NIVEA ~ Pure Effect Clean Deeper dnevni piling

by - Friday, November 27, 2015

Gel, ili neko drugo sredstvo za pranje lica je nezaobilazan dio moje rutine održavanja čiste i lijepe kože lica. Nosila bih ga na "pusti otok" i prije maskare :D Već sam prije spomenula da mi pranje lica ujutro i navečer ide uz bok pranja zubi :D :D Razlog tome je što sam s godinama naučila da svaki proizvod ljepše i bolje "sjeda" na čistu i opranu kožu, koja je riješena nečistoće i mrtvih stanica, koža izgleda sjajnije i zdravije, a i zbog toga što mi je koža lica masna i sklona je brzo se zasjajiti uvijek sam na oprezu i uvijek volim osigurati da barem odgodim njeno mašćenje :D


Sredstva za pranje lica volim mijenjati i čim jedno potrošim, opskrbim se novim, obično drugog brenda i teksture :) Bitno mi je da je namijenjeno mješovitoj / masnoj koži. Danas govorim o proizvodu kojeg trenutno svaki dan, nekoliko puta dnevno koristim, a to je -- NIVEA ~ Pure Effect Clean Deeper dnevni piling.


20151120_115223


Clean Deeper dnevni piling pomaže u prevenciji mitesera i akni, sadrži zrnca za djelotvorno čišćenje pora koje trenutačno pročišćuju kožu. Koža je dubinski pročišćena, bez isušivanja. Za besprijekorno meku kožu i ujednačen ten. 


Ono što uvijek tražim kod proizvoda za umivanje i čišćenje lica je nježno, ali temeljito čišćenje, bez osjećaja zatezanja ili mogućeg isušivanja. Iako mi je koža uglavnom masna, povremeno mi se pojavi suhi dijelovi oko usana i to uglavnom kada se vrijeme naglo promijeni na hladnije :)


Ovaj gel obećava 3 funkcije:




  1. Dubinsko čišćenje

  2. Oplemenjuje kožu

  3. Pomaže u borbi i prevenciji crvenila


20151120_115255

Gel ima tipičan Nivea miris. Miris čistoće, miris nekog proizvoda za tuširanje ili nekog spreja protiv znojenja. Zapravo miriše identično kao Dnevne Piling Maramice iz iste linije, koje sam recenzirala --> ovdje. Miris mi ne smeta kod upotrebe gela, zapravo me ujutro razbudi :)


20151120_115354


Proizvod je gelaste teksture, ali nije predstavljen kao običan gel za pranje lica. Navedeno je da ima mikro piling čestice za gladak izgled kože i plava zrnca, koja su vidljiva i koja se masiranjem proizvoda po licu raspadaju i njihova boja se kratko razmazuje na koži, što izgleda fora :D


Proizvod nanesem na vlažno lice i nije ga potrebno puno, mala količina je dostatna za neko normalno, svakodnevno pranje kože. Ako sam se taj dan malo više našminkala i / ili više proizvoda stavljala na lice, tada ću i njega u većoj mjeri nanijeti. Sve je to individualno, sami možete procijeniti koliko Vam je potrebno. 


Lako i jednostavno se ispire i sviđa mi se što kod njega nema puno posla - jednostavno nanesi, jednostavno isperi :D


Kožu ostavlja riješenu masnoća i primijetila sam da se manje crveni od kad ga upotrebljavam. Lice mi izgleda normalno, čisto i glatko. Ovaj gel neće spriječiti niti nešto posebno odgoditi ponovo mašćenje kože, ali mi se sviđa njegova jednostavna i učinkovita funkcija koju obavlja. Nije agresivan prema suhim dijelovima, ali nije nešto ni blagonaklonjen, zato je potrebna naknadna njega putem neke kreme. 


Mislim da je gel odličan za nas s masnom ili mješovitom kožom.


*PR proizvod



Jeste li koristili NIVEA proizvode za čišćenje lica? Koji je Vaš trenutni favorit u čišćenju lica?


Hvala na čitanju!! :) :)


Ivana <3 <3


 

You May Also Like

10 comments

  1. Ipak istu rutinu ciscenja lica,takoder imam i masnu kozu pa mislim da bi ovi piling dobio sve pohvale i od mene,dolazi na wishlistu ;)

    ReplyDelete
  2. Odlična recenzija :D Nisam probala Nivea gelove za čišćenje lice jer sam u fazi testiranja Baleinih i kad sve Baleine dobro isprobam sigurno ću kupiti neku Nivea umivalicu:D ali za suhu i osjetljivu kožu :D

    ReplyDelete
  3. I meni su umivalice neizostavne, jedna ujutro, jedna navečer :) Sad sam ih skupila hrpu i mislim da sam mirna dvije godine :D

    ReplyDelete
  4. Jako bih volela da ga isprobam, deluje mi odlicno! :) <3

    ReplyDelete
  5. hvala ti :D <3
    meni je odlična Baleina MED pjena za pranje lica :D

    ReplyDelete
  6. tako i treba :D čisto lice ni šminku ne treba :D :D

    ReplyDelete
  7. Ne mogu zamisliti nekoga s masnom kožom da se ujutro me umije i ne očisti lice, nego samo da se na šminka. Lijepo si to rekla da je to poput pranja zubi jer i ja to smatram sasvim normalnom i potrebnom radnjom. Gel mi se čini odlično, no trenutno sam nakupila umivalica ko hrčak, ali dobro je znati za ako ustreba :) Fotkice su ti baš lijepe :)

    ReplyDelete
  8. hvala ti za fotke :D to sam kraj nove lidl svijeće slikala :D :D
    eto imaš preporuku, kad sve potrošiš :D :D

    ReplyDelete