NYX butter lipstick ~ Licorice

by - Saturday, November 14, 2015

Ruž o kojem danas govorim naručila sam još prošle jeseni s eBay-a, te sam ga u tom periodu htjela i recenzirati. No, spletom okolnosti i manjkom vremena nije došao na red da ga pofotkam, iz tog razloga je samo jednom završio na mojim usnama, jer sam ga htjela uslikati lijepog i nepotrošenog :D Sva sreća, ove godine situacija se promijenila na bolje. S prvom željom nošenja tamnijih, jesenskih boja na usnama, pofotkala sam ga i time se osigurala da ga mogu nositi i testirati za ovaj post :D Radi se NYX ružu iz Butter lipstick linije, a nijansa je predivna Licorice :)


20151101_160715


Kao što sam spomenula naručila sam ga s eBay-a i točnog sellera se ne sjećam, no ovdje ću zalijepiti link ga sad možete naručiti :) Cijena mu se kreće tamo između 50-60 kuna. Neki dan sam primijetila da se NYX sada može naći i na Feeluniqueu i tamo se nalazi široki asortiman njihovih proizvoda, s razumnim cijenama.


20151101_160946


Ono što karakterizira ovu Butter lipstick liniju je ugodna kremasta (ne prekremasta) tekstura, osjećaj hidratacije koji ne manjka i nakon nekoliko sati nošenja, lijepi suptilan satenski finish, koji se izvrsno slaže s bogatom, ne prenapadnom pigmentacijom boje. Sve to skupa daje lijepu, ravnomjernu prekrivenost usana s bojom, koja neće proći nezamijećeno. Gledajući ovaj opis - on predstavlja sve što tražim od jednog ruža, posebno ako je on tamnije boje.


20151109_160956



Licorice je bila moja prva odabrana nijansa iz ove linije, jer je boja savršena i zahvalna. Radi se o burgundy nijansi, koja je srednje tamna i koja u sebi ima dobar omjer bordo i šljiva podtona. Dugo sam tražila takvu nijansu, koja neće bacati niti na crvenu previše, niti na ljubičastu, već biti klasična bordo boja, koja nije pretamna, no opet je dovoljno tamna da stvori nekakav drama look. Prekrasno se slaže za smeđim i zlatnim smokey eyesom, ali se zapravo da kombinirati s više različitih boja, što na očima, što na licu. 


Kod ovog ruža mi se dopada, jer je ispunio sva moja očekivanja, koja sam dobila kad sam čitala opise butter ruževa na netu. Sviđa mi se što ga mogu nanijeti u tankom sloju i lagano utapkati da bude više kao stain na usnama. Boja će i dalje biti lijepo vidljiva i jesenska. Ako se odvažim uvijek ga mogu nadograđivati i izgledati će tamnije bordo, ali i dalje će dolaziti do izražaja njegova prava boja - nikad ga nećete previše potamniti.


Kod nanošenja si trebam dati malo vremena, no nije kompliciran za nanošenje i eventualne korekcije se lako i brzo naprave.


Trajnost mu je poprilično dobra, sve dok ne jedem i ne pijem previše :)


NYX Licorice je moja trenutno najdraža nijansa za ovu sezonu, upravo zato što je jednostavna, jesenska i bogata - teško da će mi dosaditi :) <3



Kako Vam se čini nijansa Licorice? Koja je Vaša najdraža bordo nijansa ruža? Koja Vam je najdraža jesenska nijansa ruža?


Hvala na čitanju!! :) :)


Ivana <3 <3

You May Also Like

19 comments

  1. Mnogo mi se sviđa boja. Ja volim njihove mat karmine ali mislim da ću morati da kupim i ovaj :D

    ReplyDelete
  2. Ja imam dužu wl nyx ruževa ali mislim da su kod nas cijene bezobrazno visoke, u nekim državama nyx je u rangu essenca i catrica :) Nijansa ovog tvoga je baš lijepa i jesenska :D

    ReplyDelete
  3. Nijansa je divna, iako pretamna za moj ukus, budući da imam male usne, ne stoje mi takve :( Morat ću si nabaviti koji NYX ruž, posebno me privlače mat :)

    ReplyDelete
  4. Boja je savršena, baš po mom guštu. :D Ja imam nekoliko favorita koje rotiram, najčešće Beauty uk #17, Wet'n'wild 908c, Deborah #10 (kao chubby stick), L'oreal Laetitia's Pure red...

    ReplyDelete
  5. Odlican! Boja mi se bas svidja,savrsena za ovo godisnje doba!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. I moj izbor za jesen je NYX ruž, ali Aira iz mat linije :) Sviđa mi se i Licorice, pa ko zna, možda dođe na red :)

    ReplyDelete
  7. Ovaj početak posta me baš nasmijao. U zadnje vrijeme sam kupila jako puno ruževa i svi stoje kao da ih pofotkam i na kraju sam skužila da ih tako neću nikad stić koristit tako da će bit pofotkani nažalost isporbani :/ Nije lak taj blogerski život :D Hehe.. Imam 3 ruža iz ove linije i jako ih volim, a ova tvoja nijansa je pre pre predivna :)

    ReplyDelete
  8. da baš :D vidim da cure vani imaju po cijele kolekcije njihovih ruževa, što vjerojatno znači da su im jeftini :D ja ću ih kupovati kad naiđem na neku normalnu cijenu :D
    obožavam ovu nijansu <3

    ReplyDelete
  9. i ja imam manje usne, ali nekako ga uspijem profurati :D
    mat i mene privlače :D

    ReplyDelete
  10. ma znaš šta, troši ih :D nekako će ih uspijeti nariktati da lijepo izgledaju na fotkama. Ako budeš čekala nećeš ih stići nositi i uživati u njima :D :D
    baš mi je fora formula tih ruževa, tako da vjerujem da Licorice neće biti jedini :D

    ReplyDelete
  11. Haha ti probaj njih a ja ću ove :D

    ReplyDelete