Afrodita poslastice za kosu

by - Monday, November 16, 2015

U 10. mjesecu imala sam čast biti pozvana i prisutna na lijepom Kozmetika Afrodita eventu, gdje su organizatorice predstavile jesenske Afrodita novitete. U centru pažnje je bila MA3GENIX linija za lice, no uz nju su predstavljeni i neki novi, jednako zanimljivi proizvodi, a dva danas predstavljam. Odlučila sam se za početak posvetiti slatkišima za kosu, a radi se o Arganovom ulju i Serumu 10 u 1 :) Zašto im dajem ovako slatke epitete i povezujem sa slatkišima, pročitajte u nastavku posta :)


12233483_10207202752454612_1217541454_n


Uvijek me obraduje, kada brend izbaci ambalažu proizvoda, netipičnu za svoj stil. Tako mi ove slatke bočice, unutar otmjeno-smeđih kutija izgledaju oku privlačno. Iako su mi kutije fora, mislim da bočice neću još jako dugo držati unutar njih, jer koliko god čuvam lijepe kartonske kutije, na kraju završe u smeću :) S vremenom težim da što brže dođem do proizvoda :) Same bočice su male, tvrdo plastične i jako lagane, što ih čini praktičnima za putovanja. Praktične su za rukovanje i njihova laganost pridonosi tome da proizvod unutra možete dobro protresti.


12248828_10207202752174605_1633232042_n


Proizvodi o kojima govorim je Arganovo ulje - koje je pridošlica kraj postojećeg orahovog ulja i čičkovog ulja :) Te nešto sasvim novo kod Afrodite - serum za kosu s 10 glavnih funkcija :) Liniju možete pogledati --> ovdje.



Arganovo ulje


12270033_10207202751454587_430802539_n

12233104_10207202751774595_1673731301_n

Bogata mješavina prirodnih ulja dragocjenog argana, makadamije i kokosa obnavlja vrhove kose, štiti, bogato njeguje, dubinski obnavlja, intenzivno hidratizira i osigurava sjajnu kosu.


Volim koristiti ulja za kosu i mislim da su najviše puta recenziran proizvod na mom blogu, kada se radi o kosi. Nisam do sad imala čast isprobati ulje na bazi argana i drago mi je da mi se pružila prilika. Kada koristim ovo ulje stavim ga jako malo na dlan, nije mi potrebno da stisak pumpice obavim do kraja, već stanem negdje na sredini. Ulje nanosim na krajeve kose, odnosno suhe vrhove te ga na brzinu razvlačim i raspoređujem. Ulje osim instantno prekrasnog sjaja, kosi daje izgled formiranosti i čvrstoće, krajevi su uredniji i kosa ne izgleda kao metla :D


Kod ovog ulja mi se posebno sviđa što bogato njeguje i daje zavidnu i vidnu hidrataciju, no nikako ne masti dodatno ni ubrzano kosu. Dolazi u količini od 50 ml i mislim da je ta mililitraža opravdana, jer ga stvarno ne treba puno :) Može se koristiti i na suhoj i na vlažnoj kosi. 


Bogata njega i luksuzan dodir na kosi, koji neće proći nezamijećeno :)


Cijena - 34,99 kn



Serum 10 u 1


12244132_10207202750974575_662993675_n

Bogata formula s tri stupnja njege štiti kosu od vanjskih utjecaja te je omata u svilenkastu mekoću. Ulje makadamije osigurava dubinsku revitalizaciju i njegu koja pomlađuje.  Ulje mrkve jača kosu i vlasište te obnavlja ispucale vrhove. Omogućuje lakše raščešljavanje.


Dolazim do proizvoda koji je meni jako interesantan i falilo mi je ovako nešto u njezi kose. Dolazi u nešto manjoj količini od ulja - 45 ml. I sastoji se od tri faze - koje se bolje vide uživo i koje je potrebno izmiješati / protresti prije uporabe.


Koristim ga isključivo nakon pranja kose, a nanosim ga na čistu, vlažnu kosu prije sušenja. Kada ga nanosite, prvo ga pošpricajte na ruku, pa onda rasporedite na kosi. Prvo sam ga špricala direktno na kosu i završio je posvuda samo ne na njoj :)


12270158_10207202749334534_222757348_n


12270162_10207202751614591_372513136_n


Ovaj serum obećava 10 funkcija - Zaštitu, Revitalizaciju, Oporavak, Jačanje, Hranjenje, Hidrataciju, Kontrolu kose u smislu da ju drži urednom i da pojedinačne dlake ne strše, Pomlađivanje, Svilenkastu mekoću, Eliminaciju ispucalih vrhova kose.


Prvo mi je ovo zvučalo malo previše i nadobudno - da jedan proizvod može napraviti sve ovo. Nakon desetak korištenja uvjerila sam se u moćnost ovog seruma. Naime ispunjava svoju funkciju. Ne znam kako točno djeluje u sam korijen kose i u samu strukturu dlaka, no kosa mi izgleda prekrasno s njim. Izgleda ravnije i zaglađenije nego inače - takav efekt ponekad ne dobijem i kada koristim peglu za kosu. Jako je mekana i sjajna, toliko sjajna da poneki svijetli pramen za koji nisam znala ni da postoji, dolazi do izražaja. Nestvarno je mekana po prstima. Jako lako se češlja i ostane više dana uredna :)


Dobivam urednu, sjajnu, zaglađenu, mekanu, lepršavu, ravniju, za klasu ljepšu kosu :) Nadam se da će se ovaj efekt zadržati :) Sve pohvale Afroditi <3


Cijena - 34,99 kn


A zašto ih zovem poslasticama? Zato što miriše tako fino i slatko i njami i gurmanski <3 Krase ih mirisi u kakvim volim uživati kada dođu hladniji dani <3


*PR proizvodi



Jeste li isprobali ove Afroditine jesenske novitete za njegu kose? Koji je Vaš trenutno najdraži proizvod kada se radi o njezi kose?


Hvala na čitanju!! :) :)


Ivana <3 <3

You May Also Like

19 comments

  1. Zanimljivi proizvodi, posebno serum i mislim da ću ga potražiti. Imam orahovo ulje od Afrodite ali ruku na srce u njemu je svega više nego orahovog ulja ali daje neki lijep sjaj kosi pa ga zato i koristim :D

    ReplyDelete
  2. Super zvuče, nadam se da će doći i u BiH :) Mojoj kosi uvijek treba dodatna njega haha :D

    ReplyDelete
  3. Baš mi je drago što je Afrodita izbacila nešto tako dobro za kosu :) Posebno mi se sviđa serum koji planiram probati, dok ulja trenutno imam kod kuće poprilično, a kako se sporo troše mislim da imam zalihu za narednih pet godina :D

    ReplyDelete
  4. Još kod Mishe sam slinila za serumom, a sad me baš i ulje privuklo, mislim da ću oba morati nabaviti :)

    ReplyDelete
  5. Sve potpisujem, odlični proizvodi. Serum nekako prebrzo trošim, jer ga obožavam :D

    ReplyDelete
  6. Afrodita je počela izbacivati stvrno privlačne stvarčice na tržište :) Ne znam što mi se više sviđa, serum ili arganovo ulje :)

    ReplyDelete
  7. Jako je elegantno pakovanje i bas bih volela da isprobam! Deluje obecavajuce :) <3

    ReplyDelete
  8. Curke, danas sam pretražila sve police u dm-u i muller-u da ih nađem i kupim i ništa 😔 može mi netko pomoći, gdje da tražim? Hvalaa ☺
    P.S. Super recenzija ☺ Nadam se da će pomoći i mojoj kosi..

    ReplyDelete
  9. draga Marija, ovo sam c/p s Afroditine facebook stranice :D -- Možete ih kupiti u:
    BIPA, NAMA, KOZMO za sad...uskoro u Bipi te u Muelleru...
    Afrodita shop Stara Vlaška 41 Zagreb
    Beauty centar Afrodita u Kaptol centru Zagreb
    http://webshop.afroditacosmetics.com/cro/

    Nadam se da će pomoći :)

    ReplyDelete
  10. odlično mi je, stvarno :D posebno serum :D <3 ali i ulje je vrhunsko

    ReplyDelete
  11. sva sreća što cijene nisu previsoke :D pa se da isprobati svašta iz te njihove linije Hair Professional :D

    ReplyDelete
  12. daaa :D i ja ga trošim ko luda :D ne znam kada me zadnji put nešto toliko oduševilo, da želim više puta za redom koristiti :D

    ReplyDelete
  13. nema druge :D super su im ti novi proizvodi za kosu :D baš guštam u korištenju

    ReplyDelete
  14. da.. i sama sam krcata s uljima :D
    sva sreća što ih moja kosa traži, pa ću ih i potrošiti :D
    serum svakako isprobaj, pa javi dojmove :D

    ReplyDelete
  15. i mojoj hehe :D uvijek padnem na ovakve proizvode :D
    nadam se da će vam doći :D

    ReplyDelete
  16. hehe, kao i kod većine proizvoda takvih :D
    orahovo ulje sam koristila, ali od olivala :D znam da mi je pasalo dok sam tamnu kosu imala :D
    serum probaaj :D

    ReplyDelete
  17. ☺ hvala punooo 😊😘

    ReplyDelete
  18. […] od njih sam recenzirala, to su Afroditine nove poslastice za kosu o kojima sam pisala –> ovdje i Afroditini novi sapuni za intimno pranje o kojima sam pisala –> […]

    ReplyDelete