The Vintage Cosmetic Company ~ Slanted Tweezers

by - Wednesday, November 04, 2015

The Vintage Cosmetic Company brend me na prvu privukao i svidio mi se... Do sada sam recenzirala njihov uvijač za trepavice u predivnoj rose gold boji, a taj post možete pročitati i / ili prisjetiti se recenzije klikom na --> ovdje.


Razlog zašto mi se ovaj brend toliko sviđa je njihov preslatki, girly, vintage dizajn proizvoda, koji nije pretjeran niti kičast, sviđa mi se što se brend fokusirao na beauty alate za uljepšavanje, poput četki za kosu, uvijača za trepavice, pinceta, setova za manikuru, itd. To znači da ne prodaju samu šminku, već prvenstveno pribor kojim se ona nanosi, te ostali pribor za uljepšavanje svakog dijela tijela :) Njihov asortiman, tj. slatke stvari koje nude u prodaji možete proučiti klikom na --> ovdje.


20151031_151926



20151031_152001


Jako me razveselilo kada su mi javili da su naišli na moju recenziju uvijača i da im se jako svidjela :) Te su mi ponudili da mi pošalju neku sitnicu u znak zahvale :D Sretna sam što je to upravo ova pinceta, jer sam staru Essence negdje izgubila u kući :D


Pinceta je došla zajedno s ručno napisanom porukom <3


20151031_152209


20151031_152242


Na prvi dodir sam osjetila i učila da se radi o nešto drugačijoj i kvalitetnijoj pinceti nego što sam navikla. Nije puno kvalitetnija od Essenceovih, ali razlike postoje. Sam materijal, tj. osjećaj koji dobijete kada ju dodirnete prstima je glatkoća i ugodnost u rukovanju :D


Pinceta ima špičaste i precizne hvataljke koje omogućuju da dlačice iščupate skroz do korijena. Možete uhvatiti čak i one sitne i iritantne i skroz ih počupati :)


Morate pripaziti da Vam ova pinceta ne padne na pod, jer to može oštetiti njen vrh te se gubi njena kvalitetna funkcija.


20151031_152030


Kao što je bilo i na pakovanju uvijača, tako i kod pakovanja ove pincete, sa stražnje strane imate cijeli niz uputa kako što bolje koristiti i iskoristiti ovaj proizvod.


Dlačice treba čupati u smjeru njihovog rasta i to najbolje u periodu nakon tuširanja dok je još para u kupaoni, ili možete koristiti topli ručnik da Vam se otvore pore, jer tada se dlačice brže i bezbolnije čupaju. Preporučuje se da se koristi široka strana pincete za općenito čupanje dlačica, dok špiceve, odnosno vrhove pincete možete koristiti za precizno čupanje, ili čupanje dlačica do kojih je teško doći cijelim, kosim rubom.


Nakon korištenja pincete, odnosno kada ste završili s čupanjem dlačica, predlaže se korištenje hladne vode, tj. prelazak hladnom vodom preko mjesta gdje su dlačice počupane, kako bi se pore ponovo zatvorile :)


Potrebno je pričekati barem pet minuta prije bilo kakvog nanošenje šminke :D Iako ja obično čupam obrve kada znam da ću biti taj dan doma, ili navečer nakon tuširanja, a prije spavanja :D


20151031_152105


20151031_152430


Prilažem sliku kupona - TVCC25, a njegovim upisivanjem kod sljedeće narudžbe možete ostvariti 25% popusta :) Te adrese The Vintage Cosmetic Company društvenih mreža :)


Zadovoljna sam ovom pincetom, veoma je kvalitetan i koristan alat i kao i prijašnje recenzirani uvijač postala je nezaobilazni dio moje kozmetičke torbice i svugdje me prati :) Mislim da je zasad ovo najkvalitetnija pinceta koju sam do sada koristila, ali i najskuplja.


Link na nju je --> ovdje.  Cijena joj je oko 70 kuna, ali unosom gore navedenog koda, možete ostvariti solidan popust :)


*PR proizvod



Jeste li koristili što od brenda The Vintage Cosmetic Company? Koja je Vama najdraža i najkvalitetnija pinceta?


Hvala na čitanju!! :) :)


Ivana <3 <3

You May Also Like

18 comments

  1. Stvarno imaju preslatka pakiranja. Volim ovakve picete, imam čak dvije, mislim da najbolje obavljaju posao, barem su se meni takve pokazale. Super mi je što je roza, volim pink stvarčice :)

    ReplyDelete
  2. Sjećam se tog posta o uvijaču baš je lijepog dizajna, a ni pinceta nije loša, djeluje kvalitetno :D

    ReplyDelete
  3. pakiranje je predivno...padam na takva vintage pakiranja :)
    morat ću baš pogledati malo njihovu stranicu :)

    ReplyDelete
  4. Već i samo pakiranje te privlači da je kupiš, preslatko mi je :) a još je i kvalitetna, di ćeš bolje!

    ReplyDelete
  5. da, i sama sad primjećujem da te pincete koje idu više u koso i samim time imaju izštrenije vrhove bolje hvataju i čupaju dlačice :D
    da, i meni je skroz fora što je ovako slatka, uz njenu funkcionalnost :D

    ReplyDelete
  6. da, uvijač je skroz slatki i lijepi isto :D

    ReplyDelete
  7. da, i meni su skroz cute <3 <3 ne toliko u odjeći, koliko na takvim nekim sitnicama padam na vintage :D

    ReplyDelete
  8. da upravo to :D
    ima sve :D samo još treba investirati u nju :D

    ReplyDelete
  9. Stvarno djeluje kvalitetno i precizno. :D

    ReplyDelete
  10. Pakovanje je prelepo, izgleda odlicno i bas zanimljivo. :)

    ReplyDelete
  11. Nisam probala ništa od njih, no svaka čast na ambalaži :D Pinceta mi se čini ok, takve volim :D Imam kod kuće jednu prastaru pincetu od koje se ne odvajam, čak ni ne znam proizvođača jer da znam nabavila bi ih nekoliko u zalihu :))

    ReplyDelete
  12. haha :D da, nekad je kvaliteta bila kvaliteta :D kupiš nešto i imaš desetljećima :D

    ReplyDelete
  13. Volim kvalitetne pincete i svoju voljenu sam davno izgubila i nakon nje nikad nisam našla tako dobru tako da ću si definitivno kupiti ovu :)

    ReplyDelete
  14. javi svoje dojmovE :D
    kvalitetna pinceta zlata vrijedi :D

    ReplyDelete