Oriflame ~ My Red body cream

by - Friday, November 20, 2015

S Oriflame parfemskim kremama za tijelo sam upoznata jako dugo, negdje čak iz osnovnoškolskih dana. Sviđa mi se što Oriflame njeguje tradiciju da skoro svaki svoj parfem ili toaletnu vodu, pretoči i u kremastu formu, koja je namijenjena njezi tijela. Često te kreme mi ljepše mirišu nego sam parfem... Ovakve kreme uvijek potrošim do kraja, jer ih krase mirisi koji mi ne mogu dosaditi i nisu napadni, a i sam proizvod nije lako pokvarljiv, tj. ne mijenja teksturu ni miris, čak ni nakon godinu dana. Barem je takvo moje iskustvo :)


Danas Vam predstavljam novu pridošlicu među njima, My Red parfumiranu kremu za tijelo :)


20151109_154920


OPIS:


Luksuzna i hidratantna krema za tijelo obogaćena zavodljivim My Red, neodoljivim cvjetno voćnim i drvenastim mirisom s puderom biljke anato, crvenim jasminom i brusnicom. Senzualni mirisni doživljaj koristite samostalno ili kao nadopunu My Red toaletnom parfemu.


20151109_154932


Nisam pomirisala my Red toaletni parfem, ali vjerujem da lijepo miriši. My Red krema miriši kao svakodnevni luksuz, luksuz koji Vam ne može dosaditi. Svakako se osjeti drvenasta nota, koja je pomiješana s voćnom. Miris svakako nije slatkast niti jak, no opet je osjetan. Sviđa mi se spajanje parfemskog, konkretnog mirisa, kojeg umiruje kremasta nota. Miris se zadrži jako dugo na tijelo i uvijek je ugodan kada prislonim nos :)


Nos mi se brzo sprijateljio s ovim mirisom, nije mu bio šokantan, niti se morao privikavati na njega, no to ne znači da je tipičan. Umjeren je, ali poseban :)


20151109_155013


20151109_155059


Proizvod ima klasično kremastu teksturu. Tekstura je konkretna i nemam tu što posebno opisivati :) Nije previše gusta, niti rijetka, niti uljasta. Zamislite pod prstima dodir normalne kreme. Kada ju vadim iz kutije dosta je kompaktna i lako ju je izvaditi čak i kada je proizvod pri kraju. Pohvale ovim kremama ide i na račun ambalaže, jer je otvor dovoljno velik i može se iskoristiti svaki gram kreme :)


Kada ju nanosim na tijelo postaje nešto rjeđa, lako se razmazuje, te upija. Sviđa mi se što već nakon jedne minute mogu ući u uske tajce. Ne ostavlja masni niti težak finish na tijelu. 


Ne iritira me nakon depiliranja, već naprotiv, njeguje i umiruje te dijelove. Koža je glatka nakon korištenja kreme :)


Volim ovu kremu, jer je nekako univerzalna, višenamjenska, a opet ju krasi malo posebniji miris parfema. Volim ju koristiti i prije spavanja, nekako imam osjećaj da stavljam parfem za spavanje :)


Svakako preporučujem ovu kremu, ako želite svojoj koži tijela priuštiti svakodnevni osjećaj luksuza. Koristim ju po cijelom tijelu :)


Sastojci:


AQUA, BUTYLENE GLYCOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERIN, CETYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE SE, STEARYL ALCOHOL, DIMETHICONE, PARFUM, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, CARBOMER, METHYLPARABEN, IMIDAZOLIDINYL UREA, CETEARETH-20, STEARIC ACID, PROPYLPARABEN, HEXYL CINNAMAL, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, ISOPROPYL MYRISTATE, LIMONENE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, LINALOOL, CITRONELLOL, GERANIOL, COUMARIN


Cijena - 74,00 kn, Količina - 250 ml 


*PR proizvod



Koristite li Oriflame parfumirane kreme za tijelo? Imate li želju?


Hvala na čitanju!! :) :)


Ivana <3 <3

You May Also Like

2 comments

  1. S Oriflame proizvodima sam slabo upoznata jer u blizini nemam nikoga tko to radi, tako da sam probala svega nekoliko proizvoda i to jako davno. Volim mirišljave kreme za tijelo, pogotovo u hladnijim danima :D

    ReplyDelete
  2. da i meni su odlične tad :D baš ih volim stavljati :D

    ReplyDelete