Oriflame ~ Giordani Gold Essenza

by - Wednesday, November 25, 2015

Danas predstavljam i recenziram novi parfem iz Oriflame najluksuznije linije - Giordani Gold. Ova linija godinama budi osjećaj elegancije i luksuza u ženama svih generacija, oduvijek su ju krasili i predstavljali kvalitetni dekorativni proizvodi, ali i parfemi.


Najnoviji parfem, kojeg je Oriflame ujedno predstavio kao najluksuznijeg do sad, je - Giordani Gold Essenza, kojeg ću ja u nastavku posta skraćeno zvati Essenza :)


20151120_112230


Kreator parfema je u tom svijetu poznati Fabrice Pellegrin, čije su najpoznatije prijašnje mirisne kreacije Dipthique Volutes i Salvatore Ferragamo Tuscan Soul Vendemmia. Inspiraciju za Essenza pronašao je Šećući kroz plantaže naranči na Siciliji, miris cvjetova naranči u cvatu impresionirao ga je i poželio je utjeloviti osjećaj oduševljenja koje je miris u njemu pobudio.


GORNJE NOTE: bergamot, mandarina, citrusi, limun 


SRCE: cvijet naranče, jasmin, zeleni badem


BAZNA NOTA: drvene note, amber, mošus


20151120_112423


Kombinacija citrusnih i drvenih nota u parfemima je ono što mene uvijek kupi i tko god razmišlja da mi kupi parfem u tom ne može pogriješiti :D :D


Essenza se po malo netipično otvara u odnosu na druge tipove ovakvog parfema, malo mi pri nanošenju miriši voćnije, više po mandarini, nego gorčim citrusnim mirisima poput limuna i bergamota. Ta mrvicu slađa nota brzo splasne i dolaze do izražaja drugi citrusi poput limuna i naranče. Iako naravno ne miriši samo po njima, jer bi to bilo dosadno osjete se i druge note, koje ih oplemenjuju. Nakon 15-ak minuta u pozadini polako startaju toplije i drvenaste note, koje ne preuzimaju dominaciju u parfemu, već stoje u pozadini citrusa, ali se podjednako osjete.


Sviđa mi se elegancija, lakoća ovog parfema i dobro su opisali da je ovo esencijalni luksuz za ženu koja uživa u lijepim stvarima u životu. Smatram da malo tko neće naći zajednički jezik s Essenza mirisom, jer se nekako lijepo osjeti, ne smeta, ali je tu :)


Essenza je odličan miris i za ljeto i za zimu. Zimi će se njegova lagana nota lijepo stopiti sa svježinom svježeg, hladnog, vanjskog zraka. A ljeti će, već pretpostavljeno, ta ista lakoća lijepo pasati. 


20151120_112532


Sami se možete uvjeriti u vizualnu luksuznost i posebnost bočice ovog parfema. Sama bočica je manja, napravljena od masivnog stakla, mogu ju normalno držati u ruci. Poklopac je lijep, poseban i luksuzan. Tvrde da je pozlaćen s listićima od pravog zlata, ne znam koliko da povjerujem u to, ali stvarno realistično izgleda. Lijepo će se uklopiti uz zlatne dekoracije koje nosi 12. mjesec i Božić <3


Essenza je parfem s jednom od najljepših bočica koje imam u svojoj kolekciji parfema i s mirisom s kojim sam se od starta sprijateljila i svakim novim nošenjem potvrđujem to prijateljstvo, svaki put je ugodan, nikad me ne razočara i ne iznenadi :)


Na sebi ga osjetim nekih 5 - 6 sati, iako mi mama tvrdi da ga ona osjeti duže na meni. To je vjerojatno česti slučaj i kod Vas - mislite kako ne mirišite i kako se parfem ne osjeti, a svima drugima odlično mirišite :D


Giordani Gold Essenza je ušao u kategoriju mojih univerzalnih mirisa, s kojim se osjećam sigurno, dotjerano, mirisno u raznim situacijama. Malo me podsjeća na  Lanvin Eclat d’Arpege, kojeg sam koristila prošlo proljeće i koji je bio moja velika ljubav, samo što je Lanvinov mrvicu još svježiji, jer je uključeno lišće zelenog čaja i zato nekako više paše za topli period godine, dok mi je Essenza pogodna za cijelu godinu. 


Cijena - 289,00 kn, snižen na 189,90 kn


*PR proizvod



Perfume is the most intense form of memory


Kako Vam zvuči Giordani Gold Essenza? Imate li želju pomirisati ga ili već jeste? 


Hvala na čitanju!! :) :)


Ivana <3 <3

You May Also Like

4 comments

  1. Odavno nisam kupila nista iz oriflame kataloga. trebala bih :D

    ReplyDelete
  2. ovaj parfem bi bio dobar početak hehe :D

    ReplyDelete
  3. kako si dobro opisala parfem, hej.. došlo mi da ga odmah kupim xD
    vjerujem da je dobar,ali nisam ga još probala..

    ReplyDelete