osjećajem svježine." 


Uskoro počinjem koristiti ovaj gel, a svoje dojmove ću Vam prenijeti putem zasebne recenzije, i/ili nekog sljedećeg Empty products-posta :D


Cijena - Bipa, 48,90 kn.



Maybelline ~ Super Stay BETTER SKIN 


20140921_123227

Tekući puder koji je novost kod nas i koji me odmah privukao, jer je namijenjen svim tipovima kože, pa čak i masnoj - kakva je moja. Dva puta sam ga u Bipi isprobala na svome licu i držala nekoliko sati. Iznenadilo me to što lice nije teško disalo ispod njega, puder je lijepe teksture,  i dosta lagan. Nakon nekog vremena koža u suradnji s njim postane prekrasno glatka i nježna, kao bebina. Ne znam da li je to samo kod mene slučaj, ali sam se iznenadila zbog toga, te sam odlučila ga kupiti i koristiti. Svoje mišljenje ću natipkati nakon određenog vremena korištenja :) Nadam se da će stalni dojam biti isti kao i početni :D


Kupila sam nijansu - 021 NUDE :)


Cijena - 79,93 kn. U Bipi je trenutno na popustu i možete ga uloviti po cijeni od 60-tak kuna, ne znam točno u kunu, jer sam izgubila račun :D :D


20140921_122412



Jeste li koristile neke od navedenih proizvoda? Koji Vas posebno zanima? Čime ste se Vi počastile za početak jeseni? 


Hvala na čitanju !! :)


Ivana <3 <3

You May Also Like

46 comments

  1. Mene najvise zanima recenzija Maybelline pudera, mislim da sam ti to i uzivo vec rekla hehe, a od ostalih bi voljela vidjeti The Perfect Cover up kako izgleda na noktima bas i uzivo :) parfem je odlican, tek sad ga osjetim u punoj snazi :)! Super mi je sto si slikala sve uz ovaj lijepi svijecnjak, bas nekako podigne slike. :)

    ReplyDelete
  2. aa hvala :D svijećnjak je oldičan :D
    recenziju pudera ću se potruditi napisati što prije :D nosim ga u Zgareb, pa ću ga stavljati svaki dan :D
    The Perfect Cover up ću nadam se uskoro staviti na nokte :D

    ReplyDelete
  3. i mene najvise zanima recencija maybelline pudera, bas me zanima kako to cudo od pudera proljepsava kozu :)

    ReplyDelete
  4. zasad je lijepo glatka od njega :D
    i mene zanima da li stvarno poboljšava :D

    ReplyDelete
  5. Odličan ulov. ;)
    Neutrogeninu umivalicu imam i ja, kupljena je po ne znam ni sama koji put, odlično čisti, a ne isušiva. :)
    Posebno me zanima Maybelline puder, kakav mu je izbor svijetlih nijansi za nas blijede?? ;)

    ReplyDelete
  6. da i meni se sviđa to što baš očisti temeljito, skine sav sloj prljavštine,, bez da moram domah požuriti s nanošenjem kreme :D
    naletila sam na dvije, tri svijetle nijanse,, ova moja je u nijansi 021 NUDE :D

    ReplyDelete
  7. Ja sam valjda jedina koju ovaj puder ne mami. Neutrogenin gel sam imala i super je iako me je nakon određenog vremena počeo isušivati pa sam morala pojačati hidrataciju. S ovim Essie lakom si me namamila da i ja vidim što se nudi, inače istog sellera imam spremljenog za lakove :) Od YR-a sam probala samo tuširlice pa se radujem ovim recenzijama :D

    ReplyDelete
  8. Lijep new in :) Visibly Clear grejp i sama koristim i potrošila sam već xy pakovanja i meni je baš super. Jedva čekam recenziju Maybelline pudera :)

    ReplyDelete
  9. Lijepo si se ponovila :D Baš me zanima recenzija Maybelline puder jer imamo sličnu kožu. Essie plavac mi je predivan :D

    ReplyDelete
  10. vjerujem da će ti se svidjeti nešto od njihove nove kolekcije :D :D nijanse su lijepe i posebne, i vjerujem da svatko može naći "onu svoju" :D
    do sada mi se njihova dekorativna pokazala vrlo kvalitetnom,,, a lak uskoro dobiva svoju recenziju :D

    ReplyDelete
  11. vidim da mnogo nas voli ovaj gel,,, ja sam se ovom kupnjom prisjetila koliko ga volim :D
    Maybelline puder sutra starta :D

    ReplyDelete
  12. hehe, ja sam isto išla njuškati kod tebe jesi ga možda nabavila :D baš zbog kože :D
    Essie je divan <3 jedva čekam da ga nosim :D

    ReplyDelete
  13. Nijansa Crna višnja zvuči obećavajuće :) Ovaj parfem često bude u dm katalogu, pa sam jednom pomirisala čisto da znam kako miriše kad bude sniženje, a evo sad se ne sjećam je li bio nešto što ja volim :D

    ReplyDelete
  14. krasne stvarčice, čekam recenziju pudera :D

    ReplyDelete
  15. Želiiim ovu Essie nijansu :D I baš sam dns u Bipi gledala taj Maybelline puder. Mislim da će mi se uskoro naći na popisu za kupnju. I definitivno me zanima recenzija :D

    ReplyDelete
  16. Crna višnja je zaista divna <3 a tek kako miriši <3
    parfem je vrlo jednostavan, ali ugodan cvijetni :D meni se sviđa :D

    ReplyDelete
  17. potrudit ću se napisati ju što ranije ;D

    ReplyDelete
  18. u Bipi je lijepo snižen.. Bipa uvijek rasturasa sniženjima :D
    s recenzijom stvarno moram požuriti, sad kad čitam koliko vas zanima sve :D

    ReplyDelete
  19. Mene baš zanima recenzija Neutrogeninog gela, umivalica nikad dosta! :D
    Koje je nijanse ovaj tvoj MNY puder? Ja sam probala u Mülleru najsvjetliju nijansu i bila mi je jaaaako narančasta, tako da sam odustala od njega :/

    ReplyDelete
  20. bude bilo riječi o umivalici, već sad mogu reći da sam zadovoljna s njom, super obavlja posao, a miris joj je onakav kako bi trebali mirisati svi gelovi za čišćenje lica :D
    uzela sam nijansu 021 NUDE :D Zaboravila sam to spomenuti u postu, idem to popravit :D

    ReplyDelete
  21. Essie prelep! Volela vbih da probam taj Maybelline puder ako ikad stigne do nas :D I planiram da probam neutrogenin gel za umivanje iz te kolekcije :)

    ReplyDelete
  22. Jako lijep new in ;)
    Mene najviše zanimaju Essie lak, puder i Yves Rocher ruž.
    Ja sam se počastila kojim komadom nove robe i Essie lakovi u bojama koje su mi prikladne za jesen i zimu. Naravno čašćenje još nije gotovo :P
    I samo da pohvalim Afrodita tuširalice. Naime, svake godine kupujem badem (za zimu) i grožđe (za ljeto) i to su mi najdraže tuširalice.

    ReplyDelete
  23. baš se nadam de će Vam stići :D ja se nadam da će kod nas stići NYX i da će se na više mjesta moći kupiti :D tako da mogu pobrati sva njihova rumenila i ruževe haha

    slobodno ga kupi :D već sad mogu reći da je gel odličaan :D

    ReplyDelete
  24. hvala na preporuci za Afrodita tuširalice :D Badem ću sigurno uskoro kupiti ,jer obožavam njegov miris i sve :D
    svi smo se lijepo opskrbili s essie-jima,, kod mene roba nije još stigla na red, ali nadam se da bude ubrzlo :)

    ReplyDelete
  25. Koristila sam parfem-predivan je!
    Ovaj novi puder nisam probala, ali kako nije skup, a imam tip kože kao i ti, vjerojatno ću ga kupiti.
    Afrodita kupku sam probala sa uljem, odlična je.

    ReplyDelete
  26. parfem je stvarno ugodan i lijep :)
    da, puder je zasad oke,, ali nisam ga kako treba još istestirala :D ali vjerujem da će biti dobar
    uzbuđena sam i zbog ovih Afrodita stvari, a možda probam i tu s uljem :D

    ReplyDelete
  27. uzela sam nijansu 021 NUDE..opet sam zaboravila updateat post i to dopisat hehe :D

    ReplyDelete
  28. Stvarno nije u redu sto neke brendove mi zelimo koji su kod vas a vi koji su kod nas :D Treba da pisemo peticiju :D

    ReplyDelete
  29. Jako mi se sviđaju Elizabeth Arden proizvodi,imala san njihovo mlijeko za tijelo,pre savršeno !!
    neznam kakav je miris parfema al vjerujem ti da je prekrasan!! <3

    ReplyDelete
  30. istina :D :D nadam se da će se situacija popravit s vremenom :D
    dopadaju mi se i Aura i Revelique stavrčice :D

    ReplyDelete
  31. ovo je prvi put da koristim nešto njihovo,,, ali čitala sam i čula same pohvale i za druge proizvode :D
    miris je stvarno lijepi, cvijetni, ugodan,,, onaj tip mirisa koji stavljaš na sebe kada ideš na sigurno :D

    ReplyDelete
  32. Ma sve stvarčice su ti divne.....uživaj u isprobavanju!

    ReplyDelete
  33. Za sad sam isprobala samo Afroditinu Hyaluron liniju i oduševljena sam. Miris, tekstura, osjećaj na koži sve 5.

    ReplyDelete
  34. Moraš probati mlijeko al neznam dali ga ima kod nas,jer je kupljen vani. Koja je cijena parfema :)

    ReplyDelete
  35. za sad sam posnifala miris samo,, i sviđa mi se,, poseban je ,,, a vjerujem da je i ostalo sve oke xD

    ReplyDelete
  36. nažalost ne znam točno cijenu parfema, jer je bio poklon.. ne znam ni gdje je kupljen,, ali mislim da nije jako skup xD

    ReplyDelete
  37. Lijepi noviteti :) Ova nijansa maybelline pudera je za topli podton, jel tako? Ne znam dal imaju nijansu za mene, ja sam hladni podton, 02 u catrice puderima

    ReplyDelete
  38. hm, ja sam hladni podton i dosta sam roza u faci,, ovo mi super izjednači lice,, ne izgleda narančasto na meni, nego baš neutralno/bež...
    i nema razlike između vrata i lica...
    dosta sam svjetla/ne presvjetla i roza u obrazima :D

    ReplyDelete
  39. hm, jednom sam probala tester nekog njihovog pudera u toj nijansi i činilo mi se da mi nikako ne odgovara. probat ću opet jer sam ja slične boje kao i ti :)

    ReplyDelete
  40. Imala sam ovaj Elizabeth Arden parfem i naprosto sam ga obožavala :)

    ReplyDelete
  41. ova nijansa u bočici izgleda skroz bež/neutralno nekak,, kad sam ju istisnula na ruku, djelovala mi je malo narančastije u odnosu na moju boju kože,, ali kad se nanese na lice i razmaže, postane opet ista boja kao u bočici (bež) :D
    nekako neutralizira to crvenilo na mom licu i lijepo se stopi :)
    probaj prije nego kupiš isprobati nekoliko nijansi na svom licu baš,, i vidi kako će izgledati koja :D

    ReplyDelete
  42. stvarno je lijep.. onako i za starije žene i za cure mlađe.. mislim da svim pristaje,, baš je cvijetno-klasičan :D

    ReplyDelete
  43. A danas sam škicala ovaj puder u Kozma, čak je bio nekih 60ak kuna, bez ikakvog popusta. Samo nisu imali testere, barem nije ni jedna bočica bila označena da je tester a nisam htjela biti seljak i otvarati pudere, i ako ih je pola bilo načeto i zamaljano. Možda i bolje jer bih ga onda kupila a imam još skoro punu bočicu l'oreal perfect match, na isti fazon kao i taj better skin, ma da ja puder i ne koristim često ali morala sam ga imati, a sad moram imati i ovaj.:D ah žene.... :P

    ReplyDelete
  44. haha ti i ja kao da smo ista osoba :D
    i ja imam cijelu bočicu L'oreal perfect matcha :;D al isam morala kupiti i ovaj nešto ma na njemu privuklo :D
    ma super što nisi otvarala tamo hehe odi u Bipu ako ti je u blizini,, oni imaju testere na sve nijanse,, barem imaju ove na koje sam ja naletila :D
    sad ne znam kad ću potrošiti sve te pudere, sva sreća što se trenutno šminkam svaki dan :D :D

    ReplyDelete